Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זרוע ההגה התעקמה לי עקב תאונה רציתי לדעת עם בפיג'ו אפשר להחליף רק את זרוע ההגה או חייב להחליף את כל המסרק?

והאם חייב לפרק את מסרק ההגה בשביל להחליף את הזרוע.

תמונת העיקום.

302515.JPG

פורסם

לא חייב לפרק את המסרק.... פתח קודם כל את האום שנמצאת בהתחלה של הזורע ואז תפרק את התפוח>גומיית אבק>זרוע הגה

 

שים לב שכדי לפתוח את הזרוע תצתרח בוקסה מיוחדת

 

וכמו ש מוסך אמ הדרך אמר לפני תהיה חייב לעשות כיוון פרונט ולבדוק את כל הזוויות גלגלים בגלל שעברת תאונה במתלה ורוב הסיכויים שהכל השתנה

פורסם

חברה תודה רבה לכם על התגובות!

מוסך אמ הדרך: תודה לך ברור שהתכוונתי להחליף גם את התפוח.

שלום:התקדמתי בשלבים האלה התפוח פורק ממזמן כנ"ל הגומיית אבק.

הסתבכתי קצת במצב הוצאת הזרוע. אשמח עם תסביר לי איך הוא צריך לצאת הנה תמונות.

3870750.JPG

5212387.JPG

1240181.JPG

3692685.JPG

פורסם

למה פרקת לבד..אם אתה לא יודע איך לפרק אז אל תעשה כלום זה לא משחק!!תגרר למוסך.אם אתה מתעקש לעשות לבדך אז תקנה לעצמך מכשיר מיוחד שמפרק זרוע הגה בהצלחה!

פורסם

החלק העגול שהכדור נמצא בתוכו הוא בעצם אום שמתברג לקצה המסרק. יש כלי מיוחד כדי לפתוח אותו, אתה יכול להשתמש במפתח צינורות במקום כלי יעודי כדי לפתוח, שים לב יש שם פחית המשמשת להבטחת הסגירה.

זה סגור חזק אל תפחד להשקיע כח כדי לפתוח. סגירת החלק החדש מתבצעת פשוט בלי הוראות מיוחדות

בהצלחה

פורסם
החלק העגול שהכדור נמצא בתוכו הוא בעצם אום שמתברג לקצה המסרק. יש כלי מיוחד כדי לפתוח אותו, אתה יכול להשתמש במפתח צינורות במקום כלי יעודי כדי לפתוח, שים לב יש שם פחית המשמשת להבטחת הסגירה.

זה סגור חזק אל תפחד להשקיע כח כדי לפתוח. סגירת החלק החדש מתבצעת פשוט בלי הוראות מיוחדות

בהצלחה

באמת תודה לך!

תותח

×
×
  • תוכן חדש...