Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורס לנהיגה מתקדמת - מי מצטרף?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש בנתיים 7 אנשים שמוכנים להתקבץ (זה בתיאוריה, סביר להניח שלאחד או שניים המחיר או הזמן לא יתאימו). עוד אנשים שרוצים להצטרף?

 

מישהו יודע מה גודל הקבוצה המקסימלית? ככל שנבוא יותר אנשים כך נקבל הנחה יותר יפה.

- - -------[Fireball]------ - -

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עקרונית - אני מעוניין :)

מעשית - תלוי במחיר ובתאריך.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
עקרונית - אני מעוניין :)

מעשית - תלוי במחיר ובתאריך.

כנ"ל... בעיקר תלוי בתאריך, אבל נראה לי שכן.

לא מאגן ולא מגן אלא מייגן!

פורסם
כנ"ל... בעיקר תלוי בתאריך, אבל נראה לי שכן.

כנ"ל (מחיר+תאריך).

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

אני אתקשר בתחילת שבוע הבא, אברר תעריפים ותאריכים.

ואז נראה מה ההיענות המעשית, וכמה אנשים יכולים להגיע.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

מצטער להפריע בשרשור אבל,היה פה לא מזמן התארגנות בהנחה מה קרה איתה?הייתה?

 

בעיקרון אני מעוניין לעשות קורס בנושא(עשיתי משהו חפיף)

 

תלוי בתאריך בעיקר

פורסם

עדכון:

דיברתי היום עם 2 בתי הספר המועדפים כאן - אלטרנתיבי ומסלולים.

 

אלנטרנתיבי:

באלתרנתיבי דיברתי עם בחורה בשם שרון, ולאחר מכן הופנתי למנהל (איתי אלון).

הקורס נקרא קורס בסיסי, הוא יכול לכלול עד 15 משתתפים, עם מדריך בערך לכל 3 אנשים.

הקורס נעשה ברמת הכובש וכולל Skid Car, שמאפשרת תרגול החלקות ומצבי קיצור ב"Slow motion" וכמובן במהירויות נמוכות יחסית (הקפאה של רגע ההחלקה).

הקורס הוא כ-9 שעות אך לטענתם קצת יותר (בערך מ-8:30 עד 18:00) והסכום הרשמי המוצהר הוא 870 ש"ח לאדם.

אפשר לארגן אצלהם קבוצה ל-15 אוקטובר (יום שישי בעוד כמעט שלושה שבועות, זה יוצא אחרי החגים). אם מתעקשים, ומכיוון שיש קבוצה גדולה, אפשר לארגן גם קורס באמצע שבוע, אבל אני לא רואה סיבה טובה, כי הרבה יותר אנשים יוכלו להגיע בשישי.

 

מסלולים:

במסלולים דיברתי עם טל המנהל.

הקורס נקרא קורס "מסלול", אפשר להגיע עד 10 משתתפים בקבוצה אחת, או בין 10-20 אנשים בשני קבוצוצת. מדריך בערך לכל 3 אנשים.

הקורס נעשה באשדוד על מסלול שנבנה במיוחד ולא על מגרש פשוט - לא להרוס את הרכב - אין Skid Car ותרגילי ההחלקה הם על מים, אך מתבצעים בזמן אמת והם גם כנראה מהירים יותר ואולי מהנים יותר.

הקורס הוא 7.5 שעות (9:00 עד 16:30) והסכום הרשמי המוצהר הוא 890 ש"ח לאדם.

לגבי מועד הקורס במסלולים, אני עדיין צריך לסגור, אבל אני אשתדל לעשות גם ב-15 באוקטובר.

 

לגבי המחיר: הצלחתי להשיג הנחה יפה מ-2 בתי הספר. כרגע שניהם השוו מחיר (שאותו אני לא אציין כאן עד שאסגור עיסקה). מחר אני אעשה סשן נוסף של שיחות, היות ו-2 בתי הספר באופן טבעי רוצים שיבואו אליהם, ואולי אסדר לכם אפילו עוד יותר הנחה :-D

 

יש לכם דברים להגיד כרגע? דברים שאתם רוצים שאני אשאל?

מה לגבי התאריך? מתאים לכם? (15 לאוקטובר, יום שישי בבוקר)

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

15 לאוקטובר, זאת אמורה להיות היציאה הראשונה שלי מהצבא :-D

אני מעוניין להגיע, אבל זה קצת בעייתי כי אני בלי רכב כרגע, מתי תסגר ההרשמה?

פורסם

אז קצת עדכון - הנה המחירים שהצלחתי להשיג מבתי הספר עבורנו:

 

* מסלולים - 710 ש"ח במקום 890 ש"ח, והם מסכימים להוסיף לכל משתתף סיבוב בקרטינג פ"ת של 10 דקות בחינם.

 

* אלתרנתיבי - 710 ש"ח, זה לא כולל את הקלטת וידאו שם הם מראים טכניקות לנהיגה מתקדמת. מי שרוצה את הקלטת וידאו יצטרך לשלם 745 ש"ח במקום 870 ש"ח.

 

התאריך בכל מקרה הוא יום שישי, 15 באוקטובר, מהבוקר ועד אחה"צ.

 

שימו לב - המחיר מהווה הנחה של עד 20% מהמחיר המקורי.

מאוד מאוד שווה להירשם, אני חושב שגם יהיה כיף ללכת בקבוצה גדולה, מי שיכול להביא מצלמות ולצלם אז בכלל סבבה.

 

1. כל מי שרוצה להירשם מתבקש לשלוח לי בה"פ שם פרטי, שם משפחה, מספר ת.ז., טלפון בבית, וטלפון נייד. שימו לב - אני מצטער אבל לבתי הספר מגבלות מקום משלהם - לכן כל הקודם זוכה. משתמשים שירשמו ויבריזו יטופלו ע"י המאפיה של CarsForum (שכן הם בזבזו מקום של מישהו אחר שיכל להגיע). רק אנשים רצינים שבטוחים שהם מגיעים מוזמנים לפנות.

 

2. שני בתי הספר נתנו את ההצעה שלהם. עכשיו ההחלטה היא עבורכם איזה אופציה עדיפה - מסלולים או אלתרנטיבי. אני אשמח אם תתנו את דעתכם מעל דפי הפורום.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

לפני חודש רציתי לעשות קורס במסלולים והמחיר עמד על כ 500 ש"ח

 

עקרונית אני הולך לעשות אותו שבוע הבא, אבל אני לא אתנגד לאיזה הנחה

ואני בכיף אצא עם קבוצה - אז מחכה ליראות מה ניסגר!!! :wink:

נסיעה מהירה זה חוקי - כל עוד אין משטרה !!!

פורסם

?! :shock:

 

יום שלם, ואף אחד עוד לא נרשם (בה"פ כמובן), או הגיב, או צייץ.

אני אתחיל להתחרט שעשיתי את כל הטלפונים האלו...

 

שימו לב למחיר פה. 710 ש"ח לקורס. זה זול ב-150-200 ש"ח ממחיר רגיל.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

שאלה שנובעת מחוסר ידע-

את הלימוד המעשי עושים על הרכבים שלנו או שלהם?

hope for the best, expect the worse.

פורסם
שאלה שנובעת מחוסר ידע-

את הלימוד המעשי עושים על הרכבים שלנו או שלהם?

על הרכבים שלנו.

אנשים, לא שווה להשקיע 700 ש"ח ולדעת לנהוג בצורה קצת יותר טובה ובטיחותית? בתור אחת שעשה את הקורס כבר ב"מסלולים" אני ממליץ בחום.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...