Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי SGS II כרגע.

 

רוצה להשתדרג לפלאפון יותר "רציני".

 

אז מה חשוב:

הרחבת זכרון, או 32GB זכרון מובנה לפחות.

מינימום 1GB RAM

רק אנדרואיד!

סמסונג או HTC, אפשר גם LG

מסך - לפחות 4.5 אינץ

מצלמה סבירה (לא מעניין אותי יותר מדי כי אני לא ממש מצלם, בשביל זה יש לי מצלמת רפלקס)

ומן הסתם WIFI וכל השטויות האלו זה סטנדרט אין מה לדבר על זה.

 

 

התלבטות נוכחית:

SGS III

NOTE II

ONE X

ONE X+

 

מישהו יכול להמליץ? אולי להביא לי מכשירים נוספים להתלבט עליהם?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אמרו לך רק אנדרואיד, בצדק אגב.

 

הנוט 2 יכול להיות אופציה רק אם בדקת אותו פיזית והוא לא גדול לך מדי, לגבי שאר האפשרויות גלקסי 3 או הX+ שניהם ברמה גבוהה ככה שביניהם תבחר לפי הרגשה אישית.

פורסם
NOKIA LUMIA .

ואיך זה מסתדר עם זה שביקשתי אנדרואיד וסמסונג, HTC או LG?

אמרו לך רק אנדרואיד, בצדק אגב.

 

הנוט 2 יכול להיות אופציה רק אם בדקת אותו פיזית והוא לא גדול לך מדי, לגבי שאר האפשרויות גלקסי 3 או הX+ שניהם ברמה גבוהה ככה שביניהם תבחר לפי הרגשה אישית.

תראה, בכיס של המדים הוא נכנס בכיס, זה בטוח. אני חושב שאשכרה אפשר להכניס במדים גם נטבוק או טאבלט.

אבל אני הרבה על אזרחי (ככה זה יומיות), אז באמת צריך לבדוק את מה שאתה אומר.

 

השאלה מה עדיף בין X+ לבין SGS III.

את הIII יש לאבא שלי, לא בדיוק נפלתי ממנו. מצד שני יש לו הרחבת זכרון וסוללה נשלפת שאין בONE X+ ובONE X.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

HTC ONE X הפך לפחות מומלץ ברגע שיצא הX+.

 

הגלקסי 3 והX+ דומים עד כדי כמה פיצ'רים לפה ולשם. בHTC אין סוללה נשלפת ואין כרטיס הרחבה אבל המעבד הוא 4 ליבות עם תדר שעון של 1.7GHZ ויש שת"פ עם ביטס אודיו שלדעתי כולל אוזניות שלהם במחיר.

 

השאלה מה משניהם יותר מדבר אליך, כרגע הם פסגת הטכנולוגיה מבחינת האנדרואיד.

פורסם
ואיך זה מסתדר עם זה שביקשתי אנדרואיד וסמסונג, HTC או LG?

 

 

כתבת בעצמך:

מישהו יכול להמליץ? אולי להביא לי מכשירים נוספים להתלבט עליהם?

פורסם

אני לאחרונה השגתי NOTE 2 כמתנה לידידה. יצא לי להעביר איתו כמה שעות וזה פשוט עולם אחר.

אני מתחרט על כל דקה שלא רכשתי את הNOTE. המסך המדהים, המהירות, האיכות שלו.

אם המחיר לא מהווה בעיה( בסביבות 4K פחות או יותר) אז הייתי ממליץ עליו בחום.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
HTC ONE X הפך לפחות מומלץ ברגע שיצא הX+.

 

הגלקסי 3 והX+ דומים עד כדי כמה פיצ'רים לפה ולשם. בHTC אין סוללה נשלפת ואין כרטיס הרחבה אבל המעבד הוא 4 ליבות עם תדר שעון של 1.7GHZ ויש שת"פ עם ביטס אודיו שלדעתי כולל אוזניות שלהם במחיר.

 

השאלה מה משניהם יותר מדבר אליך, כרגע הם פסגת הטכנולוגיה מבחינת האנדרואיד.

כפי שאמרתי (או שלא?) את הIII יש לאבא שלי, לא נפלתי ממנו.

זה שאין כרטיס הרחבה בHTC עם 32GB, זה לא נורא, אני אחיה עם זה בסדר גמור.

אני יודע שיש הבדלים במסכים, ממש מעט בגודל (0.1 אינץ'), אבל בסוג המסך עצמו - בגלקסי זה סופר AMOLED ובHTC זה IPS.

מסכי IPS תמיד נראים טוב, ואני כותב מאחד כזה עכשיו, אבל איך זה עובד בפלאפון? רואים טוב בשמש? זה קריטי מאוד.

 

סוללה נשלפת זה קריטי בבסיס למשל. :roll:

כתבת בעצמך:

מישהו יכול להמליץ? אולי להביא לי מכשירים נוספים להתלבט עליהם?

מכשירים נוספים שעונים לדרישות שהגדרתי ושונים מהמכשירים שאני מתלבט לגביהם.

אני לאחרונה השגתי NOTE 2 כמתנה לידידה. יצא לי להעביר איתו כמה שעות וזה פשוט עולם אחר.

אני מתחרט על כל דקה שלא רכשתי את הNOTE. המסך המדהים, המהירות, האיכות שלו.

אם המחיר לא מהווה בעיה( בסביבות 4K פחות או יותר) אז הייתי ממליץ עליו בחום.

המחיר בKSP ב"ש עומד על 3300₪ בערך, ההורים שלי יורדים לאילת והמחיר שם 2800₪, עד שיירדו לאילת המחיר יהיה כ2500₪ סביר להניח, יכול לעמוד בזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כמישהו שהחזיק גם את הגלקסי אס 3, גם את הנוט 2, וגם יוצא לו לשחק הרבה עם ה-ONE X , אני יכול להגיד לך שבשום מכשיר אתה לא תתאכזב.

 

מבחינת תפעול ומהירות הם די זהים, אבל תשים לב לכמה נקודות:

 

גלקסי אס 3- מסך טוב אבל רמת הבהירות המקסימלית לא גבוהה, ככה שבאור שמש ישיר תצטרך להשתמש ביד על מנת לעשות לפלאפון "צל".

גלקסי נוט 2- בניגוד לאס3, כאן רמת הבהירות טובה. החיסרון(והיתרון) הוא רק הגודל. קשה מאוד לתפעל את המכשיר ביד אחת, אבל לכול פעולה של 2 ידיים, אין יותר טוב ממנו.

ONE X- סוללה די גרועה, ובילתי ניתנת להחלפה.

 

לטעמי גם הנוט 2 והאס 3 יהיו יותר טובים מה ONE X

פורסם

ומי נותן אחריות בKSP? עם איזה רום הוא מגיע?

המחיר שאני דיברתי עליו הוא בסמסונג עצמם, אני אישית לקחתי אותו מסניף פ''ת.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

ONE X- סוללה די גרועה, ובילתי ניתנת להחלפה.

 

 

שים לב שהסוללה בONE X+ זהה לסוללה בלגקסי S3, וכן, המכשירים מאוד דומים.

פורסם
כמישהו שהחזיק גם את הגלקסי אס 3, גם את הנוט 2, וגם יוצא לו לשחק הרבה עם ה-ONE X , אני יכול להגיד לך שבשום מכשיר אתה לא תתאכזב.

 

מבחינת תפעול ומהירות הם די זהים, אבל תשים לב לכמה נקודות:

 

גלקסי אס 3- מסך טוב אבל רמת הבהירות המקסימלית לא גבוהה, ככה שבאור שמש ישיר תצטרך להשתמש ביד על מנת לעשות לפלאפון "צל".

גלקסי נוט 2- בניגוד לאס3, כאן רמת הבהירות טובה. החיסרון(והיתרון) הוא רק הגודל. קשה מאוד לתפעל את המכשיר ביד אחת, אבל לכול פעולה של 2 ידיים, אין יותר טוב ממנו.

ONE X- סוללה די גרועה, ובילתי ניתנת להחלפה.

 

לטעמי גם הנוט 2 והאס 3 יהיו יותר טובים מה ONE X

הסוללה זה מכה רצינית, כי בבסיס לא תמיד יש לי איפה להטעין (אפילו שאני עושה יומיות, לא נעים לעבוד יום שלם ופתאום לגלות בסוף היום שאין סוללה, כשאתה צריך להשאר בבסיס ולשרוד עם הפלאפון עוד כמה שעות ורוצה לדבר, להיות בפייסבוק וכו').

ומי נותן אחריות בKSP? עם איזה רום הוא מגיע?

המחיר שאני דיברתי עליו הוא בסמסונג עצמם, אני אישית לקחתי אותו מסניף פ''ת.

רום יצרן כנראה, מצידי שיהיה באנגלית, לא מפריע לי.

אחריות? על תקינות המכשיר אולי, כי אם משהו ידפק במכשיר תמיד כל חנות או חברה ימצאו איך להאשים אותי.

חוץ מזה שהניסיון שלי עם מימוש אחריות בKSP לרוב הוא בסדר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

HTC droid dna? Nexus 4?

לפי מה שהבנתי הdna כרגע אוכל את כולם בלי מלח, במיוחד מבחינת המסך.

הנקסוס זול משמעותית ואתה מקבל אנדרואיד נקי, מהיר, עדכונים שוטפים.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

העברית בSENSE 4 מובנת, לכן MORELOCALE יעשה תרגום מלא לרום סטוק, לכן אין בעייה אם זה בKSP.

אודי A4

דימה.


×
×
  • תוכן חדש...