Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:smilecolr:bday::smilecolr

היום עידית (עידי פידי) חגגה אצלנו יום הולדת!

עידית מזל טוב ועד 120!

כעשרים מפאת טעות לא צילמתי היום את כלת השמחה ואת המכונית שלה צילמתי בחלקים...:-(

 

:beerchug::bday::beerchug:

P1120251.JPG

P1120254.JPG

P1120253.JPG

P1120250.JPG

P1120252.JPG

P1120245.JPG

P1120241.JPG

P1120242.JPG

שלמה דן גדרון

פורסם

עידית יקרה שלנו



מזל טוב ליום הולדתך

הרבה ברכות וים של איחולים

המון הצלחה בכל התחומים

אוהבים אותך המון: עדי טלי שחף ומאי

 

 

שלמה, תודה רבה על ההתמדה בצילומים, אפילו שבאתה לזמן קצר :wink:

 

attachment.php?attachmentid=332363&d=1365225264

1111111111.jpg

11111111111111.jpg

עדי גולדנברג 13399

פורסם

ואווו תודה רבה רבה משפחה מדהימה

שלמה - תדע לך שרק בשבילך ניקיתי את הרכב אתמול בלחץ... :wink:

תודה רבה רבה אני מסתפקת במועט. לא צריך כל כך הרבה.

נחום - וואוו איזו מהירות. המוןןןן תודה ואתה כל כך צודק בריאות ואושר, כל השאר הם רק בונוס.

עדי - חבר יקר וקרוב קרוב שלי, תודה ענקית ענקית, גם אני אוהבת אותכם המוןןןןן. תודה.

אריק - תודה רבה רבה רבה לעלם.

 

שמחה כל כך להיות חלק ממשפחת מועדון החמש. אוהבת אותכם. גאה להיות חלק מכם.

פורסם

מזל טוב עידית ליום הולדתך

הרבה הרבה בריאות אושר, נחת וכל מה שתרצי

ותודה רבה לצלמים שלמה, עדי ועידית על השיתוף בתמונות בפורום

שבוע טוב

שלי

פורסם
מזל טוב עידית ליום הולדתך

הרבה הרבה בריאות אושר, נחת וכל מה שתרצי

ותודה רבה לצלמים שלמה, עדי ועידית על השיתוף בתמונות בפורום

שבוע טוב

שלי

 

המוןןןן תודה לך שלי על הכלללל

×
×
  • תוכן חדש...