Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הפילטר שמן גיר רציף של הפונטו ספייס שלי מעולם לא הוחלף. למעשה היבואן ממליץ לא להחליפו כלל.

באירופה, הם מחליפים כל 40,000KM או שנתיים. ורק בארץ החליטו לחסוך.

 

פילטר מקורי עולה בסביבות 700 שח במורשה. בחלפים המקורי עולה 500.

תחליפי במרכז עולה 50 שח.

 

האם יש אפשרות להשיג תחליפי בצפון?

מישהו יכול לומר לי אם המקורי מצדיק את המחיר או שאפשר להשתמש בתחליפי?

 

תודה.

פורסם

באירופה, הם מחליפים כל 40,000KM או שנתיים. ורק בארץ החליטו לחסוך.

 

 

מכיוון שהרכבים האלה מזמן כבר לא באחריות ואתה זה שמשלם על ההחלפה מה האינטרס שלהם לא לעדכן את ההנחיות ? קונספירציה כלשהי?

 

אני אישית לא הייתי מעז לשים תחליפי לפילטר כזה שמחליפים אולי פעם או פעמיים בחיי הרכב. כבר דובר הרבה בפורום על פילטרים ורק אם תמצא שהפילטר לא נופל באיכותו מהמקורי אז אפשר.

 

מעניין מה במוסך שמשון אומרים על הנושא.

 

כדאי להוסיף דגם רכב בכותרת.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

אם אתה רוצה לקנות מחו"ל זה יגיע אלייך תמורת 300 ש"ח, רק לבדוק מול החנות שזה מקורי או לכל הפחות OEM:

 

http://www.shop4parts.co.uk/?name=store&op=Details&ProdID=5436&sku=13161

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

כתוב שזה OEM. זה יוצא לאחר מיסים ומשלוח לישראל 326 שח. (כשבאתי להזמין זה הוריד לי את המס וזה יוצא 285 שח!)

השאלה אם שווה להזמין או להתקין תחליפי (אין לי מושג איך בודקים אם התחליפי מספיק טוב) או לא להחליף בכלל...

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה מוזמן לבדוק אצל מוסך טכנו טסט בחיפה אשר מתמחה ברכבי אלפא ופיאט.

אל תשכח להגיד שהגעת מהפורום!

פורסם

אם כבר תחליפי אז הייתי במקומך מחפש תחליפי איכותי של MANN או RABBIT או של א.ל מסננים (תוצאת הארץ).

 

אלו מסננים איכותיים מאוד שיצרני הרכבים משתשים בהם, אצלך אם זכרוני אינו מטעה המסננן שמן גיר הוא חיצוני כמו מסנן שמן מנוע ונמצא מתחת למצבר ומוברג למעלה על הגיר.

פורסם

התקשרתי מוסך טכנו טסט הרגע, והוא אמר לי מקורי 90 שח!

 

נשמע לי לא מחיר הגיוני!

 

אם כבר תחליפי אז הייתי במקומך מחפש תחליפי איכותי של MANN או RABBIT או של א.ל מסננים (תוצאת הארץ).

 

אלו מסננים איכותיים מאוד שיצרני הרכבים משתשים בהם, אצלך אם זכרוני אינו מטעה המסננן שמן גיר הוא חיצוני כמו מסנן שמן מנוע ונמצא מתחת למצבר ומוברג למעלה על הגיר.

 

השאלה אם התחליפי הזה הוא מספיק טוב.

 

 

 

נראה כי אף אחד לא יודע את התשובה...

פורסם

אם יש לך מקורי במחיר הזה עדיף מקורי ותהיה בראש שקט.

למרות שאם יש לך תחליפי מיצרן איכותי ומוכר, אני לא צופה בעיה, אבל כבר מצאת מקורי במחיר סביר.

פורסם

מקורי מחו'ל, עולה 250 שח. אין מצב שהמוסך מביא לי מקורי ב90 שח... מסרב להאמין.

אם זה באמת היה כך, אני ועוד מאות אנשים היו קונים ומחליפים כל 40000KM.

פורסם

מחיפוש זריז ושיטחי באינטרנט כתוב שזה פילטר לשמן מנוע. לשיקולך.

 

DSC00503.jpg

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

×
×
  • תוכן חדש...