Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מעוניין לקנות RCD-510 יד שנייה..

ממה שהבנתי יש איזשהו קוד מסויים שבלעדיו המערכת לא תעבוד (נגד גניבות)

 

הבחור שמוכר את המערכת לא מבין בזה, הוא רק פירק את המערכת כשקנה את הרכב והחליף..

גם לי אין מושג בזה ממש אז לכן באתי לשאול:

מה המבנה של הקוד? כמה תווים? הוא בנוי ממספרים? אותיות? גם וגם?

 

כנראה שלבחור יש את הקוד אך הוא לא בטוח שזה הקוד, גם לי אין מושג אם זה הקוד או לא..

 

ועוד שאלה, נגיד וקניתי את המערכת וחיברתי לרכב, ישר יעלה לי מסך שיבקש את הקוד?

אחרי שאני אקיש את הקוד, בתקווה שהוא נכון יהיה איזה מסך שאפשר להסיק ממנו שהקוד נכון ושהכל טוב?

 

סך הכל מעוניין לדעת קצת כדי להיות בטוח ושאני לא אשלם סתם..

ודרך אגב, המערכת יושבת בכל הדגמים של פולקסווגן? יש לי פולו 2012, המערכת מתאימה מבחינת מסגרת וכו'?

פורסם

אני אשאל שאלה אחרת, למה אתה רוצה בכלל לקנות את המכשיר הזבל הזה?

 

הוא לא שווה כלום, האיכות סאונד שלו גרועה.

 

במקומך היתי קונה דין אחד איכותי, או אם אתה רוצה gps אז איזה דאבל דין איכותי של פיוניר/אלפיין.

Got To love It

פורסם

אני לא מסכים איתך שהסאונד הוא זבלל אלא אם אתה אודיופיל לא סטנדרתי.

היה לי (עדיין נשאר לי) ברכב שהושבת מכשיר מדהים סאונד מעולה,לגילי (40) זה הספיק.

אם אתה חושב להוסיף לו מגבר אז כמובן שלא מומלץ כמו אלפיין פיוניר או jvc.

לגבי הקוד של המכשיר,ישנו בספר רכב כרטיס כחול עם קוד הרדיו(כמו בתמונה). אתה מחבר את הרדיו לכל הרכבים של W.V

מ 2008 ומעלה

פותח את הסוויץ מקיש את הקוד שרשום בכרטיס ואז O.K המכשיר מסתכרן עם המחשב של הרכב ומיד עובר למצב רדיו.

לגבי האנטנה בפולו ישנו חיבור אחד למודול של מגבר FM ברכב,לעומת זאת ב RCD 510 ישנם 2 יציאות אנטנה,כמובן שכדאי

לחבר את שתי היציאות ע"י מתאם FM .

RCD 210 310 510 מתאימים למסגרת הקיימת ברכב ללא צורך בשינויי הפלסטיקה.

במידה ואין לך את הקוד של הרדיו תשלח לי למייל את צילום המדבקה שעל הרדיו עם מספר שילדה מלא של הרכב שלך :lol:

יש לי חבר שעובד בצ'מפיון ירושליים.

אגב אני אוליי ארצה למכור את המכשיר שלי RCD 510 כולל דיבורית במכשיר וניווט על מסך המכשיר. תן הצעה!!

עלות שלי מהחברה 8500K לא כולל את המצלמת רוורס.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
אני לא מסכים איתך שהסאונד הוא זבלל אלא אם אתה אודיופיל לא סטנדרתי.

היה לי (עדיין נשאר לי) ברכב שהושבת מכשיר מדהים סאונד מעולה,לגילי (40) זה הספיק.

אם אתה חושב להוסיף לו מגבר אז כמובן שלא מומלץ כמו אלפיין פיוניר או jvc.

לגבי הקוד של המכשיר,ישנו בספר רכב כרטיס כחול עם קוד הרדיו(כמו בתמונה). אתה מחבר את הרדיו לכל הרכבים של W.V

מ 2008 ומעלה

פותח את הסוויץ מקיש את הקוד שרשום בכרטיס ואז O.K המכשיר מסתכרן עם המחשב של הרכב ומיד עובר למצב רדיו.

לגבי האנטנה בפולו ישנו חיבור אחד למודול של מגבר FM ברכב,לעומת זאת ב RCD 510 ישנם 2 יציאות אנטנה,כמובן שכדאי

לחבר את שתי היציאות ע"י מתאם FM .

RCD 210 310 510 מתאימים למסגרת הקיימת ברכב ללא צורך בשינויי הפלסטיקה.

במידה ואין לך את הקוד של הרדיו תשלח לי למייל את צילום המדבקה שעל הרדיו עם מספר שילדה מלא של הרכב שלך :lol:

יש לי חבר שעובד בצ'מפיון ירושליים.

אגב אני אוליי ארצה למכור את המכשיר שלי RCD 510 כולל דיבורית במכשיר וניווט על מסך המכשיר. תן הצעה!!

עלות שלי מהחברה 8500K לא כולל את המצלמת רוורס.

 

כמה אתה רוצה על המכשיר? אני מעוניין.

פורסם

חייב קוד ובמידה ואין אז חייב את מספר הרכב ואז אפשר ללכת לחברה ולהוציא קוד

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m

×
×
  • תוכן חדש...