Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורס לנהיגה מתקדמת - מי מצטרף?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תגידו מה קורה עם המיקום יש מישהו שמגיע מכיוון הצפון ?

 

אני לא מכיר בגרוש את האיזור הזה

( יש לי רשיון שנה ואני נוסע רק בין חיפה לתל אביב אחרי תל אביב אני לא יודע מה קורה )

פורסם

בגדול (שווה לך להסתכל במפה):

 

1. נגיד שאתה נוסע על איילון דרום לכיוון ת"א (כמו שבד"כ אתה עושה)

 

2. אתה ממשיך על איילון דרום ולקראת חולון יש התפצלות של הכביש

- או עליה על הגשר שמאלה כדי להגיע לחולון, בת ים וכו'

- או ימינה עבור כביש מס' 1

אתה ממשיך ימינה ועולה על כביש מספר 1!

 

3. אחרי 5 דקות נסיעה יש לך צומת בה אתה יכול לפנות ימינה לכביש מס' 4 (גהה). בתוך הפניה יש עוד שני פניות קטנות ליפו ורמלה, אתה לא לוקח אותן! בתוך הפניה עצמה תיצמד שמאלה.

 

4. בכביש מס' 4 יש לך הרבה נסיעה, תעקוב אחרי ההוראות כפי שהן כתובות כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=19031

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
בגדול (שווה לך להסתכל במפה):

 

1. נגיד שאתה נוסע על איילון דרום לכיוון ת"א (כמו שבד"כ אתה עושה)

 

2. אתה ממשיך על איילון דרום ולקראת חולון יש התפצלות של הכביש

- או עליה על הגשר שמאלה כדי להגיע לחולון, בת ים וכו'

- או ימינה עבור כביש מס' 1

אתה ממשיך ימינה ועולה על כביש מספר 1!

 

3. אחרי 5 דקות נסיעה יש לך צומת בה אתה יכול לפנות ימינה לכביש מס' 4 (גהה). בתוך הפניה יש עוד שני פניות קטנות ליפו ורמלה, אתה לא לוקח אותן! בתוך הפניה עצמה תיצמד שמאלה.

 

4. בכביש מס' 4 יש לך הרבה נסיעה, תעקוב אחרי ההוראות כפי שהן כתובות כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=19031

סבבה תודה

אם בכול זאת מישהו נוסע מהצפון שיודיע לי בבקשה

פורסם
בגדול (שווה לך להסתכל במפה):

 

1. נגיד שאתה נוסע על איילון דרום לכיוון ת"א (כמו שבד"כ אתה עושה)

 

2. אתה ממשיך על איילון דרום ולקראת חולון יש התפצלות של הכביש

- או עליה על הגשר שמאלה כדי להגיע לחולון, בת ים וכו'

- או ימינה עבור כביש מס' 1

אתה ממשיך ימינה ועולה על כביש מספר 1!

 

3. אחרי 5 דקות נסיעה יש לך צומת בה אתה יכול לפנות ימינה לכביש מס' 4 (גהה). בתוך הפניה יש עוד שני פניות קטנות ליפו ורמלה, אתה לא לוקח אותן! בתוך הפניה עצמה תיצמד שמאלה.

 

4. בכביש מס' 4 יש לך הרבה נסיעה, תעקוב אחרי ההוראות כפי שהן כתובות כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=19031

סבבה תודה

אם בכול זאת מישהו נוסע מהצפון שיודיע לי בבקשה


×
×
  • תוכן חדש...