Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

עקב מחרי הדלק החדשים ברצוני להחליף את המאזדה שברשותי לרכב קצת יותר חסכוני.

על הפרק רכבי 2012 החדשים כגון סוויפט/אלטו/i10 וכו'...

איזה רכב מהם מומלץ מבחינת צריכת הדלק?

ומה בנוגע לטויוטה איגו ששמעתי עליה לאחרונה איך היא?

תודה.

פורסם

שברולט ספארק תוכל להתאים לכם, רכב מיני ידני,

צריכת הדלק על פי נתוני יצרן עומדת על 6.6 ליטר ל 100 ק"מ בעיר ועל 4.1 ליטר ל 100 ק"מ מחוץ לעיר.

לרכב 6 כריות אוויר ועיגוני ISOFIX, מערכת בקרת משיכה ומערכת בקרת יציבות.

מנוע חזק 1.2 ל' 82 כ"ס 4 צילנדרים, 5 מקומות ישיבה ברישיון, 4 חלונות חשמל.

ואבזור הכולל רדיו דיסק MP3 4 חלונות חשמל 5 מקומות ישיבה פסי גגון להעברת מטען וכו'...

 

גיא משברולט

פורסם

תפריד בין סופר-מיני (סוויפט) למיני (אלטו). מכוניות הסופר-מיני יהיו קצת יותר יקרות לאחזקה, אבל טובות משמעותית. במחיר של סופר-מיני ידנית אתה קונה מיני אוטומטית. עכשיו תגיד מה חשוב לך יותר ולפי זה נעזור.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני מסכים עם הבחור מעליי אנחנו זקוקים ליותר אינפורמציה בכדי לדעת איך ומה לייעץ לך.

 

בקשר לאייגו, אין לך מה להתקרב ממש. זה אותו מנוע כמו ה107 והC1 פרט לגיר שונה לפי מה שזכור לי.

 

תשווה פשוט מחיר. אתה תראה שגם בעיצוב הן "מאוד מאוד דומות". :-P

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם
גם הגיר זהה לאחרות.

 

תודה.

 

קיצר אם אין חדש במחיר ואתה חושב על הרכב הזה...

 

אז C1.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

תודה לכולם על התגובות.

כרגע נכנסה לתמונה גם סקודה פאביה משומשת/חדשה.

מי יכול לתת פרטים אודותיה?

הבדל בין הדגמים, צריכת דלק (דגם ידני יותר רלוונטי) במציאות לא לפי יצרן, ואולי יש גם דיזל?

עלויות אחזקה והאם ניתן למצוא כזה במגרשי הליסנג/טרייד אין וכו׳

או אולי רכב אחר מהקטגוריה שיותר משתלם כמו i25 אם אני לא טועה. מישהו למעלה אמר שיש הבדלים בין מיני לסופר מיני אני לא ממש בקיא בתחום מישהו חכול לעזור לי בפירוט יותר?

תודה רבה

פורסם
תודה לכולם על התגובות.

כרגע נכנסה לתמונה גם סקודה פאביה משומשת/חדשה.

מי יכול לתת פרטים אודותיה?

הבדל בין הדגמים, צריכת דלק (דגם ידני יותר רלוונטי) במציאות לא לפי יצרן, ואולי יש גם דיזל?

עלויות אחזקה והאם ניתן למצוא כזה במגרשי הליסנג/טרייד אין וכו׳

או אולי רכב אחר מהקטגוריה שיותר משתלם כמו i25 אם אני לא טועה. מישהו למעלה אמר שיש הבדלים בין מיני לסופר מיני אני לא ממש בקיא בתחום מישהו חכול לעזור לי בפירוט יותר?

תודה רבה

מיני - אלטו, 107, סי 1, איגו, פיקנטו.

סופר מיני - פביה, איביזה, פיאסטה, קליאו.

ההבדל - מיני זה בעצם לא כ״כ רכב אלא יותר פחנוע של 3 צילינדרים ומנוע חלש מאוד. אך עדיין יכול לנסוע לא רע בכלל הרי משקל של הפחנוע כזה גם די נמוך.

לגבי פביה - יש גם דיזל, רק ידני, רק סטיישן, רכב אולי הכי חסכוני שיש, יחד עם סי 3 של סיטרואן, אך המחיר לא ישמח אותך.

משומשת במצב סביר קשה מאוד למצוא.(סביר - נגיד עד 30 אלף ק״מ בשנה, שזה גם הרבה מאוד מעל הממוצע).

גרסת בנזין 1.2 TSI פחות חסכונית כמובן אך עדיין משיגה תוצאות יפות של 1:15 במשולב.

פורסם
מיני - אלטו, 107, סי 1, איגו, פיקנטו.

סופר מיני - פביה, איביזה, פיאסטה, קליאו.

ההבדל - מיני זה בעצם לא כ״כ רכב אלא יותר פחנוע של 3 צילינדרים ומנוע חלש מאוד. אך עדיין יכול לנסוע לא רע בכלל הרי משקל של הפחנוע כזה גם די נמוך.

לגבי פביה - יש גם דיזל, רק ידני, רק סטיישן, רכב אולי הכי חסכוני שיש, יחד עם סי 3 של סיטרואן, אך המחיר לא ישמח אותך.

משומשת במצב סביר קשה מאוד למצוא.(סביר - נגיד עד 30 אלף ק״מ בשנה, שזה גם הרבה מאוד מעל הממוצע).

גרסת בנזין 1.2 TSI פחות חסכונית כמובן אך עדיין משיגה תוצאות יפות של 1:15 במשולב.

 

מה עם שלך? מוכר?:wink:

פורסם

לא ברורים לי כמה דברים (לא נתת את האינפורמציה הזו למרות שהתבקשת, לפחות לחלקה) -

1. איזה רכב יש לך כעת (פותח השרשור) ?

2. כמה ק"מ אתה נוסע בשנה ?

3. מה הכי חשוב לך ברכב ולפי איזה סדר עדיפויות (נוחות/אחזקה/...) ?

4. מה הסיגמנט של הרכב (משפחתי/מיני/סופר מיני) ?

5. תגדיר תקציב לרכישה !

(כי רגע אחד - אתה כותב i10, אח"כ - פאביה דיזל ואולי גם i25. לכן - התייחס בבקשה להערות שכבר ניתנו לך. זה יסייע לך לעשות קצת סדר ולהתמקד מעט יותר וגם לנו ייקל לייעץ לך. אחרת - השרשור הזה חסר תוחלת).

alfa 156 2.5.

פורסם
אם אחליט לבסוף על הפאביה דיזל ידני, איזה מנוע מומלץ ולמה? 1.4,1.6,1.9?

 

ע״פ מה שקראתי, 1.4 לא מומלץ. האמת לא נסעתי ב 1.4, מי שניסה טוען שמנוע חלש, ועושה ויברציות בגלל העובדה שהוא בעל 3 צילינדרים בלבד. מצד שני, מנוע זה גם מאוד חסכוני. אולי כדאי לך לעשות נסיעת מבחן, יכול להיות שתוכל לחיות עם זה.

1.9 מצויינת והכי מומלצת כמשומשת, כי 1.6 הם חדשים מדי והמחיר יהיה בהתאם, וגם כמעט ואין כאלה למכירה (את שלי אני לא אמכור בכמה שנים קרובות בטוח :) )

1.9 הוכיח את עצמו כסוס עבודה אמיתי ואמין מאוד.

פורסם
לא ברורים לי כמה דברים (לא נתת את האינפורמציה הזו למרות שהתבקשת, לפחות לחלקה) -

1. איזה רכב יש לך כעת (פותח השרשור) ?

2. כמה ק"מ אתה נוסע בשנה ?

3. מה הכי חשוב לך ברכב ולפי איזה סדר עדיפויות (נוחות/אחזקה/...) ?

4. מה הסיגמנט של הרכב (משפחתי/מיני/סופר מיני) ?

5. תגדיר תקציב לרכישה !

(כי רגע אחד - אתה כותב i10, אח"כ - פאביה דיזל ואולי גם i25. לכן - התייחס בבקשה להערות שכבר ניתנו לך. זה יסייע לך לעשות קצת סדר ולהתמקד מעט יותר וגם לנו ייקל לייעץ לך. אחרת - השרשור הזה חסר תוחלת).

 

כעת יש לי לאנטיס 2004

אני נוסע כ30,000 ק״מ בשנה

הכי חשוב - צריכת דלק-נוחות-עלויות אחזקה

הכיוון הוא משפחתית קטנה/סופרמיני

והתקציב הוא בסביבות של 70,000+-

כל הבילבול שרשמתי בין רכבים נובע רק מחוסר ידע לגבי קבוצות הרכבים הללו, בגדול אני מחפש רכב קטן וכמה שיותר חסכוני, ולאחרונה הציעו לי את הפאביה דיזל ידנית שממש נראית לי בינתיים

פורסם

אכן, פאביה דיזל ידנית - נכנסת דיי טוב ל"משבצת" של מה שהגדרת.

המלצות נוספות - דווקא טנדרונים - ברלינגו/פיז'ו פרטנר - מנועי דיזל/טורבו דיזל, דיי נוחות מבחינת הנהג, ועלויות אחזקה יהיו אולי נמוכות יותר מהפאביה. בונוס - מקום רב להובלה / הסעה. הבעייה תהייה אולי למצוא אחת שלא נסעה הרבה (נכון לגבי כל רכב דיזל).

alfa 156 2.5.

פורסם

אם החסכון הכי חשוב לך, קשה למצוא משהו יותר מתאים מפביה דיזל. נסעתי למשל בבוקר מקיבוץ להבות חביבה למת״ם בחיפה, 62 ק״מ של כביש מישורי (דרך כביש 65 וכביש החוף),היו כמה רמזורים בדרך, צריכה לפי מחשב 3.9 ליטר ל100 ק״מ, שזה 1:25.5 !

נסעתי לאט כל דרך עם בקרת שיוט על 100, שזה בפועל 90.

×
×
  • תוכן חדש...