Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתחילת השנה, הרנו קליאו 3 קטפה בקלות את התואר במחיר 65K מהיבואן. בהמשך, הייה מבצע על הפאביה ב 69K שגם הוא נגמר. קיים מבצע על סיאט איביזיה סטיישן בפחות מ- 74K אך בטלפון מסרו שאין במלאי כעת. כל המכוניות האחרות (פיאסטה, סוויפט, מיקרה, קורסה, ואיביזיה) מתחילות מ- 75K ...

האם ניתן להשיג כעת סופר מיני כלשהי, חדשה מהניילונים (לא מליסינג 0 ק"מ ולא יד 1 מיבואן) בפחות מ- 70000 ש"ח ?

פורסם

בנוסף, האם יש יבואנים שגמישים במחיר וגם אם המחירון מעל 70K ניתן להתמקח ?

האם מישהו הצליח לקנות לאחרונה סופר מיני זולה ??

 

תודה לעונים..

פורסם

היה מבצעים משוגעים על רכב שדווקא לא הזכרת אבל לדעתי לא יורד ברמה מרוב הרכבים שאמרת.

ובתור אחד שיש לו בבית שנתיים כזה כבר הוא בובה של אוטו.

פיאט פונטו איבו.

קנינו אותה באזור ה70 (על הכביש כולל כל המסביב) ומדובר על גרסה שהייתה במבצע ובעלת כמות תוספות ממש נחמדה.

כמובן שמדובר על הידנית.

בובה של אוטו. מומלץ בחום.

אבל אם לא בעניין אז תחפש בקנאות במודעות עיתונים יש אחלה מבצעים על הרכבים האלה עכשיו בגלל כל המודעות לאיכות הסביבה וזה...

פורסם

כתבה שפורסמה היום "הערכות באוצר: עדכון "המס הירוק" על כלי רכב יבוצע עוד החודש, מה שיגרום להתייקרות של אלפי שקלים במחירי כלי הרכב הקטנים ולייקור נלווה בשווי השימוש בליסינג"

 

הכתבה המלאה - http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/457/370.html?hp=16&cat=165

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

מה המרדף אחרי "פחות מ70K"?

 

תקנה לפי צרכים וזהו.

 

מה תעזור לך אלטו או 107 אם יש לך משפחה להסיע? (שמשפחה קטנה כן נכנסת באופן טוב באיביזה ובפאביה).

פורסם

הפיאט פונטו איבו עולה 94,990 ש"ח ולא 70K.

איני מאמין שבסוכנות יסכימו להנחה של 25K.

http://www.fiat.co.il/heb/specification.aspx?type=1&model_id=15

 

מאידך, לאור החדשות (וההתחשבות במעמד הביניים, שקונה רק מכוניות יוקרה גדולות ומזהמות):? , ככל הנראה שמהחודש הבא מחיר הסופר מיני הזול ביותר באמת יעמוד על 90K ....

פורסם
יש למישהו מפית? יורד גשם... ויש לגשם הזה קצת ריח של פיפי.

 

אני מאשים רק את הייבואנים.

גם באירופה יש תקנות זיהום שכל הזמן מחמירות (יורו 4, יורו 5, יורו 6).

העניין שכאן הייבואנים תמיד מעלים מחירים.

מט"ח עלה - מעלים מחירים.

מט"ח ירד - עושים הנחות לחברות הליסינג.

שינוי כלשהו - מעלים.

דגם חדש - מעלים.

סתם כי בא להם/ייבואן אחר העלה - מעלים.

 

עד שלא יסיימו את הקרטל הזה, אתה תמשיך לבכות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לא מדובר רק על קרטל הייבואנים, אלא גם ובעיקר על הצחוק שהמדינה עושה מהאזרחים: מורידים מס - מעלים מס ונותנים הנחות "יענו משמעותיות" - מורידים את ההנחות לרכבים שהקונים שלהן הכי צריכים את ההנחות הלאה - נותנים - לא נותנים - כמו ילדה בת 18 בדייט ראשון (לא מנסיון כואב).

 

אני לא בוכה כי אני לא קונה רכבים חדשים (או בכלל כרגע, אבל זה נושא לשרשור אחר)

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...