Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מכללת HIT נחשבת כמכללה האיכותית ביותר ללימודי מדעי המחשב?

מכללות כמו מכללת רחובות והמכללה למנהל לא נחשבות כל כך במקצוע הנ"ל?

אשמח לקצת מידע והסברים.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זו עדיין לא אוניברסיטה,

הרמה בב"ש למשל גבוהה בהרבה, גם מבר-אילן.

אבל בכל מקרה באוניברסיטה רצינית, לא טורחים להגיש את החומר לעוס לסטודנט.

בחלקו זה נובע מחוסר יכולת, אבל גם ממשנה סדורה בה נקבע כי סטודנט טוב ידע לעכל חומר קשה,

והעובדה שזה עובד ככה מאות שנים.

פורסם

בתור מישהו שלומד במכללה למנהל בראשון ומכיר אנשים ממכללת ת"א - יפו

 

המכללה שלי די בלאי, בעיקר במסלול שלי (אני בוגר קורס תכנות צבאי) ויש מסלול מיוחד.

מכללת ת"א יפו נחשבת ברמה גבוה אבל יש להם מטלות ומבחנים לא פרופורציונלים לחומר הנלמד

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

לא שבדקתי , אבל הלך הרוח הוא שת"א יפו הטובה ביותר , עדיין לא יצא לי להכיר משם סטודנטים.

אבל HIT לא נופלת רחוק ממנה , אני מדבר בתור סטודנט מדעי המחשב בHIT.

אם תרצה לשמוע עוד פרטים אשמח לענות לך.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

מתעלק טיפה על השרשור, מה דעתכם על המכללה להנדסה בירושלים (הנדסת תוכנה)?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

מכמה סיבות , כל אחד והסיבות שלו.

יש מכללות שלאט לאט מצמצמות את הפער מהאונ'

יש מכללות שמעניקות לך יחס חם ותומך שבאונ' אפשר לחלום עליו , לא רק מבחינת ההוראה.

יש אנשים עם התחייבויות , שלא יכולים ללמוד 5 ימים בשבוע יום מלא ויש מכללות עם מסלולי ערב.

יש אנשים שאין להם כסף , ולא יכולים להרשות לעצמם לעבור למעונות של אונ'

יש כאלו עם קומבינות , שכל מה שהם צריכים זה את התואר על דף ומשם כבר יסדרו אותם , ואין להם טעם ללמוד באונ'.

כמובן שיש את הבינתחומי שזה נושא נפרד בפני עצמו.

ויש גם כאלו שלא מתאימה להם אונ' מסיבות כאלו ואחרות , אני ביניהם , נכון , המכללה לא אונ' , אבל נקודת הפתיחה של המכללות הטובות היא ממש מתחת לאונ'.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

מתעלק על השרשור:

 

איך הבינתחומי בתור מכללה ללימודי מדעי המחשב ?

 

יש לי אופציה ללמוד שם תחת מלגה וזה נורא קורץ לי כי אינני אצטרך לשפר פסיכו' על מנת להתקבל לאונ' ת"א.

 

דעתכם בנושא! תודה רבה לכם.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

מכללה טובה מאוד , מה גם שיש סיכוי טוב שתיצור שם קשרים טובים שלא תיצור במכללות אחרות ולא באוניברסיטאות.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי

×
×
  • תוכן חדש...