Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל ,אני יודע שזה לא חוקי ואפשר לקבל הורדה מהכביש על זה.....!

אחרי שסגרנו את הפינה הזאת, רציתי לדעת אם מישהו מכיר בעל מקצוע טוב להדבקה, אחד שלא משאיר "סימנים" למיניהם על החלון. ראיתי פשוט חלונות שזה ממש מושלם ולא ניתן לזהות שיש מדבקה, וכזה בן אדם אני מחפש. אם מישהו מכיר אני אשמח לשמוע.

תודה מראש:wink:

פורסם
קודם כל ,אני יודע שזה לא חוקי ואפשר לקבל הורדה מהכביש על זה.....!

אחרי שסגרנו את הפינה הזאת, רציתי לדעת אם מישהו מכיר בעל מקצוע טוב להדבקה, אחד שלא משאיר "סימנים" למיניהם על החלון. ראיתי פשוט חלונות שזה ממש מושלם ולא ניתן לזהות שיש מדבקה, וכזה בן אדם אני מחפש. אם מישהו מכיר אני אשמח לשמוע.

תודה מראש:wink:

אם אתה רוצה אני יכול לעזור לך לעשות את זה ועם הרבה סבלנות זה יצא מושלם

ככה תדע שאתה עשית את זה וזה הרבה יותר כיף מאשר לשלם למישהוא אחר

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
קודם כל ,אני יודע שזה לא חוקי ואפשר לקבל הורדה מהכביש על זה.....!

אחרי שסגרנו את הפינה הזאת, רציתי לדעת אם מישהו מכיר בעל מקצוע טוב להדבקה, אחד שלא משאיר "סימנים" למיניהם על החלון. ראיתי פשוט חלונות שזה ממש מושלם ולא ניתן לזהות שיש מדבקה, וכזה בן אדם אני מחפש. אם מישהו מכיר אני אשמח לשמוע.

תודה מראש:wink:

מעניין מאיפה עלה לך הרעיון לחלונות השחורים.:roll:

 

:lol: :lol:

 

זה באמת יושב בצורה יפה ולא "ערסית" על האיביזה - רק תדאג שיעשו לך את זה כמו שצריך, כלומר, על כל חלון עושים שניי חצאיים, ובסך הכל 4 חצאים שונים. לי באיביזה עשו את זה בצורה מאוד מדוייקת ויפה, מדדו את החלון, חילקו לשניים, ואז שמו מדבקה אחת על כל חצי. שלא יעשו לך הדבקה אחת שלמה לכל חלון מכיוון שאז האיכות פחות טובה, אלא שיעשו לך שני הדבקות, אחת על כל חצי חלון, בכל חלון.

Back to the original - NC again.

פורסם
מעניין מאיפה עלה לך הרעיון לחלונות השחורים.:roll:

 

:lol: :lol:

 

זה באמת יושב בצורה יפה ולא "ערסית" על האיביזה - רק תדאג שיעשו לך את זה כמו שצריך, כלומר, על כל חלון עושים שניי חצאיים, ובסך הכל 4 חצאים שונים. לי באיביזה עשו את זה בצורה מאוד מדוייקת ויפה, מדדו את החלון, חילקו לשניים, ואז שמו מדבקה אחת על כל חצי. שלא יעשו לך הדבקה אחת שלמה לכל חלון מכיוון שאז האיכות פחות טובה, אלא שיעשו לך שני הדבקות, אחת על כל חצי חלון, בכל חלון.

אולי לשגע אותי ותגיד לי איפה עשית את זה.....??? :mm_wink:
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...