Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נושא קצת אחר: טרקטורונים מבית KYMCO


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום לגמרי במקרה באחד מהטיולים שלי בעיר הגדולה

הזדמן לי לראות באחת מחנויות האופנועים טרקטורון מנויילן חדש עם הסימון K בכל מקום אפשרי.

 

טרקטורון תוצרת קימקו, בארץ.

http://www.kymco.com/us/showroom/atv/showAtv.asp?intInfoID=66

 

חוו דעתכם .

 

דרך אגב, תג המחיר הוא כ24 אלף שקלים חדש לפני מע"מ.

HOOTERS

:ladysman:

פורסם

נסעתי על הכלי הזה ביוון

טרקטורון עגלה מגיעה עד 40-45 קמ"ש לא יותר

אבל בשטח ובחוף הוא נוסע יפה מאוד יש לו הרבה כח

פורסם
נסעתי על הכלי הזה ביוון

טרקטורון עגלה מגיעה עד 40-45 קמ"ש לא יותר

אבל בשטח ובחוף הוא נוסע יפה מאוד יש לו הרבה כח

אין כאן סתירה? מצד אחד הוא עגלה אבל מצד שני יש לו הרבה כוח בשטח... :?

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

עגלה מבחינת תאוצה ומהירות מקסימלית כי נסעתי איתו שם 99% מהזמן על כבישים

והרגשתי נורא איטי ומעכב את התנועה

בשטח אולי הוא לא נסע מהר אבל לא היה מקום שהוא לא הצליח לעבור בו

פורסם
נראה לא רע בכלל.

מזכיר את הפרדטור והבאחה.

 

אבל מדובר ב-250 סמ"ק, אז כנראה שהוא כלי צעצוע ולא יותר.

תרשב לי לגחך בבבקשה...

 

הוא לא מזכיר בכלום את הנ"ל.:wink::-P

 

ההם המוזכרים למעלה הם כלים ספורטיבים מקצועיים יותר לזה או לזה (באחה לאנדורו ופרדטור מוטוקרוס, אנדורו צפוף או מירוצי אנדורו קצרי טווח) בעוד שהנמייה הוא כלי למתחילים ולכן גם לא כלי מקצועי ביותר.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
עגלה מבחינת תאוצה ומהירות מקסימלית כי נסעתי איתו שם 99% מהזמן על כבישים

והרגשתי נורא איטי ומעכב את התנועה

בשטח אולי הוא לא נסע מהר אבל לא היה מקום שהוא לא הצליח לעבור בו

.

 

כמו כל טרקטורון...

 

כל טרקטורון יכול לעבור כמעט בכל מקום השאלה היא באיזה מהירות, קלות ונינוחות...

 

הרבה פעמים אנשים חושבים שבגלל טרקטורון כזה הוא 2X4 ולא 4X4 הוא לא טוב בשטח. אבל לאיזה שטח הם מגיעים שהם חושבים שהוא לא טוב...:?

 

יש גם מה שנקרא יכולות רוכב/נהג. ראיתי אנשים על כלים ישנים של הסבא החקלאי עושים דברים שצפונבונים שקנו את הכי חדש והכי יקר לא הצליחו להתחיל בכלל.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

סתם צעצוע... זה מיועד לשוק הצעירים בארצות הברית ששם אתה יכול לנסוע על טרטורון מגיל 12

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם
תרשב לי לגחך בבבקשה...

 

הוא לא מזכיר בכלום את הנ"ל.:wink::-P

 

ההם המוזכרים למעלה הם כלים ספורטיבים מקצועיים יותר לזה או לזה (באחה לאנדורו ופרדטור מוטוקרוס, אנדורו צפוף או מירוצי אנדורו קצרי טווח) בעוד שהנמייה הוא כלי למתחילים ולכן גם לא כלי מקצועי ביותר.

התכוונתי מזכיר מבחינת מראה!!!

 

דומה להם מבחינה חיצונית!

לא דיברתי על יכולת וביצועים.

 

למה אנשים בפורום הזה ישר מתפלספים בתשובת מפגרות? למה?

פורסם
התכוונתי מזכיר מבחינת מראה!!!

 

דומה להם מבחינה חיצונית!

לא דיברתי על יכולת וביצועים.

 

למה אנשים בפורום הזה ישר מתפלספים בתשובת מפגרות? למה?

גם אני התכוונתי לעיצוב...

 

אני דווקא חושב שהוא מזכיר את הקוואסאקי 700 CC...

 

אבל צודק על טעם ועל ריח אין להתווכח...

 

לא הייתי צריך להגיב על כך בצורה זו. מצטער.

 

ובנוגע לפירוט שלי על היכולות שלו חשבתי שמישהו פה (לא אתה) הזכיר את העניין.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

×
×
  • תוכן חדש...