Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב.

 

בשבוע האחרון אחי הגדול קנה רכב חדש (סיטרואן C4 שנת 200)

 

הם הגדילו ראש (טיפשים) וחילקו את הרדיו ל2 חלקים, ועל החלק השני (מסך) הוסיפו כל מני אפשרויות שלא קשורות לרדיו באופן ישיר.

 

אחי הגדול מעדיף לא להתעסק עם העניין (כפי שהצעתי לו 8) ) ולקנות מנחת, לחבר אליו מגבר 4 ערוצים, וקומפוננט (אולי בהמשך עוד זוג).

 

בחיפושיי אחר מנחת זול ופשוט (שיעשה את העבודה) נתקלתי במספר מוצרים באיביי.

 

אשמח אם תאירו פניי על משהו ספציפי (הכי בסיסי שיש, אחי לא מתכוון להוציא 600 ש"ח על מנחת של GENESIS וכו'.)

 

האם קניית 2 מנחתים של 2 ערוצים יעשו את העבודה? (לצורך העניין כאלה: קישור)

JL Audio

פורסם

יש אופציה נוספת מעניינת שרציתי לציין במחיר זהה פחות או יותר Boss AVA-1204

מדובר באקולייזר 7BAND עם כניסות היילבל 3 יציאות למגברים קדימה\אחורה\סאב

כולל גיין\בוסט על היציאה של הסאב, ושליטה על מתח הכניסה ועל פדר.

 

כול זה ב-31$

מקבל ביקורות דיי טובות בחו"ל.

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=Boss+AVA-1204+&_sacat=79839&_odkw=BOSS&_sop=15&_osacat=79839&_from=R40

פורסם

ממש תודה על העזרה!

 

כרגע זה נראה שאחי מוותר על תחביב האודיו :( . ככה שאולי המנחת כבר לא יהיה אקטואלי. :?

 

אבל אני תמיד שמח ללמוד. :wink:

 

(אגב סתם רציתי לציין שעלות המשלוח לאקוולייזר לישראל היא כמו ואף גבוהה יותר מהאקולייזר עצמו)

JL Audio

×
×
  • תוכן חדש...