Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי דייהטסו שנת 93, במצב נפלא רק עם בעיית ראש מנוע שכמובן שאין לנו היכולת להשקיע את הכסף , מה גם שקנינו כבר רכב חדש יותר.

הממשלה סגרה את הגריטה ונתקענו עם רכב שלא נעים למכור לאיש פרטי.

יש לו רדיאטור חדש לגמרי ( נסע יומיים עם הרדיאטור החדש והלך הראש מנוע :-( )

יש לו גם צמיגים חדשים לגמרי . הרכב עומד כבר שלושה חודשים כך שכנראה נגמר המצבר והוא לא מתניע.

מישהו יכול להמליץ או לקנות, להשקעה, לפירוק , למה שלא יהיה

אשמח להצעות והמלצות שלכם , הטסט נגמר באמצע מרץ אז כדאי שנעשה איתו משהו

פורסם

9המלצה שלי, להקפיא רישיונות.

מדיי פעם להניע את הרכב שלא ייגמר המצבר, לעשות סיבובון בשכונה בשביל לשמור על יתר מערכות הרכב בבחינת השמנים ומכלולי ההנעה.

צמיגים שווה אולי להחליף/למכור אם מישהו בעל מידה זה עם צמיגים פחות חדשים.

אני חושב שלאחר כל בלאגן הבחירות הגריטה תחזור. (יכול להיות שאני טועה...)

ברגע שהיא חוזרת, תחזירו את הרישיונות ותגרטו. תקבלו את החלק היחסי מהטסט חזרה.

רק תקוו שהמנוע לא ייגסוס לגמריי בהנעות הקטנות הללו מדיי פעם.

מקווה שעזרתי.

שמעון

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

אשמח להצעות והמלצות שלכם , הטסט נגמר באמצע מרץ אז כדאי שנעשה איתו משהו

שימו מודעה ביד2 עם כל הפרטים ומחיר הולם (אני מעריך, 1200 ומטה) ותמכרו.

 

אני הייתי במצב דומה - עם סאני 93 תקין ועם טסט. במחיר גריטה לא הצלחתי למכור - ב-2200 מכרתי ביומיים.

:turn-l:
פורסם

אם יש לך אפשרות אכסון, סבלנות וחוש למסחר:

להוריד מהכביש (מבחינת רשיונות וביטוח), ולמכור את החלקים שציינת כולל מצבר, בלוק מנוע כסאות וכו'.

פורסם
9המלצה שלי, להקפיא רישיונות.

מדיי פעם להניע את הרכב שלא ייגמר המצבר, לעשות סיבובון בשכונה בשביל לשמור על יתר מערכות הרכב בבחינת השמנים ומכלולי ההנעה.

צמיגים שווה אולי להחליף/למכור אם מישהו בעל מידה זה עם צמיגים פחות חדשים.

אני חושב שלאחר כל בלאגן הבחירות הגריטה תחזור. (יכול להיות שאני טועה...)

ברגע שהיא חוזרת, תחזירו את הרישיונות ותגרטו. תקבלו את החלק היחסי מהטסט חזרה.

רק תקוו שהמנוע לא ייגסוס לגמריי בהנעות הקטנות הללו מדיי פעם.

מקווה שעזרתי.

שמעון

 

 

כתבתי כבר מיליון פעמים:

הקפאת רישיון לא מקפיאה את תוקף הטסט.

 

רק את התשלום.

 

אתה לא יכול לקנות אוטו חדש, להעמיד אותו ברחוב, להקפיא רישיון ל 15 שנה, אחר כך להפשיר והופ... יש לך טסט לשנה. נראה לך הגיוני שרכב שעמד 15 שנה עולה על הכביש בלי בדיקה כלשהיא?

 

או בקיצור, גם אם תוכנית הגריטה תחזור -אחרי מרץ הוא צריך לעבור מבחן רישוי מלא מחדש, על מנת לקבל את הזכות לגריטה.

 

 

פורסם
כתבתי כבר מיליון פעמים:

הקפאת רישיון לא מקפיאה את תוקף הטסט.

 

רק את התשלום.

 

אתה לא יכול לקנות אוטו חדש, להעמיד אותו ברחוב, להקפיא רישיון ל 15 שנה, אחר כך להפשיר והופ... יש לך טסט לשנה. נראה לך הגיוני שרכב שעמד 15 שנה עולה על הכביש בלי בדיקה כלשהיא?

 

או בקיצור, גם אם תוכנית הגריטה תחזור -אחרי מרץ הוא צריך לעבור מבחן רישוי מלא מחדש, על מנת לקבל את הזכות לגריטה.

 

אם ככה אז טעות מבחינתי.

מצטער על האי הבנה. גם לי חודש משהו.

תודה

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

×
×
  • תוכן חדש...