Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורס לנהיגה מתקדמת - מי מצטרף?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברה לא הבנתי על איזה קורס אתם הולכים

קורס רגיל או יקר יותר?

אני מאוד מעונין להשתתף הפעם אבל אין לי תקציב גדול (חייל)

 

אחי כל אחד יעשה איזה קורס שהוא רוצה ואנחנו משלבים ביחד.

מי שרוצה יעשה את הקורס המתקדם(ההתמחות) ומי שרוצה יעשה את הקורס הבסיסי.

המפגש הראשון בקורס המתקדם הוא הקורס הבסיסי ככה שכולם יעשו ביחד את המפגש.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני ארגנתי עכשיו קבוצה שעושה את הקורס שנקרא "קורס נהיגה מתקדמת", עולה במקום כמעט 900 ש"ח, אבל אירגנתי קבוצה כך שיעלה לכל אדם כמעט 700 ש"ח.

מי שרוצה (עדיין) יכול להצטרף. זהו קורס מדהים, אתם יכולים לראות את התגובות בתחילת השרשור.

 

זהו לא הקורס הכי בסיסי, יש קורס קצר יותר שנקרא "קורס נהיגה בטיחותית", ולא מכיל את כל החומרים שבקורס הזה.

 

חלק מהאנשים מעדיפים לעשות 3 קורסים יחדיו, כאשר הראשון בניהם הוא "קורס נהיגה מתקדמת". לדעתי שלישיית הקורסים עולה 2700 ש"ח.

 

בכל אופן, אין בעיה לשלב, עמי (123) כנראה יוצא איתנו לקורס נהיגה המתקדמת (בהנחה), ואח"כ הוא יעשה את 2 הקורסים הבאים (ככל הנראה במחיר רגיל).

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

אשמח לדעת על איזה תאריך מדובר..

 

תודה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אני ארגנתי עכשיו קבוצה שעושה את הקורס שנקרא "קורס נהיגה מתקדמת", עולה במקום כמעט 900 ש"ח, אבל אירגנתי קבוצה כך שיעלה לכל אדם כמעט 700 ש"ח.

מי שרוצה (עדיין) יכול להצטרף. זהו קורס מדהים, אתם יכולים לראות את התגובות בתחילת השרשור.

 

זהו לא הקורס הכי בסיסי, יש קורס קצר יותר שנקרא "קורס נהיגה בטיחותית", ולא מכיל את כל החומרים שבקורס הזה.

 

חלק מהאנשים מעדיפים לעשות 3 קורסים יחדיו, כאשר הראשון בניהם הוא "קורס נהיגה מתקדמת". לדעתי שלישיית הקורסים עולה 2700 ש"ח.

 

בכל אופן, אין בעיה לשלב, עמי (123) כנראה יוצא איתנו לקורס נהיגה המתקדמת (בהנחה), ואח"כ הוא יעשה את 2 הקורסים הבאים (ככל הנראה במחיר רגיל).

מיש רוצה לעשות איתנו את הקורס המתקדם של 3 פגישות ישלח לי ה"פ ואולי גם נשיג הנחה לקורס המתקדם כי הוא ממש לא זול ויש להם איפה להוריד לנו במחיר אם ניהיה קבוצה שעושה את הקורס המתקדם.

תנסו לשלוח לי תשובה מהר כי בשבוע שבועיים הקורבים ליאור סוגר את הרשימות ואז כבר אי אפשר.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

חבר'ה - יש לנו קורס!

הקורס: קורס נהיגה מתקדמת במסלולים, בהשתתפות חברי CarsForum ו-PSI.

התאריך: 31/12/2004 (יום שישי, בוקר עד אחה"צ)

המחיר: 710 ש"ח לבנאדם (הנחה של מעל 20%)

 

כל החבר'ה כאן מתבקשים להחזיר לי תשובה סופית האם הם מעוניינים בקורס או לא.

כל מי שרוצה להצטרף עוד יכול! שלחו לי ה.פ.

 

ממליץ בחום, מיותר להגיד.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

עמיחי - יעלה לך 2580 במקום 2900. סבבה? דיברתי עם טל.

The Devil, רשמתי אותך, אתה בפנים.

כנ"ל לגבי כל האחרים (מתן, עמיחי) שאישרו את עצמם סופית.

psychuil עדיין חייב לי תשובה...

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

הסתובבתי קצת באתר של מסלולים ובקטגוריה של המבצעים מופי השורה הבאה

עד 20% הנחה על מגוון הקורסים בנהיגה מתקדמת של חברת "מסלולים" !!!

לפי מה שאני מבין כול אחד יכול לקבל את ההנחה אז איפה ההנחה שלנו ?

פורסם

כתוב עד 20%, אתה לא מכיר ישראלים? :-)

 

הכוונה היא עד 20% בקורס נהיגה בטיחותית (הזול ביותר והבסיסי ביותר).

בקורס נהיגה מתקדמת לא תשיג יותר מ-10% הנחה.

ובקורסים היקרים יותר עד 4%.

 

(מן הסתם הם לא רוצים להפסיד הרבה כסף, 20% מ-1000 ש"ח זה הרבה!)

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

טוב חיפף המחיר מצויין בכול מקרה.

 

מה שכן אני מאוד אשמח עם מישהו יעלה קצת תמונות וכאלה של המקום ושל התרגלים או כול דבר שיכול לעניין אותי ( למרות שאני בטוח הולך )

 

מתן

פורסם

ליעד (nitch) צילם כמה סרטים בקורס הקודם, אבל אין לי מקום להעלות אליו כי הם תופסים ממש הרבה...

 

תראה כמה תמונות כאן...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=392390#post392390

 

ועוד תמונה שליעד צילם:

אני זה מימין עם הפורשה, ומשמאל זה חבר שלי עם האיוו (כן בטח!)

maslul.jpg

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
ליעד (nitch) צילם כמה סרטים בקורס הקודם, אבל אין לי מקום להעלות אליו כי הם תופסים ממש הרבה...

 

תראה כמה תמונות כאן...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=392390#post392390

 

ועוד תמונה שליעד צילם:

אני זה מימין עם הפורשה, ומשמאל זה חבר שלי עם האיוו (כן בטח!)

ליאור תפנה מקום בתיבה שלך אני לא מצליח לשלוח לך הודעה.

 

תוסיף גם את חבר שלי לרשימה של המשתתפים, הוא מעוניין גם בקורס התמחות.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:


×
×
  • תוכן חדש...