Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשנים האחרונות המדינה למדה שזו שיטה טובה להעמיד מצלמות במקומות שיעשו יותר כסף בכבישים שקל לעשות עבירת מהירות מאשר למנוע תאונות ולשים את אותם מצלמות בכבישים מסוכנים . בקיצור מחלבה של כסף

 

השאלות שלי הם כאלה:

 

זה נכון שיש למשטרת התנועה חובה להביא דוחות כל משמרת ומי שלא מביא הוא לא יכול להיות במשטרת התנועה

ואם הוא מביא מעל המכס הוא מקבל בונוס ?

 

 

מי מחליט במשטרת התנועה לעשות מארבים כמו שהיו בסרטון עם המילואימנקים שלקחו שמאלה בכניסה לבסיס

או כמו המארבים האדיוטים בקיבוץ גלויות בת"א ?

 

 

מי מחליט איפה שמים מצלמות מהירות?

 

במידה וזה איזה פקיד והמצלמה שהוא המליץ על מיקום שלה עובדת אש אז הוא מקבל בונוס או קידום ?

 

יש אנשים שמסיירים בכבישים ורואים איפה הכי קל למצוץ כסף מהנהג ואז קובעים ששם תהיה מצלמת מהירות?

 

מי האנשים שמאחורי הקלעים בכל העניין הזה ומה יוצא להם מזה?

 

ועוד שאלה שלא הכי קשורה יכול להיות ששמואל אבוהב מנכל אור ירוק הוא רק בובה על חוט ?

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

פורסם

1. אם היינו בקזחסטן אולי זה היה נכון.

 

2. לא יודע. תהיה בטוח שלא הממונה על קופת המדינה במשרד האוצר.

 

3. מה זה עובדת אש? בשאלה הזאת אני מתחיל לחשוב בן כמה אתה.

 

4. כן. אנשים קטנים וירוקים עם אנטנות על הראש.

 

5. מאחורי הקלעים זה שר האוצר. הוא החליט על הצבת מצלמות. כל הכסף מהמצלמות הולך לשיפוצים בבית שלו (בתשובה הזאת אני כבר בטוח בן כמה אתה).

 

6. כן. הוא בובה על חוט. גם של שר האוצר. לשר האוצר יש לב בצבע שחור שהופך לשמח קצת יותר כשמישהו מקבל דו״ח מהירות.

×
×
  • תוכן חדש...