Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם,

 

הגיע שעתם של הצמיגים ב159, נכון להיום היא נועלת מישלין פריימיס שהגיעו עם הרכב, הדבר היחיד שלא הייתי מרוצה מהם זה בחצי שנה האחרונות לערך שהם התחילו להרעיש מאוד.

 

בדקתי מחירים של הצימיגים הנ"ל והם מגיעים בקלילות ל4,400 לרביעייה, מה שאני מחפש לרכב הנ"ל זה אחיזה כמובן ושקט ( והרבה) 90% מהזמן הרכב ננהג ע"י האישה ולכן הצמיגים לא צריכים להיות אולטרא ספורטיבים, הכיוון הוא להוציא באזור ה3K על רבעייה,

 

המלצות על מקומות צמיגים התקבלו בברכה,

 

תודה רבה

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

אתה יכול להשתמש בקונטיננטל ContiSportContact2

וגם בטויו T1R והמקביל שלו שמעט יותר גבוה יוקוהומה S.Drive ויותר שקט ממנו.

יש לך גם את היוקוהומה Advan וגם את ה יוקוהומה AD08

קובי

:-)

פורסם

וואי, אחרי שפתחתי שרשור שאני רוצה צמיג שקט זה מרגיש כאילו בכל שרשור שני אנשים מעוניינים בצמיג שקט.

תאכלס זה קריטריון סופר חשוב לדעתי.

 

בא בן אדם צריך צמיג פשוט מחברה נורמלית.

AD08, מה קשור?!?! צמיג רועש, לא נוח, יקר, וכו'...

אישתו נוהגת באוטו, פנק אותה בסליקים מלאים לחורף... למה לא...

עזוב את זה שאין בכלל מידה כזו ל-AD08, זה אפילו לא חתך נמוך באלפא.

קונטי יקרים ללא סיבה, המקוריים שלי היו ספורט-קונטקט-2, בהחלפה אפילו לא פזלתי לכיוונם שוב (1000-1200 לצמיג).

אבל כיפור עוד מעט, נסלח לך :wink:

 

כל צמיג ממותג נורמלי יתאים לך, השאלה רק המחיר, אפשר לחסוך פה הרבה כסף.

לדוגמא, יש במידה הזו יוקוהמה C דרייב 2, הוא יחסית שקט, לא אמור לעלות יותר מ-2,000 לרביעיה והביקורות מצוינות.

שמתי כזה באקורד 2003 שלנו ב-290 ש"ח לצמיג (מידה 15") וכולם מרוצים עד עצם היום הזה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

את הSDRIVE הרכב שלי נועל כרגע, מבחינת שקט הוא לא קיים אחרי 10K, כמה הAD או הADAV או קונטיננטל אמורים לעלות ?

 

תודה

 

שמלוב עכשיו ראיתי את ההודעה שלך, אין לי הכרות טוב עם C, לא פחות חשוב לי האחיזה לפעמיים שאני יסע בהם, מספקים איך בהשוואה לדוגמא למישלן הקיימים ?

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

למה אין לך הכרות טובה איתם?

היו לפני ה-C דרייב 2 באקורד את המישלין האלו אם אני זוכר נכון, אולי במסלול ההבדלים יבואו לידי ביטוי.

זה דיי זניח אם אתה לוקח פניה פה ולוחץ שם.. תיכנס לפניה כמו שצריך ולא צריכה להיות בעיה.

תשאל חבר'ה עם רכבים ישנים עם ג'אנט 14" וחתך גבוה יחסית שנועלים C דרייב 2 כי אין צמיגים אולטרה ספורטיביים

במידה הזו והם זולים, יגידו לך שהם מרוצים עד הגג, והם עושים נס הרים לפחות פעמיים-שלוש בחודש.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
למה אין לך הכרות טובה איתם?

היו לפני ה-C דרייב 2 באקורד את המישלין האלו אם אני זוכר נכון, אולי במסלול ההבדלים יבואו לידי ביטוי.

זה דיי זניח אם אתה לוקח פניה פה ולוחץ שם.. תיכנס לפניה כמו שצריך ולא צריכה להיות בעיה.

תשאל חבר'ה עם רכבים ישנים עם ג'אנט 14" וחתך גבוה יחסית שנועלים C דרייב 2 כי אין צמיגים אולטרה ספורטיביים

במידה הזו והם זולים, יגידו לך שהם מרוצים עד הגג, והם עושים נס הרים לפחות פעמיים-שלוש בחודש.

 

אם יש C.Drive במידה שלך לך עליהם.

הם שקטים גם אחרי עשרות אלפי ק"מ ויש להם אחיזה גם ברטוב וגם ביבש.

קובי

:-)

פורסם

הכוונה שאני לא מכיר יותר מדי אנשים שיש להם c, בכול מקרה זה נראה לי הכיוון אני לא מוצא הצדקה לשלם 4k על רכב שרוב הזמן נוסע מנהלתית

 

יש צמיגיות מומלצות ?

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

ממגוון הצמיגים ששווקו עם הרכב כחדש אין ספק שהברידג'סטון RE 050A היה השקט ביותר.

הטויו אמנם זולים אבל רועשים, כנ"ל גם הקונטיננטל.

הכתוב מנסיון אישי על רכבים של אחי ושותפי שהם בעלי המידה שציינת.

צמיגים אני מחליף במ.י. (או י.מ. אני אף פעם לא זוכר) מול קניון איילון. הם לא הכי זולים אבל משום מה משרים בי הרגשת מקצועיות ואמינות.

בכל מקרה כדאי להכנס גם לאתר מועדון אלפא ולשאול או לחפש שם. נפתחו בנושא די הרבה שרשורים.

http://www.iaroc.org.il

פורסם

בדוק פירלי P7, יש לי על ההונדה רביעייה דנדשה מהפירלי, ושתבין שירדתי מCONTI SPORT CONTACT 2 שעבר זמנם.

הפירלי לדעתי איכותיים בכמה רמות מהCONTI, אחיזה פנומנלית, שקטים מאוד, ומגהצים את הכביש.

בשני הפרמטרים של השקט והנוחות הפירלי פשוט מעולים, רביעייה עלתה לי 2000 ש''ח עגול.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
ממגוון הצמיגים ששווקו עם הרכב כחדש אין ספק שהברידג'סטון RE 050A היה השקט ביותר.

הטויו אמנם זולים אבל רועשים, כנ"ל גם הקונטיננטל.

 

ה- IS שלי הגיעה נעולה בברידג'סטון פונטנזה RE050, שהוחלפו בתורם ל- T1R.

 

אחיזת הכביש של הטויו טובה משמעותית משל ה- 050 - וזה למרות ביקורות מהללות שראיתי על ה-050, תוסיף לכך מחיר גבוה משמעותית ולא תמצא שום סיבה דינמית הגיונית להתקין את ה- 050.

היתרון היחידי שיש ל- 050 על הטויו הוא בסעיף הרעש שכן לטויו יש רעש נוכח.

 

מהקונטינטל הייתי מציע לך בחום להתרחק, חבר התקין צמיגים כאלה אצלו ברכב ואחרי פחות מארבע שנים הם התחילו להתפורר, לא להסדק לא להשחק אלא להתפורר ברמה כזו שקוביה מהסוליית הצמיג נשארה לי ביד אחרי משיכה לא חזקה במיוחד. :shock:

×
×
  • תוכן חדש...