Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח

 

אני מתלבט בין שתי חברות- Sundown VS DC Audio

 

מפרט ראשון-Sundown

1 מגבר 4 ערוצים-SAX-125.4

2 מונו-SAZ-1500D

3 שתי סאבים-SA 12

 

 

מפרט ראשון-DC Audio

1 מגבר 4 ערוצים-175.4

2 מונו-1.2kw

3 שתי סאבים-Level 2 12

 

אז השאלות שלי

1 על איזה מפרט כדי ללכת.

2 האם יש הבדל בין הקלאס במגבר 4 ערוצים.[חושב לחבר את הסט הקדמי אקטבי]

3 אני צריך סאב שהיה נציל חזק ומדיויק.[גבוה ונמוך]

 

השמח לדעת מה את חושבים!

 

תודה

פורסם

בגדול הרכיבים הן באותה הרמה.

ה4 ערוצים של סאנדאון הוא קלאס D פול ריינג' מה שאומר שהצריכה שלו תהיה נמוכה יותר ביחס לDC.

הDC הוא קלאס AB ועוד מגבר בגדול כזה (180 וואט לערוץ) ימשוך הרבה זרם. קח את זה בחשבון.

 

לגבי המונואים. אם מדובר על הSAZ1500 גרסא 3 (V3) אז הוא מוציא יותר ממה שמוצהר, ז"א שהוא מסוגל לספק כ1900-2100 וואט.

הדיסי יספק למיטב זיכרוני כ1400 וואט.

 

אין לי עדיפות אישית פה. שתי החברות הן בעלי רמה גבוהה ואיכותיות. זה הכל תלוי בתקציב, בצורך וברצונות שלך מהמערכת.

בשביל זוג דיסי לבל 2 הייתי כבר לוקח מגבר 2K.

 

הSA והLVL2 אמנם מוצהרים 600 וואט RMS אך בפועל הם סופגים כמעט פי שתיים מהמספר הזה. לא לפחד לתת להם יותר מ600 וואט.

 

דיוויד

פורסם

ממה שאני זוכר מהמפגש, יש לך כבר SAX125, לא?

אז למה במפרט השני אתה לא מכניס אותו? יש לו קרוס פנימי שיכול לשמש אותך בעבודה אקטיבית לסט שלך.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

ולמה ההפרדה הבוטה?

מערכת שמורכבת מרכיבים של DC ורכיבים של סאנדאון ביחד, תעבוד אותו דבר כמו שמערכת של DC תעבוד, ומערכת של סאנדאון תעבוד.

פשוט תבחר את מה שנותן לך את התמורה הטובה יותר למחיר.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

המגבר שנמצא אצלי ברכב, שייך לחבר שאני צריך להחזיר לו בקרוב.

אז כך שאני צריך לקנות גם מגבר 4 ערוצים.

פורסם

אני חושב שהיה רצוי להוסיף מצבר (לא מגבר, מצבר) טוב לשרשיר הזה בראש ובראשונה -איזה XS נחמד במקום החומצה המקורי של הרכב.

 

חיווט בעובי מספק - אפילו כבלי רתכת נחשב בסטאפ כזה חובה בעיניי.

 

לגבי המגברים - בין הקלאסים אני מוכן לחתום לך, במבחן עיוור, לא תבדיל בינם.

 

ל4 ערוצים קלאס D של סאן דאון יש יתרונות של צריכת זרם, גודל פיסי, משקל על פני הDC עוד לפני שהתחלת לדבר על מגבר כמגבר - אני גם לא אתפלא אם יש לו יתרון בקרוס אובר אם זה בכלל בעל חשיבות כאן.

 

ל4 ערוצים של DC יש יתרון - הוא חזק יותר - לפחות על פי הצהרה.

 

הסאן דאון עד כמה שידוע לי אנדרייטד - הוא יותר לכוון ה140-150 וואט לערוץ אבל אני לא אתפלא אם גם הDC יהיה אנדרייטד.

 

בעיניי השאלה כאן היא או של נתונים כמו גודל פיסי, צריכת אנרגיה ומשקל לעומת כוח נטו - עניין שלך מי מהשניים עדיף לך.

 

 

לגבי המונובלוק - חד משמעית - הייתי הולך על החזק מבין השניים שאני יכול להרשות לעצמי מבלי לדפוק חשבון למותג.

 

 

ואתה הולך להכניס דאבל SA12 עריכה - או דאבל L2 לרכב שלך - תיקח את ההמלצה על מצבר וחיווט בחום.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תראה, בעיקרון ממה שרשמת כאן,

המגבר 4 ערוצים של DC יהיה חזק יותר מהסאנדאון, אך יצרוך גם יותר חשמל בהתאם.

לעומת זאת, המונו של סאנדאון, יהיה חזק משמעותית מהמונו של DC (ה1.2K), למרות שנראה לי שהמחיר של הSAZ1500 יהיה קרוב יותר למחיר של ה DC 2K

ולגבי הסאבים, פה זה כבר נטו בחירה שלך.

אתה צריך לבדוק לפי התקציב שלך, מה יהיה לך יותר משתם לקחת, אם יהיה לך הפרש 500 שקל בערך בין ה 1.2K ל SAZ1500, יהיה לך עדיף לקחת את ה SAZ1500, אבל אם יהיה לך הפרש זהה בין ה SAZ ל DC2K, אז עדיף את ה DC כמובן.

הכל מסתכם סביב התקציב שלך וההעדפות שלך.

ככה או ככה, מה מהם שתיקח אתה תהיה מרוצה.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

מה שאני הייתי עושה זה ללכת על מערכת יותר מאוזנת ופחות יקרה

שלא תדרוש שידרוגי חשמל משמעותיים אין סיבה לקפוץ ישר למערכת SPL ברמה תחרותית

הייתי הולך על מגבר בודד DC AUDIO 175.4 עם סאב LEVEL 2 בגודל 15 עם שני סלילים של 2 אום

משקיע את שאר הכסף ברדיודיסק איכותי ובסט קידמי 3 חלקים ברמה גבוהה כולל בניות ואיטומים.

פורסם

הייתי מאמץ את ההמלצה הזו ואפילו נשאר עם סט שני חלקים ברמה בינונית\גבוהה ומוסיף לזה במקום בניות ואיטומים פרוססור טוב שיאזן את כל הסיפור.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
מה שאני הייתי עושה זה ללכת על מערכת יותר מאוזנת ופחות יקרה

שלא תדרוש שידרוגי חשמל משמעותיים אין סיבה לקפוץ ישר למערכת SPL ברמה תחרותית

הייתי הולך על מגבר בודד DC AUDIO 175.4 עם סאב LEVEL 2 בגודל 15 עם שני סלילים של 2 אום

משקיע את שאר הכסף ברדיודיסק איכותי ובסט קידמי 3 חלקים ברמה גבוהה כולל בניות ואיטומים.

 

איזה תחרות?

ממכיון שאני הולך, לשדרג את מערכת החשמל 3 +XS

הסט הקדמי שלי מורל הייבריד 6.5 + יש בניות+3 שכיבות של איטום.

בנוסף יש איטום על המגש האחורי [הברזל+הפלסטיק]

כולל תא מטען.

פורסם

אולי כי אין במלאי? אולי כי זה מה שהוצע לו? אולי כי הוא פשוט מעדיף להתאמץ יותר בתוך טווח מחיר מסויים? הסיבות יכולות להיות פשוטות יותר כשמגיעים לחיים האמיתיים.



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם זה יעזור לך במשהו, אני מקווה שהוא יענה

:?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כי פשוט אני גם בהתלבטות בין שני המגברים האלה , אז רציתי לדעת קצת יותר מידע .

H.U
CZ-500

AMP SAX 100.4 COMP
MLK165

AMP MONO1.2K SUB 2X
ES300

×
×
  • תוכן חדש...