Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מדובר בגולף 2001 עם בקרת אקלים דיגיטלית.

אצלי ברכב כתוב עליה OFF כל הזמן

אבל השבוע יצא לי לראות 3 מכוניות זהות לשלי,ובהם יש כיתוב אחר..לדגומא:כמה מעלות יש בחוץ ועוד כל מיני דברים.

קראתי בספר רכב וכתוב שם בפירוש כך "יש לכבות את המזגן(כיתוב OFF)רק במקרה וכל מערכת המזגן אינה תקינה!"

אצלי המזגן בסדר גמור אני פשוט לא יודע להתעסק איתו..יש מצב AUTO ויש מצב ICON אבל בשני המצבים המזגן מוציא אויר ואני לא רוצה לבזבז סתם דלק מתי שלא צריך מזגן

מישהו מכיר את זה מקרוב?

 

תודה!

פורסם
היי,

מדובר בגולף 2001 עם בקרת אקלים דיגיטלית.

אצלי ברכב כתוב עליה OFF כל הזמן

אבל השבוע יצא לי לראות 3 מכוניות זהות לשלי,ובהם יש כיתוב אחר..לדגומא:כמה מעלות יש בחוץ ועוד כל מיני דברים.

קראתי בספר רכב וכתוב שם בפירוש כך "יש לכבות את המזגן(כיתוב OFF)רק במקרה וכל מערכת המזגן אינה תקינה!"

אצלי המזגן בסדר גמור אני פשוט לא יודע להתעסק איתו..יש מצב AUTO ויש מצב ICON אבל בשני המצבים המזגן מוציא אויר ואני לא רוצה לבזבז סתם דלק מתי שלא צריך מזגן

מישהו מכיר את זה מקרוב?

 

תודה!

 

לא מכיר את הענין הזה של מזגן שצריך להיות ON כל הזמן. לי ה OFF לא עשה שום בעיה כבר קרוב לשלוש עשרה שנים, אבל אולי סתם היה לי מזל. מכל מקום מצבי הפעולה של המערכת הם AUTO שבו המערכת מתאימה את עצמה לטמפרטורה המבוקשת ע"י הנהג, חריגה כלפי מטה מגבולות טמפרטורה מסוימת מוציאה את המזגן ממצב ה AUTO והוא פשוט מקרר ללא בקרה של המערכת ומצב ECONOMY ( לא ICON ) שבו המזגן כבוי ורק האיוורור עובד.

×
×
  • תוכן חדש...