Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

לפני כמה ימים פתאום שלט האזעקה הפסיק להגיב. החלפתי לבטריה חדשה ועכשיו אמנם לחיצה על השלט עושה אור אדום כזה בשלט עצמו ז"א שהשלט שולח אות, אבל הרכב לא מגיב.

מצטער אם זו שאלה של מתחילים יותר מדי - אבל מה עושים במצב כזה? הולכים לאיש אזעקות? אפשר לטפל בזה לבד?

 

תודה מראש לכל המגיבים.

פורסם

לפני שפירסמתי ראיתי גם שרשורים אחרים בנושא, אבל לא מצאתי בעיה גנרית לתקלה אצלי. אני מבין שזה משנה מה סוג האזעקה - אז יש לי פה תמונה של השלט, מקווה שזה עוזר (מאחורה לא כתוב כלום).

IMG_20120908_235808.jpg

פורסם

שלום רב !

האם השלט ,הוא בעלתפקוד כפול,או משולש: נעילת דלתות, ביטול או דריכת אזעקה, וניתוק הצתה שמונע הצתה?

האם המוח הנמצא בתא המנוע, הוא בעל מפתח ניטרול האזעקה במקרה חירום?

באם כן נסה בעזרת מפתח יעודי שאמור להיות ברשותך, לנטרל זמנית את המוח של האזעקה, קודן/ ניטרול התנעה, בדוק באם הרכב מתניע, ואם כן ,גש לבעל מקצוע בתחום ,מחר בבוקר.

המתן לחוות דעת מקצועיות נוספות.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

היי צביקה!

השלט מטרתו לפתוח וסלגור את נעילת הדלתות, אך מנגנון זה לא עבד כבר כמה שבועות..

יש גם קודן (שמונע הנעה) אך הוא לא קשור לאזעקה הזו..

הדבר היחיד שהיא עושה זה אורות מהבהבים פעם בכמה דקות, מה שמפריע לאשתי בנהיגה (בצדק).

חוץ מזה הרכב מתפקד כרגיל.

 

חיפשתי בתא המנוע מקום למפתח ייחודי לביטול האזעקה, אך לא מצאתי..

 

מישהו אולי מזהה את סוג האזעקה שאני אחפש בגוגל? כי אני מנסה לחפש ולא מוצא...

פורסם

שלום רב !

אם כך בצע את הפעולה הבאה, בצע ריסט/ איתחול לשלט:

הוצא את הבטריה למספר דקות, והכנס אותה שוב,\ או החלף את הבטריה לחדשה.

נסה שוב לבדוק את תפקוד האזעקה.

במידה והאזעקה לא פועל ללא שום סיבה ולא ניתן לנטרל את הצופר, וברכבך יש קודן, מצבך טוב, והמלצתי במידה ועתצתי עם הבטריה לא עוזרת, גש מחר לטכנאי אזעקות אמין ומקצועי באזור מגורייך, שיפתור לך את הבעייה בקלות, ותוך זמן קצר.

חזור לפורום לעדכון.

תמונת השלט, לא מספיקה לאיתור סוג האזעקה, עליך לצלם את מח האזעקה, ואת הכיתוב המסחרי הרשום עליה.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...