Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום הנכבדים,

היום בבוקר בדרך לעבודה אוטובוס שיפשפף לי את הכנף ברכב.

צירפתי תמונה של הכנף , ותמונה מגוגל לגבי המיקום התאונה (בתמונה מופיעים רכבים שלא קשורים למקרה) .

 

כשהתקרבתי לצומת אדום היה אוטובוס בנתיב הכי ימני לביצוע פניה ימינה(האוטובוס עמד), ומכוניות שעמדו ברמזור אדום .

 

נסעתי בנתיב הימני, ראיתי שהמרחק בין המראה הימנית לאוטובוס הוא כ20-30 ס"מ האטתי את הנסיעה, ובדיוק האוטובוס התחיל את הפניה שלו ימינה.

כתוצאה מכך ה"תחת" של האוטובוס שפשף לי את הכנף.

 

באותו הרגע הייתי בטוח שהוא לא פגע ברכב ,עברתי את הצומת ויצאתי לסדר את המראה שהוא הזיז מהמקום וראיתי את הפגיעה.

 

יש לי את מספר הרישוי של האוטובוס , אבל אין לי שמץ של מושג איזו חברה האוטובוס. אין לי פרטי הנהג.

יש לי התלבטות כיצד לפעול.

 

1. האם נהג האוטובוס אשם וכתוצאה מכך בדרך כלשהי אני יוכל לטבוע את חברת הביטוח שלו ולקבל כספי תיקון.

2. אם אני אשם, אני יכול לטבוע את החברת הביטוח שלי :roll: השתתפות עצמית עולה לי 550 שקל ואין לי העלאה בפרמיה.

3. לעשות פוליש, או צביעה באיזהשהו מקום ,בתנאי שהעלות תהיה נמוכה. כמה יעלה תענוג כזה?

 

אשמח לשמוע את דעתכם.

תודה

 

img20130304092124.jpg

 

94228760.jpg

פורסם

אני לא מצליח לראות אם יש פגיעה בצבע או לא,

בכל מקווה היתי קופץ לקנות פוליש עולה 29 ש"ח ומנסה לתקן לבד,

אם יש רק שפשוף לפי דעתי עם פוליש תצליח לטשטש, יש מכה ? או שהפח/פלסטיק ישר ?

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

כשהתקרבתי לצומת אדום היה אוטובוס בנתיב הכי ימני לביצוע פניה ימינה(האוטובוס עמד), ומכוניות שעמדו ברמזור אדום .

 

נסעתי בנתיב הימני, ראיתי שהמרחק בין המראה הימנית לאוטובוס הוא כ20-30 ס"מ האטתי את הנסיעה, ובדיוק האוטובוס התחיל את הפניה שלו ימינה.

כתוצאה מכך ה"תחת" של האוטובוס שפשף לי את הכנף.

לפי הסימנים בצילום שצירפת, האוטובוס היה בנתיב הימני ואתה בנתיב האמצעי, לפי מה שכתבת לא בדיוק ברור היכן אתה עמדת (גם בנתיב הימני?, או שהתכוונת בנתיב הימני מבין השנים שמיועדים לנסיעה ישר)

כך או כך, לא מובן לי איך האוטבוס הצליח לשפשף לך את הכנף הקדמית השמאלית. אם הוא עמד לימינך?

משהו בסכמה ובסיפור לא הגיוני.

פורסם

כנראה הייתי עייף מדי כאשר רשמתי את ההודעה אתמול בלילה. הרכב שלי היה בנתיב אמצעי.

התקדמתי לאט לצומת וראיתי שהמרחק בין האוטובוס לרכב שלי היה ממש קרוב לכן עצרתי לפני ההגעה לרמזור.

ואז האוטובוס התחיל את הנסיעה, והחלק האחורי פגע. זה באמת נשמע לא הגיוני, וגם אני לא ציפיתי שזה יקרה.

 

הפלסטיק של הכנף לא התעקם. יש שפשוף ומקום מסוים שירד הצבע לגמרי.

פורסם

איזה צבע היה האוטובוס?

 

TRONCHO, מה שרואים בתמונה זו הכנף הקדמית הימנית.

רואים גם חלק מהפנס הקדמי הימני

Instagram:

VWPolo6R

×
×
  • תוכן חדש...