Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מחר אני מקבל את הרכב ואני מתכוון לשפר במעט את המערכת המובנית,מבלי להחליף hu .

כמה שאלות:

 

1-מה עדיף?2 קומפוננט 4 אינץ בדשבורד+סאב ולהשאיר מאחורה את הרמקולים המקוריים?או להשאיר את הרמקולים המקוריים בדשבורד ולהתקין 2 קומפוננטים אחוריים מאחורה +סאב?( כי מאחורה נראה לי יותר פשוט מבחינת ההתקנה)

 

2-אני מתכוון להתקין מנחת rca .יש המצלה לאחד כזה פשוט שיעשה את העבודה?

3-האם אפשרי לחבר את הכבל רימוט של המגבר לאחד הפיוזים במקום לפרק את כול הדשבורד?

 

תודה רבה

פורסם

קודם כול תתחדש :wink: ,

עשיתי פרויקט התקנה לפני כשנה כשקניתי את הספארק הנה השרשור לתמונות: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=410273

מה שעשיתי למעשה החלפתי HU עם פאנל מתאם לדאבל דין, התקנתי קומפוננט מקדימה מורל דוטק אוביישן 4". סאב מאחורה ומגבר.

רמקולים אחורים נשארו מקוריים עד היום.

כמובן שמאז עשיתי שדרוגים במערכת וקיום אני מגביר אקטיבית.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
קודם כול תתחדש :wink: ,

עשיתי פרויקט התקנה לפני כשנה כשקניתי את הספארק הנה השרשור לתמונות: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=410273

מה שעשיתי למעשה החלפתי HU עם פאנל מתאם לדאבל דין, התקנתי קומפוננט מקדימה מורל דוטק אוביישן 4". סאב מאחורה ומגבר.

רמקולים אחורים נשארו מקוריים עד היום.

כמובן שמאז עשיתי שדרוגים במערכת וקיום אני מגביר אקטיבית.

 

פצצה אחי..תודה רבה

 

לא יותר פשוט יהיה לי להרכיב 2 רמקולים מאחורה במקום לפרק מקדימה?

×
×
  • תוכן חדש...