Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביאריס קיימת בעיה להתקין חיישן חליפי כמו שרכשת וקיים סיכוי גבוה שלאחר התקנתו תקבל קוד תקלה קבועה על התנגדות בפס החימום של החיישן, מקורי כזה אינו כל כך יקר בהשוואה לחיישני חמצן של חברות אחרות.

ומומלץ ברכבים האלו לבדוק היטב להימצאות קוד תקלה על יעילות ממיר קטליטי, שכמובן שברכבים אלו לא ניתן להרכיב ממיר חליפי (לצערנו), מה שמשאיר אותך עם מספר אופציות:

1) ממיר מפירוק (חתול בשק אבל לפעמים צריך)

2) שינוי הגדרות מחשב הזרקה (אוהבים את האופציה הזאת במורשה)

3) ממיר חדש מקורי (הכיס שלך יכאב הרבה)

4) הרכבת בוקסה (שבמידה שהממיר עובר בדיקת 4 גזים, לא חל שינוי בהאצה סחיבה או תצרוכת דלק אז עדיף לך את זה)

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עידכון סיום:

 

יום שלישי בהמלצת איתמר הייתי בפתח תקווה סגולה אצל חיים יוד(חבר פה בפורום), הוחלף חיישן בפעם השלישית , התקלה סוף סוף נפתרה והנורה לא נדלקה שוב.

 

אחרי הרבה כסף שנזרק סתם על חיישנים וממיר קטליטי ואכזבה נוספת מבעלי מקצוע שעובדים בשיטת "אני יודע מה לעשות ומקסימום יש אחריות" אני רוצה להמליץ לכל מי שנתקל בבעיה ברכב ובעיקר בעיה של חיישן חמצן לפנות לחיים יוד גם אם זה מסתכם בנסיעה יחסית ארוכה (אני נסעתי מאשדוד).

 

השרות שקבילתי היה יותר משירות מעולה הרכב נבדק לא רק לגבי התקלה הספציפית , בוצע ניקוי חיישן(לא זוכר מה שמו) וזכיתי לשיפור בצריכת דלק על הדרך :-D.

 

חיים, תודה רבה!

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

תודה דימה על הפרגון אך אצלך ברכב מעבר להתקנת חיישן חמצן נכון במאפיינים שלו לדרישות הייצרן היתה גם בעייה בצמה הראשית ,שאיזה חוחמולוג החליף את החיווט של הסיגנאל עם המינוס של החיישן כך שרק לאחר סידור החיווט של מעגל החיישן למחשב הוא חזר לתפקד נכון.

נהנתי.

בברכה.

חיים יוד.

  • 6 שנים מאוחר יותר...
פורסם

היי, גם לי יש יאריס ספורט 2003 ונדלקה לי אותה נורת מנוע. במוסך אמרו שזה ממיר קטליטי שהלך ושעלות החלפתו הינה 1700 ש"ח...מחיר סביר? נשמע לי מופקע

×
×
  • תוכן חדש...