Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רציתי לדעת עד כמה מסובך להתקין מצבר חדש אם אני קונה אותו לדוגמא מהום סנטר?

אני שואל כי שמעתי שיש לפעמים מקרים שיש בעיות עם הקודן או האזעקה ברכב,

 

תודה רבה לעוזרים!

פורסם
שלום לכולם,

רציתי לדעת עד כמה מסובך להתקין מצבר חדש אם אני קונה אותו לדוגמא מהום סנטר?

אני שואל כי שמעתי שיש לפעמים מקרים שיש בעיות עם הקודן או האזעקה ברכב,

 

תודה רבה לעוזרים!

 

הי עידן

הטוב ביותר הוא לבצע גיבוי לפני התקנה , ככה תמנע בעיות,

אם קנית מצבר בהום סנטר תגיע עם המצבר וחשבוניות לכל אחד מסניפי שנפ

ברחבי הארץ http://www.schnapp.co.il/?pg=BranchList&CategoryID=287

אנו נתקין לך את המצבר ללא תשלום .

בברכה

אבי פרשטמן

מנהל שווק ומכירות

מצברי שנפ/B]

פורסם

תודה על התגובות,

כן יש אזעקה וקודן,

אבי שאלה נוספת אלייך,במקרה יש לי מצבר של שנפ שנגמר לו האחריות לפני כחודש וחצי(18 חודש) יש משהו לעשות בקשר אליו?

המצבר עושה בעיות בהתנעה,לפעמים מתניע לפעמים לא,

פורסם

בגדול תתכן בעיה של זליגה מהמצבר, טעינה לא מלאה, בעיה חשמלית אחרת ברכב ועוד.

 

יש לבדוק האם הבעיה אכן נעוצה במצבר.

 

כל מקום מקצועי אמור להחזיק ציוד אבחון למצב המצבר.

 

יש היום מיכשור אלקטרוני שמבצע בדיקה למצבר, מצב טעינה, האם המצבר פרוק, ובדיקה האם המצבר אמור לעמוד בעומס המוטל עליו.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
תודה על התגובות,

כן יש אזעקה וקודן,

אבי שאלה נוספת אלייך,במקרה יש לי מצבר של שנפ שנגמר לו האחריות לפני כחודש וחצי(18 חודש) יש משהו לעשות בקשר אליו?

המצבר עושה בעיות בהתנעה,לפעמים מתניע לפעמים לא,

 

הי

תגיע לאחד הסניפים שלנו נבדוק את הכל ,

אם האחריות הסתיימה גם לפני חודשיים והוא לא תקין - נחליף לך אותו

ללא תשלום .

בברכה

אבי פרשטמן

מנהל שווק ומכירות

מצברי שנפ/B]

פורסם
הי

תגיע לאחד הסניפים שלנו נבדוק את הכל ,

אם האחריות הסתיימה גם לפני חודשיים והוא לא תקין - נחליף לך אותו

ללא תשלום .

בברכה

אבי פרשטמן

מנהל שווק ומכירות

 

אהבתי

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
הי

תגיע לאחד הסניפים שלנו נבדוק את הכל ,

אם האחריות הסתיימה גם לפני חודשיים והוא לא תקין - נחליף לך אותו

ללא תשלום .

בברכה

אבי פרשטמן

מנהל שווק ומכירות

 

 

שנפ שחקתם אותם עם התגובה הזאת !

אמשיך לקנות מצברים שלכם [למרות שברוך השם לא עשו בעיות עד עכשיו בלי עין הרע] אבל לראות שיש שירות גם אם "פספסתי"טיפה את המועד האחרון של האחריות בהחלט נותן הרגשת ביטחון!

 

ישר כוח

פורסם
הי

תגיע לאחד הסניפים שלנו נבדוק את הכל ,

אם האחריות הסתיימה גם לפני חודשיים והוא לא תקין - נחליף לך אותו

ללא תשלום .

בברכה

אבי פרשטמן

מנהל שווק ומכירות

 

תודה רבה! אני אגיע מחר בבוקר

 

אהבתי מאוד את ההתייחסות,כל הכבוד!

פורסם
שלום לכולם,

רציתי לדעת עד כמה מסובך להתקין מצבר חדש אם אני קונה אותו לדוגמא מהום סנטר?

אני שואל כי שמעתי שיש לפעמים מקרים שיש בעיות עם הקודן או האזעקה ברכב,

 

תודה רבה לעוזרים!

 

אתה גם רוצה לקנות אותו במחיר לא זול וגם רוצה להסתבך עם התקנה עצמית?

 

ישנם מספיק מוסכים שמוכרים מצברי שנפ במחירים עדיפים על שודסנטר.

×
×
  • תוכן חדש...