Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, בבעלותי פולו 07 שקניתי לא מזמן.. במידה ואני ארצה להכניס אותה לטיפול, האם זה באמת משנה מוסך של צ'מפיון או מוסך אחר?

ממה שאני מבין צמפיון יקרים מאוד, ולא תמיד שווים את הכסף.

האם זה משנה אם אני הולך למוסך אחר (מוסך מוכר וטוב, אבל לא של אף חברה)? אם זה משנה, במה בדיוק?

פורסם

אל תתקרב למוסך מורשה!

ממליץ בחום על מוסך רון בתל-אביב, מנסיון אישי המלצות של רבים אחרים.

מקצועי, אמין ומחירים הוגנים.

 

בהצלחה.

פורסם

תיקון: הם אף פעם לא שווים את הכסף. תחסוך לעצמך גם את הכסף וגם את תחושת הבושה שבאה אחרי שמשלמים להם סכומים מגוחכים על שטויות. מוסכים מורשים באופן כללי מתמחרים טיפולים ותיקונים בצורה מוגזמת, וספציפית עם המורשים של פולקסווגן - זה ממש כמעט בלתי נתפס כמה שהם חצופים וחמדניים.

כל זה מניסיון, כמובן.

פורסם

יתרונות של מוסך מורשה:

בחור אחד עובד לך על הרכב ולא פוזל לעוד 30 רכבים כמו במוסך רגיל.

משתמשים בחלפים מקוריים ומאושרים ע"י היצירים.

חדר המתנה נוח.

יש בוחנים מנוסים שבודקים את עבודת המוסכניקים.

סה"כ בדר"כ עושים עבודה טובה.

 

חסרונות:

מחיר מחיר מחיר

לפעמים חוסר מקצועיות או שקר כדי להקפיץ מחיר

עובדים לפי מחירון זמני יצרן שהוא הזוי.

 

לסיכום לפי דעתי: אם אתה מכיר מוסך מקצועי ואמין ולא בהכרח מורשה- לך עליו.

בסופו של דבר אמינות רוכשים ע"י זמן ולא ע"י כסף.

 

שי.

  • ספונסר פורום
פורסם

אם כך אז אתה מוזמן לפנות אל מוסך טכנו טסט בטירת הכרמל או מוסך טכנו טסט בחיפה.

בכל בעיה אתה יכול ליצור קשר עם טוני (057-7372306), אחד מבעלי הרשת.

הם מאוד אוהבים לעזור לחברי הפורום אז אל תשכח לציין את זה ולבדוק אולי יש להם איזה קופון שיחסוך לך קצת כסף.

פורסם

מוסכי יבואן בדרך כלל יקרים יותר ממוסכים לא מורשים מאחר והם מגלמים בתוך המחיר את ההוצאות הרבות שיש ליבואן, להבדיל ממוסך רגיל. מוסכי יבואנים נמצאים בפריסה ארצית ולא תמיד משיקולי רווח אלא צורך והתחיבות לשרת לקוחות או על פי תנאי הזיכיון. יבואן מחזיק מלאים וחלפים שנמצאים במחסנים שבהם עובדים מחסנאים ופקידות ומובילים ומנקים וכו' וכולם עובדים בשכר ולא בהתנדבות. יבואן משלם ארנונה על מוסכים שממוקמים במקומות מרכזים וכו' וכו'. מי שראה את המרכזים הלוגיסטים של יבואנים כמו של UMI למשל בשוהם מבין על מה מדובר. זה מתחם ענק, אזור תעשיה בפני עצמו וזה דבר שעולה הרבה כסף לממן. יבואן מממן חלקים מקורים, הכשרות והשתלמויות של מנהלי המוסך אצל היצרנים בחו"ל וכו' וכו' הוצאות שבסופו של דבר מגולמות במחירי העבודה במוסכים אחרת תהיה פשיטת רגל. מוסך רגיל לא צריך להחזיק מלאי, הוא פשוט מזמין ספציפית חלק ברגע שהוא צריך, הוא מחזיק מוסך איפה שזול יותר ו"הפקידה" אצלו היא גם המחסנאי ובדרך כלל גם הבוחן הראשי ובעל המוסך בעצמו. יוצאים מן הכלל הם מעטים דוגמת מוסך רון ועוד כמה יחידי סגולה בודדים שמצליחים לשלב בין הגינות לאדיבות ולמקצועיות. בשלושת הוואגיות שהיו לי טיפלתי תמיד במוסך המרכזי או אצל פליקס בתל אביב. אני יודע ששילמתי הרבה יותר, אבל זה בתנאי האחריות ויש עם מי לדבר כשיש בעיות. מוסכי יבואן נותנים אחריות על חלקים מקוריים והעבודה, מה שלא תמיד תקבל במוסך רגיל. אם אתה כבר לא באחריות ותמצא מוסך טוב מהמלצות שאתה באמת סומך עליהם ולא סתם "משמועות ששמעו מחברים ששמעו ממישהו שקרא איפשהו", אז ברור שזה משתלם כי המחיר יהיה זול יותר וגם תזכה לשרות מקצועי, אבל "על עיוור" לא הייתי הולך למוסך סתם כי מכסה המנוע לא יהיה הדבר היחיד שיפתחו לך שם.

×
×
  • תוכן חדש...