Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדגמים של הפאביה מגיעים משום מה ללא מד חום מנוע בלוח השעונים. מישהו יודע מה הסיבה לכך וכמה יעלה להוסיף מד חום שכזה עם הגעת הרכב לארץ?

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם

הסיבה לכך היא חיסכון בעלויות ייצור על חשבוננו (בחו"ל הרכב משווק עם מד חום מנוע), או לחלופין תחכה 3 חודשים להזמנה מיוחדת ותוסיף כסף ותקבל גם.

 

מחיר מד חום לא מקורי + אלמנט חום מוצמד לראש מנוע הוא 450 ש"ח ללא מע"מ וללא עבודה - זאת הצעת המחיר שקיבלתי ממש לא מזמן ממקום איכותי ואמין. בחרתי שלא להתקין בעקבות המחיר היקר לטעמי.

פורסם

תזמין דרך EBAY / דילר לוח שעונים MAXI-DOT, הוא כולל שעוני חום מנוע ודלק "נורמליים" - וכמובן גם מחשב דרך משודרג ותאורה לבנה (במקום הירוקה העתיקה משהו).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מי צריך את זה?

 

גם הסיטרואן שלי C3 2011 הגיעה ללא אני חי עם זה מצויין...אל תדאג אם חס וחלילה תיהיה בעיה אתה תדע תאמין לי...

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

גם אם היה לך מד חום הוא לא היה מדויק בכלל, הוא היה מראה 90 קבוע ללא קשר אמיתי לחום.

תקנה חיבור OB2, וזהו לא צריך שום אלמנטים, התשתית והחיישן קיימים.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

אוקי. באמת לא שווה ומצער ומרגיז לשמוע שהחברה מרוויחה בדרך הזו על חשבננו.

מה לגבי הג'אנטים - אני שוקל להחליף למגנזיום אבל הרכב מגיע עם גלגל רגיל.

השאלה אם מחליפים את כל הגלגל קומפלט או שמחליפים רק תג'נט ? כי אם מחליפים אז אולי עדיף שלא לעשות את זה כי עבודה של חאפרים יכולים גם לעשות נזק ואני לא הכי סומך על הסוכנות שתעשה את זה כמו שצריך

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם
תקנה חיבור OB2, וזהו לא צריך שום אלמנטים, התשתית והחיישן קיימים.

 

אתה יכול להרחיב?

 

אוקי. באמת לא שווה ומצער ומרגיז לשמוע שהחברה מרוויחה בדרך הזו על חשבננו.

מה לגבי הג'אנטים - אני שוקל להחליף למגנזיום אבל הרכב מגיע עם גלגל רגיל.

השאלה אם מחליפים את כל הגלגל קומפלט או שמחליפים רק תג'נט ? כי אם מחליפים אז אולי עדיף שלא לעשות את זה כי עבודה של חאפרים יכולים גם לעשות נזק ואני לא הכי סומך על הסוכנות שתעשה את זה כמו שצריך

 

תלוי איזו מידה תרצה להתקין. אם זו אותה מידה בדיוק לא תצטרך להחליף צמיגים אלא רק את החישוק.

אם תרצה להעלות מידה (או כמה מידות) לג'אנט של הספורט כמו אצלי, תצטרך להחליף גם את הצמיג וגם לקבל אישור. זה שבתמונה הוא שלי והמידה היא 205/45R16.

תמונה 036.jpg

פורסם

יש לך מושג כמה יכולים לקחת לי אם אני עושה זאת נניח במוסך מורשה ומשאיר אצלם את הגלגלים הרגילים ולוקח מידה אחת יותר? והאם הם יכולים לתת גם את האישור או שזה מורכב יותר?

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם
גם אם היה לך מד חום הוא לא היה מדויק בכלל, הוא היה מראה 90 קבוע ללא קשר אמיתי לחום.

תקנה חיבור OB2, וזהו לא צריך שום אלמנטים, התשתית והחיישן קיימים.

 

אתה יכול להרחיב?

 

חיבור OBD2 הוא חיבור הדיאגנוסטיקה של הרכב ובאמצעותו ניתן לקבל כל הפרמטרים ממחשב הרכב.

ניתן למצוא מתאמים החל מ 10-15$ שיודעים לתקשר עם כל סמארטפון סביר ואפליקצייה מתאימה.

ערוך חיפוש כאן או בגוגל תחת הערך elm 327.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ואני ירחיב לגבי החיישן והתשתית:wink:.

ברכב קיים חיישן טמפ', כול רכב מודרני חייב אחד.

הגישה של יצרנים היום זה שהצרכן הממוצע אדיוט, ולא צריך שעון אלא מנורת מנוע קר, מנוע בטמפ' נורמלית ומנוע חם לכן גם שהשעון מראה 90 הטמפ יכולה לנוע בין 80 ל100.

דוגמא קיצונת לדבר אפשר למצוא בפוקוס החדשה, כאשר נכנסים למצב TEST ורואים נתונים אמיתיים אפשר לראות שעון שמצביע על 90 מעלות וחום אמיתי נמצא על 60 מעלות.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
×
×
  • תוכן חדש...