Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW סדרה 1 שנת 2005, עלויות אחזקה יקרות?


Aviran_n
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

כרגע בבעלותי סיוויק האצ'בק 99 ידנית. בקרוב אני מעוניין להשתדרג לרכב חדיש יותר.

אחרי מחשבות על איביזה מהשנים 2007-2008, חיפשתי רכב קצת יותר מיוחד והתחלתי לחפש איביזה FR משנים דומות. כרגע אני ממש חושב בכיוון של הBMW סדרה 1 משנת 2005 שעוד מתגרדת לי בתקציב שהקצבתי לעצמי לקניית הרכב.

 

באילו הוצאות יקרות אני עלול להיתקל ברכב כזה?

ברכבים שהיו לי עד היום טיפלתי/תיקנתי הכל לבד, ברכב הזה אם ארצה לטפל במוסך היבואן (בשביל הספר טיפולים), מהן עלויות הטיפולים בערך?

אני מפחד לקנות את הרכב ולהתקשות באחזקתו, אשמח לדעת אם הרכב סובל מבעיות נפוצות כלשהן או הוצאות מיוחדות שאני עלול להיתקל בהן.

 

 

 

תודה,

אבירן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הדרישות שלך מהרכב?מה התקציב?כמ אנשים ייסעו?ישנה חשיבות לצריכת דלק?

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום סיבה שלא תטפל ב.ב.מ.וו גם לבד אם אתה יכול, בטל לא בשביל ה"ספר טיפולים".

הכסף שתחסוך בטיפולים לבד הוא פי כמה מזה שתקבל על רכב עם "ספל טיפולים מסודר".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי אחזקת הרכב, אמור להיות דומה מאוד לאחזקה של סדרה שלוש מהשנים האלה.

אין, לפי מה שאני יודע, מחלות מיוחדות. לבדוק כמו בכל רכב את הדברים הרגילים,

ולעבור טוב טוב על כל המערכות, כולל הפשוטות ביותר כמו נעילה/ח"ח/סנרוף/מראות חשמליות,

והכל כולל הכל, כי תיקונים כאלה הם דווקא היקרים יותר.

טיפולים אתה יכול לעשות במוסך מתמחה, ולא אצל היבואן. יעלה לך סביבות 15-30 אחוז פחות,

תלוי איזה טיפול/תיקון ובאיזה מוסך.

לגבי ספר טיפולים, לא נראה לי שעד שתמכור את הרכב זה כבר ישנה למישהו. נגיד שתחזיק אותו

שנתיים, זה כבר רכב שהוא תשע שנים על הכביש, תאמין לי שספר טיפולים לא יעניין אף אחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נלקח בחשבון. תודה רבה.

אשמח לשיעורי מחירים לטיפולים שגרתיים במוסכים (לאו דווקא מורשים) או מחירי חלפים (פילטרים מקוריים וכו') סתם כדי לקבל פרופורציות...

 

מה הדרישות שלך מהרכב?מה התקציב?כמ אנשים ייסעו?ישנה חשיבות לצריכת דלק?

 

הדרישות? האמת שסתם בא לי להתפנק על רכב שיתן הרגשה טובה, יראה טוב ויהיה קצת יותר איכותי וחדיש מהסיוויק.

התקציב לא באמת הוגדר, אבל אני חושב ש-65K ש"ח בערך זה המקסימום שאשקיע לקניית הרכב.

לרוב אני נוסע לבד או + נוסע אחד.. לעיתים רחוקות יושבים אחד או שניים במושב האחורי. רגיל לסיוויק - בBMW זה אפילו יותר מרווח...

חשיבות לצריכת הדלק תמיד יש. הסיוויק הייתה עושה 12-18 ק"מ לליטר (בין עירוני ועירוני בהתאמה). אני לא מצפה למשהו כזה, אבל גם עם 9-10 ק"מ לליטר אוכל לשרוד. אני מקווה שהBMW לא אוכלת הרבה יותר מזה.

 

אין שום סיבה שלא תטפל ב.ב.מ.וו גם לבד אם אתה יכול, בטל לא בשביל ה"ספר טיפולים".

הכסף שתחסוך בטיפולים לבד הוא פי כמה מזה שתקבל על רכב עם "ספל טיפולים מסודר".

 

זה נכון, אבל דווקא בגלל העלויות הגבוהות של חלקים ותיקונים ברכב כזה, לאנשים שבאים לקנות רכב כזה מאוד חשוב לראות "תיעוד אמין" שהרכב טופל כמו שצריך.

זה עניין של החלטה - אם ללכת על העבודה היסודית שלי, לחסוך כסף ולהתקשות מעט במכירה, או להשקיע יותר כסף ולמכור יותר בקלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...