Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

לשתף אתכם ( ואולי גם ניתן ללמוד מזה ) בתהליך יבוא הגה לרכב אספנות שהסתיים היום בהצלחה.

לפני חודשיים זכיתי במכרז EBAY בהגה חדש במחיר 150 דולר כשהמוכר מציין שאין עלות משלוח לישראל.8)

מבחינתי עסקה נחמדה כי בד"כ הגה כזה נמכר ב 180 דולר לא כולל דמי משלוח לישראל.

באותו הרגע לא ידעתי אם זרקתי לפח 600 ש"ח .. אולי לא אקבל אישור וההגה יתקע במכס ?

מה עושים - מכינים מעטפה למשרד התחבורה - בקשה לייבוא אישי של חלק חילוף.

הטופס נמצא באתר האינטרנט של משרד התחבורה - מדפיסים אותו וממלאים ידנית.

יש להדגיש לדעתי במרקר בהערות שמדובר ברכב אספנות.

מצרפים למעטפה בנוסף :

חשבונית PAY-PAY, צילום רישיון רכב, צילום תעודת זהות ומכתב קצר שבו רשמתי שההגה חדש ומיועד לרכב אספנות.

המעטפה נמסרה אישית ברחוב הנלאכה 6 ת"א.

אחרי 10 ימים התקבלה מעטפה ממשרד התחבורה עם האישור המיוחל ( חותמת אדומה ע"ג המסמכים שהגשתי ).

מגיע מילה טובה לגב' הנחמדה שטיפלה בנושא תוך פרק זמן סביר וללא בירוקרטיה מיותרת.

עבר חודש עד שאתמול התקבלה פנייה מהדואר המרכזי שאין אישור לחבילה :roll:.

נסעתי היום לדואר ברמת אליהו ת"א, הצגתי את הניירת שברשותי, הופנתי למשרד המכס שישר החזירה לי

את הניירת "כתוב שאין אישור !! " , הצגתי את האישור, קיבלתי מבט מחוייך ו"קנס" של 231 ש"ח ( 20% אגרת מכס

למפלגת ש"ס :evil: + מע"מ ).

ההגה אצלי ביד :lol::lol:

 

בסיכום זה או הביצה או התרנגולת.

צריך קודם לשלם, להציג חשבונית ואז לבקש אישור יבוא.

יש אישור - שלם מס וקח את החבילה.

אין אישור - החזר את החבילה לשולח וספוג עלויות ואי נעימות.

פורסם

מעניין אותי אם אפשר להגיש בקשה כזו גם לרכב שהוא "כמעט" אספנות,נניח שנת 84. או שהוא חייב להיות רשום כרכב אספנות ברשיון.

פורסם

ממש לא מחויב להיות רכב אספנות, אבל:

1)קח בחשבון את הבירוקרטיה.

2)קח בחשבון שמשרד התחבורה יכול גם שלא לאשר לך להוציא החלק, ואז, אכלת אותה.

פורסם

נראה נכון להצטייד באישורים לפני :-)

 

 

דרור .

 

לא תמיד זה אפשרי,

אם ראית הגה שהמכרז ניסגר עוד כמה שעות, אין זמן לבקש אישורים,

אני הייתי מציע כסף, במידה וזוכה הייתי משלם למוכר אבל אומר לו להשאיר את ההגה אצלו עד להוראה ממני,

במידה ולא הייתי מקבל אישור ייבוא הייתי מבקש יפה מהמוכר לבטל עסקה ואולי לתת לו פיצוי קטן.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
תודה על הפירוט, קצר ולעניין.

 

האם אפשר לבצע את התהליך גם במשרדי תחבורה מחוץ לתל אביב ?

 

אין משרדי תחבורה מחוץ לת"א

יש משרדי מכס מחוץ לת"א (חיפה, בן גוריון וכו') ששם הפריטים מעוכבים עד להצגת אישור ממשרד התחבורה

אם ניתן, רצוי להוציא אישור מראש, כך שאם יש בעייה באישור (צריך אישור מוסך או יבואן) או שאסור היבוא, תגלא מראש.

רק לידיעה, ככלל הם לא מאשרים יבוא פריטים בטיחותיים משומשים, כגון חלקי מערכות בלימה, היגוי, מתלים, גאנטים, מכל דלק, כריות אויר, שלדה וכו', אלא רק חדשים וגם להם לרוב נדרש אישור מוסך, ותו תקן מסומן על המוצר.

כל השאר ניתן להביא משומש (לא יודע מה קורה כשלא מקורי).

פורסם
שלום.

לשתף אתכם ( ואולי גם ניתן ללמוד מזה ) בתהליך יבוא הגה לרכב אספנות שהסתיים היום בהצלחה.

לפני חודשיים זכיתי במכרז EBAY בהגה חדש במחיר 150 דולר כשהמוכר מציין שאין עלות משלוח לישראל.8)

מבחינתי עסקה נחמדה כי בד"כ הגה כזה נמכר ב 180 דולר לא כולל דמי משלוח לישראל.

באותו הרגע לא ידעתי אם זרקתי לפח 600 ש"ח .. אולי לא אקבל אישור וההגה יתקע במכס ?

מה עושים - מכינים מעטפה למשרד התחבורה - בקשה לייבוא אישי של חלק חילוף.

הטופס נמצא באתר האינטרנט של משרד התחבורה - מדפיסים אותו וממלאים ידנית.

יש להדגיש לדעתי במרקר בהערות שמדובר ברכב אספנות.

מצרפים למעטפה בנוסף :

חשבונית PAY-PAY, צילום רישיון רכב, צילום תעודת זהות ומכתב קצר שבו רשמתי שההגה חדש ומיועד לרכב אספנות.

המעטפה נמסרה אישית ברחוב הנלאכה 6 ת"א.

אחרי 10 ימים התקבלה מעטפה ממשרד התחבורה עם האישור המיוחל ( חותמת אדומה ע"ג המסמכים שהגשתי ).

מגיע מילה טובה לגב' הנחמדה שטיפלה בנושא תוך פרק זמן סביר וללא בירוקרטיה מיותרת.

עבר חודש עד שאתמול התקבלה פנייה מהדואר המרכזי שאין אישור לחבילה :roll:.

נסעתי היום לדואר ברמת אליהו ת"א, הצגתי את הניירת שברשותי, הופנתי למשרד המכס שישר החזירה לי

את הניירת "כתוב שאין אישור !! " , הצגתי את האישור, קיבלתי מבט מחוייך ו"קנס" של 231 ש"ח ( 20% אגרת מכס

למפלגת ש"ס :evil: + מע"מ ).

ההגה אצלי ביד :lol::lol:

 

בסיכום זה או הביצה או התרנגולת.

צריך קודם לשלם, להציג חשבונית ואז לבקש אישור יבוא.

יש אישור - שלם מס וקח את החבילה.

אין אישור - החזר את החבילה לשולח וספוג עלויות ואי נעימות.

 

שאתה רושם הגה אתה מתכוון לגלגל ההגה עצמו או הגה עם כל המכלול שלו שזה כולל הציר הגה או משהו?

רק 20 אחוז פלוס מע"מ? וואלה יצאת בזול, מכס על חלקי חילוף למכוניות הוא בין 47 ל 50 אחוזים מערך הפריט פלוס המשלוח שלו.

לגבי קבלת האישורים מראש על זה אני יכול לומר "בוקר טוב אליהו". ככה הכי טוב להימנע מאגרת אחסנה בארץ. לאחר שאתה זוכה בפריט בחו"ל ומשלם אתה פשוט מבקש מהמוכר לחכות קצת עם המשלוח.

רק בריאות ותהנה מההגה החדש שלך.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...