Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קוד צבע לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי שאלה יש לי פורד אסקורט ברנדה שנת 77 בצבע כתום ואני רוצה לדעת מה קוד הצבע, כמה אנשים אמרו לי שזה רשום ליד

מס' השילדה ,אבל בדקתי וזה מחוק בגלל שהרכב נצבע לפני כמה שנים מחדש והכול מחוק חוץ ממס' השילדה . אני רוצה לעשות כמה תיקוני צבע בדלת כי השכנה שלי פתחה כמה פעמים את הדלת של הרכב שלה על הדלת שלי ( לא אכפת לה רכב ליסינג) ויש כמה שריטות . אם יש מישהו שיודע לעזור לי בקשר לקוד הצבע אני אשמח .

ומאיפה כדאי לקנות את הצבע ? אני גר באזור המרכז .

 

תודה וערב טוב :wink:

פורסם

אם תשים תמונה אני יוכל לעזור פשוט יש הרבה סוגים של כתום באתר שבדקתי

או שפשוט תתאים לבד קבל קישורhttp://www.automotivetouchup.com/choosecolor/choosecolor.aspx?year=1977&make=Ford&model=All%20Models

פורסם
שלום יש לי שאלה יש לי פורד אסקורט ברנדה שנת 77 בצבע כתום ואני רוצה לדעת מה קוד הצבע, כמה אנשים אמרו לי שזה רשום ליד

מס' השילדה ,אבל בדקתי וזה מחוק בגלל שהרכב נצבע לפני כמה שנים מחדש והכול מחוק חוץ ממס' השילדה . אני רוצה לעשות כמה תיקוני צבע בדלת כי השכנה שלי פתחה כמה פעמים את הדלת של הרכב שלה על הדלת שלי ( לא אכפת לה רכב ליסינג) ויש כמה שריטות . אם יש מישהו שיודע לעזור לי בקשר לקוד הצבע אני אשמח .

ומאיפה כדאי לקנות את הצבע ? אני גר באזור המרכז .

 

תודה וערב טוב :wink:

 

שלח לי את מספר הרישוי ואמצא את קוד הצבע המקורי.

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם
תודה , אין לי בעיה לעלות תמונה אבל לא מצליח לי אני מנסה ומנסה ולא מצליח

 

אם כך, דווקא נראה שיש לך בעיה :-D

עודד

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני ממליץ לך על קארפיקס,הם גם יכולים לעסור לך ולהסביר לך איך לעשות את זה במקום ולתת לך אפשרות להעזר באיש מקצוע,הם נמצאים בתלאביב 03-5622804

תדבר עם צדוק או מוטי או שאול

×
×
  • תוכן חדש...