Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

 

משפחתית סטנדרטית = פוקוס , מזדה 3 , סיוויק וכו'

מדובר בקפיצים של H&R לצורך העניין

 

חוצמה פוזה - היתרונות ? חסרונות ? אחריות ? טסט?

 

 

תודה רבה לכולם

Life's too short not to go big. Gotta go Big

פורסם

יתרונות - הורדת מרכז הכובד.

חסרונות - פסי האטה.

אחריות - אם הרכב באחריות, היא מתבטלת.

טסט - אף אחד לא ימדוד עם סרגל את גובה הרכב.

משכנתא זה קל

פורסם

עוד יתרונות - זווית גלגול נמוכה יותר, יש סיכוי להתנהגות משופרת.

עוד חסרונות - פגיעה בנוחות, קיצור חיי הבולמים.

 

בגדול - מיותר לגמרי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ממתי יש פוזה בבולמים מוחלפים?

אלא אם אתה מתכוון להדביק אותם מעל השמשה של הרכב שיראו כמו מחושים ?!:roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
ממתי יש פוזה בבולמים מוחלפים?

אלה אם אתה מתכוון להדביק אותם מעל השמשה של הרכב שיראו כמו מחושים ?!:roll:

גם לי כואבת הבטן מהחוסר הבנה שלך , הוא שאל לגבי קפיצי הנמכה

וכן רואים מאוד בבירור שהאוטו מונמך מבחוץ וזה כן עינין של פוזה בחול שבכל תערוכת רכב וCARSHOW מנמיכים את הרכבים 50 מ"מ.

לא יודע , לא מדבר , סגרנו ? אחלה עיסקה .... תוציא אותך הרבה יותר חכם.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
ממתי יש פוזה בבולמים מוחלפים?

אלא אם אתה מתכוון להדביק אותם מעל השמשה של הרכב שיראו כמו מחושים ?!:roll:

לא יודע מה איתך אבל מבחינתי אוטו עם פרונט עצבני וקרבי זאת בהחלט פוזה אמנם לא ברמה גבוהה כמו להדביק מדבקות של NO-FEAR על האוטו אבל זה גם משהו \:

 

תודה רבה לרוני ופיצ' על התגובות הרציניות (-: ושיהיה לילה טוב לכולם

Life's too short not to go big. Gotta go Big

פורסם
גם לי כואבת הבטן מהחוסר הבנה שלך , הוא שאל לגבי קפיצי הנמכה

וכן רואים מאוד בבירור שהאוטו מונמך מבחוץ וזה כן עינין של פוזה בחול שבכל תערוכת רכב וCARSHOW מנמיכים את הרכבים 50 מ"מ.

לא יודע , לא מדבר , סגרנו ? אחלה עיסקה .... תוציא אותך הרבה יותר חכם.

 

ליביו

 

ליביו דארלינג, גם שיפוצניק עם סובארו DL 85 עמוסה בדליי צבע נוסע ברחבי רמלה עם הנמכה של איזה 10 ס"מ.... בלי אייבאך, בלי בילשטיין, בלי להוריד שיניים....

פוזה?

על בולמים?

לפוקוס?

 

 

המממ.... טינק אגיין...

 

נראה לי מיותר להפליא להנמיך מכונית משפחתית (וכן כן, מי המתנדב שיגיד "נראה לי מיותר להפליא לשים פילטר פתוח וסעפת לרנו 5 1250"....). אני אומר "כן לדמיון !"

 

 

 

 

רון.

-ולבחור עם המחושים, הרגת אותי :) -

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

:) מיותר או לא מיותר , לא קשור ... וכן זה נחשב פוזה ... וברכב חדש הכוונה בלי לפגוע בתפקוד היום יומי שלו וזה דבר מקובל ברכבי תצוגה בחול וברכבים משופרים מבחינת אחיזה רון ... אז חבל ...

זה שאין טעם לזה ולא לשים פילטר ואגזוז לרנו 5 אין ספק :)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לא יודע מה איתך אבל מבחינתי אוטו עם פרונט עצבני וקרבי זאת בהחלט פוזה אמנם לא ברמה גבוהה כמו להדביק מדבקות של NO-FEAR על האוטו אבל זה גם משהו \:

 

תודה רבה לרוני ופיצ' על התגובות הרציניות (-: ושיהיה לילה טוב לכולם

פרונט עצבני וקרבי ע"י קפיצי הנמכה??

 

ולליביו, אז האוטו יהיה יותר נמוך בכמה מילמטרים..

זאתי מאזדה 3, פורד פוקוס או טויוטה קורולה - לא נראה לי שבאמת מישהו ישים לב לעובדה

שהרכב יותר נמוך.. מקסימום יחשבו שיושבים באוטו אנשים גדולים ורחבים.:roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

DISCOVER , באמת היה עדיף אם לא היית מחזיר תגובה , זה לא כמה מילימטרים ... 2-5 סנטימטרים הם בהחלט מאוד נראים לעין, ואיש שמן יוריד את הגלגל בפחות מזה ורק אחד מהם.

סיכמנו או קיי ?

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
DISCOVER , באמת היה עדיף אם לא היית מחזיר תגובה , זה לא כמה מילימטרים ... 2-5 סנטימטרים הם בהחלט מאוד נראים לעין, ואיש שמן יוריד את הגלגל בפחות מזה ורק אחד מהם.

סיכמנו או קיי ?

 

ליביו

שיהיה.. מצידי שינמיך ב20 סנטימטר..

אני חושב שהרוב הגודל יסכים איתי שאין שום פוזה בהנמכה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
שיהיה.. מצידי שינמיך ב20 סנטימטר..

אני חושב שהרוב הגודל יסכים איתי שאין שום פוזה בהנמכה.

חאלס לחפור . בו נסגור את הנושא - הפוזה בעיני המתבונן .

 

תודה רבה לכולם ושיהיה חג שמח ובטוח על הכבישים

Life's too short not to go big. Gotta go Big

×
×
  • תוכן חדש...