Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז זהו.. התקנתי היום גם את הקומפוננטים והמערכת כבר גמורה (על זה כנראה בהמשך).

 

אבל, אני מאוד לא מרוצה, ומסיבות מאוד טכניות.

התקנתי את הטוויטרים כמו שאתם רואים בתמונה. מעל הכפתורי החלונות.

מבחינת סאונד המיקום טוב ולא היו לי בעיות עם זה, אבל, מאוד מציק לי שזאת לא התקנה דיסקרטית.

ניסיתי הרבה מיקומים יותר דיסקרטיים ביניהם גם תעלות אוורור שיש בדאש בורד למעלה אבל לא הצלחתי להעביר חוטים דרכן.

השאלה שלי אליכם היא, כמה זה באמת מזמין פריצה לדעתכם? האם מבחינת גנבים בכל פעם שיש טוויטרים כנראה יש גם מגבר ולכן כדאי לפרוץ? (למרות שהפאנל לא שם). ידוע לכם ממקור ראשון על פריצות שקרו רק עקב טוויטרים בולטים? (ז"א, לא היה פאנל, ולא היו שום סימנים אחרים למערכת).

מה לדעתכם אני יכול לעשות בשלב זה (אולי לכסות את זה בצורה מסויימת) או האם כדאי לי להתאמץ עוד יותר ולחפש מקום ממש חסוי?

 

דיון חופשי.. תשתפו מנסיונכם הרב ומכל שאר הדברים שעולים לכם בראש.

IMG_1238.jpg

פורסם

זה ניראה כמו שלת של הונדה סיויק קופה...חבר עשה התקנה יפיפיה ולא מושכת את העין,הוא "השקיע" את הטוויטר בדלת,ממש יפה יצא לו ולא כל כך בולט

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

אני לא רוצה להיות ביקורתי, אבל שאלה שמאוד מעניינת אותי.

כפי שאתם יודעים, אני מאוד שאנטי שאנטי בנושא, ולא בגלל שלא היו דברים מעולם.......

 

אז רציתי לשאול, אם הנושא אכן כל כך מפריע לך(גניבות וכדומה).

איך יכולת להרשות לעצמך לרכוש מערכת לרכב ?

אני משוכנע ב1000% שאם הנושא היה כל כך נוגע לליבי, לא היה שום סיכוי שהייתי משקיע בשום דבר ברכבי..

לא בגלל הסיכון הגבוהה, רק בגלל הכאב ראש של "אולי יגנבו לי".

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

למשוך ממש לא לא נראה לי שזה מה שימשוך גנבים במיוחד שאצלך זה לא ממש בולט לא ממש רואים את זה

 

מה אתה אומר על הטויטר שלי? ממנו אני קצת מחפד בקשר לגניבות

 

 

norm_3076FB14A837441191D56F8D0986A82D.JPG

פורסם
למשוך ממש לא לא נראה לי שזה מה שימשוך גנבים במיוחד שאצלך זה לא ממש בולט לא ממש רואים את זה

 

מה אתה אומר על הטויטר שלי? ממנו אני קצת מחפד בקשר לגניבות

 

 

norm_3076FB14A837441191D56F8D0986A82D.JPG

אז לי אין מה לדאוג..

PICT2103.JPG

PICT2107.JPG

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הרמקול האחורי הינו BAZOOKA RS690.

כל אחד מקבל 200 וואט בגישור, נשמעים נחמד :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
חח פאק אתה רציני ?

 

איזה טויטרים אלה ??

איפה אתה רואה פה טוויטרים???, זה טוויטר אחד ושתי מידים :? .

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

מזה נחמד עצבני! היה אותם לחבר שלי והם גם היו אצלי, ידעתי שהם מזכירים לי משהו, אבל אני לא אהבתי לשמוע מאחורה את הצלילים, בגלל זה עכשיו יש לי סתם פיוניר 240 של איזה 50 W RMS והגיין מונמך!!!.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
אם אתה מפחד על הטויטרים שלך מה אני צריך לעשות???

 

איזה רכב יש לך שהכפתורי דלת שלו כל כך בריצפה?..

 

נ.ב. כבוד על האומץ.

×
×
  • תוכן חדש...