Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפתח דברי אני מתנצל מראש אם עניין הזה קיים בכל הגירים הידניים-פשוט אף פעם לא יצא לי לבדוק את זה...



 

ולשאלה

בזמן האחרון גיליתי דבר מעניין.

אם אני משחרר קלאץ' בהדרגתיות ולאט לאט - האוטו מתחיל לנסוע לבד ללא גז.

ממש כמו אוטומט כשעוזבים את הברקס.

 

זה קורה בהילוך ראשון ושני ואפילו בעליות קלות(עוזר מאד בזינוקים :smile:)

אם שחרור הקלאץ' מהיר-הרכב כבה כמו בכל אוטו

 

נשמע לכם נורמאלי?

פורסם

בפתח דברי אני מתנצל מראש אם עניין הזה קיים בכל הגירים הידניים-פשוט אף פעם לא יצא לי לבדוק את זה...



 

 

ולשאלה

בזמן האחרון גיליתי דבר מעניין.

אם אני משחרר קלאץ' בהדרגתיות ולאט לאט - האוטו מתחיל לנסוע לבד ללא גז.

ממש כמו אוטומט כשעוזבים את הברקס.

 

זה קורה בהילוך ראשון ושני ואפילו בעליות קלות(עוזר מאד בזינוקים :smile:)

אם שחרור הקלאץ' מהיר-הרכב כבה כמו בכל אוטו

 

נשמע לכם נורמאלי?

 

LOOOOOL :roflmao:

 

נורמלי לחלוטין, זה קיים בכל הגירים הידניים.

שיחרור הדרגתי של הקלאץ' - והרכב מתחיל לנסוע.

ברוב שיעורי הנהיגה הראשונים מתחילים ללמד ככה בד"כ.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
כמו שאמרו זה נורמלי ולא כ כך שייך לגיר....

 

כדאי שתבדוק באיזה סל"ד אתה בסרק...יתכן צריך להוריד קצת

הדבר היחיד שלקוי זה הידע. לא צריך לגעת בכלום.

פורסם

הדבר היחיד שלא נורמאלי פה זה איך עברת טסט ...

בכללל מקרה מתי שאתה עוזב קצת את הקלאץ הוא מתחבר לגלגלים ככה שזה

נותן כוח לגלגלים והאוטו זז =)

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם

קנגו של חבר שלי שעוזבים את הקלאץ' בהדרגתיות הרכב מתחיל לנסוע, ושעזובים אותו לגמרי [בהדרגתיות כמובן] האוטו מתחיל לנסוע לבד [בלי גז, קלאץ' או ברקס] וגם בעליה ממש קשה הוא ממשיך לנסוע לבד...

 

נחמד לאללה..

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...