Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

הגיע זמני להתחדש במחשב נייח חדש לבית.

התקציב עד 2000 ש"ח הכולל בתוכו ווינדוס 7 בעברית.

בדקתי באתרים באינטרנט וראיתי שאפשר להשיג מחשב icore3 בתקציב הזה.

איך אני יודע איזה מעבד טוב ואיזה לוח? צריך גם המלצה לחנות מומלצת בראשל"צ כי מחר צריך לרכוש את המחשב.

 

איך המפרט של המחשב הזה?

 

 

http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=5020

 

 

או זה?

 

http://www.pccenter.co.il/Product/%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91-i3-the-enterprise-ncc-1701

 

 

תודה. :-)

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

מה אתה רוצה לעשות עם המחשב הזה? אינטרנט? סרטים? וורד? מישחקים מתוחכמים? תוכנות CAD כבדות?

 

כמה זמן אתה רוצה להחזיק אותו?

 

האם אתה רוצה גם מסך?

 

האם אתה רוצה את הזול ביותר, או משהו קצת יותר טוב?

 

עזור לנו לעזור לך...

 

דני

פורסם

מעבר למה שDNY רשם לך שאלו דברים חשובים בפני עצמם, אם אתה רוצה להשוות אחד מול אחד אז אני הייתי בוחר במחשב של PCCENTER, בעיקר בגלל לוח האם.

ההבדל בין לוח האם של GIGABYTE שבהצעה של PCCENTER לעומת הASUS בהצעה של IVORY הוא שהGIGABYTE בעל 6 כניסות USB אחוריות לעומת 4 בASUS ויציאת DVI בנוסף לVGA לעומת יציאת הVGA היחידה בASUS.

מעבר לכך אינני רואה הבדלים מהותיים אחרים בהצעות. זה המחיר למערכת בסיסית כמעט בכל חנות, +- כמה שקלים.

מערכת הפעלה OEM עולה בסביבות ה450 ש"ח, כך שאין ממש הפתעות בהצעות שציינת.

אם היית מחפש משהו קצת פחות כללי אז יש עוד הרבה על מה לדבר.

אתה יכול לראות גם בשרשור שנפתח כאן לאחרונה מספר דגשים:

מבקש עזרה בהרכבת מחשב נייח

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
מה אתה רוצה לעשות עם המחשב הזה? אינטרנט? סרטים? וורד? מישחקים מתוחכמים? תוכנות CAD כבדות?

 

כמה זמן אתה רוצה להחזיק אותו?

 

האם אתה רוצה גם מסך?

 

האם אתה רוצה את הזול ביותר, או משהו קצת יותר טוב?

 

עזור לנו לעזור לך...

 

דני

 

 

 

 

1. מעוניין להחזיק אותו לפחות 5 שנים.

2. מסך אין צורך רכשתי לפני חודש מסך 22 אינץ'.

3.רוצה מחשב טוב אבל בתקציב שנתתי.

 

 

המחשב מיועד בעיקר לגלישה באינטרנט לראות סרטים בyoutube הורדת סרטים מצלמת וידיאו למחשב ודברים כללים.

 

עריכה* נכנסתי לאתר של KSP ויצא לי המפרט הבא,

 

 

http://ksp.co.il/?uin=15931

 

איך המחשב?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אני אעשה דבר שאיני אוהב לעשות - אתיחס לנושא שאיני "חי" מקרוב ובאופן שוטף.

1. המעבד הוא מדור קודם, בדוק עלות שדרוג לגרסה יותר חדישה (ואת לוח האם בהתאם, כאמור אני לא עוקב מקרוב אחר הדגמים). מצד שני יש דווקא מעבדים יותר זולים (פנטיום G6xx) שעשויים להתאים לצרכיך ויוזילו את המערכת.

2. לא ברור למה הכוונה קירור גנרי - אם מדובר על הקירור המקורי של אינטל זה בסדר, אבל אם מדובר ביצרן לא מוכר שדרג לקירור איכותי. השחקעה קטנה שעשויה לחסוך לך הרבה צרות בעתיד.

3. כנ"ל לגבי ספק הכוח - וודא שיש לו אבא ואמא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני מעדיף להשקיע קצת יותר ולקבל ICORE3 לפחות ולא G620 נגיד.

גם כך אני לא רוכש מחשב כול שנה.:wink:

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

לפני כחודש גם אני התלבטתי בין מפרטים באזור ה-2000 ש"ח לשימוש בסיסי.

 

בסוף בגלל שאני משדרג כל כ-5 שנים, קניתי אחד מבוסס מעבד 3570K ו-16GB זיכרון.

היתרון הגדול של ה-3570K הוא מאיץ גרפי מובנה מסוג HD4000 שנותן ביצועים מעולים.

כמובן בהנחה שלא מדובר במשחקים כבדים למרות שלא ניסיתי. יצא בסוף כ-4000 ש"ח.

 

אתה יכול לבנות מפרט דומה מבוסס 3570K בפחות כסף, אני השקעתי גם ברכיבים מעבר.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

בהנחה שאתה לא עובד עם תוכנות שדורשות כוח עיבוד מאסיבי וללא גרפיקה רצינית(99 אחוז שלא), אז קונפיגורציה כזאת מיותרת לגמרי.

 

ה-3570K הוא מעבד חזק מאוד, אבל פשוט מיותר. כמעט בכול השימושים, אתה לא תרגיש שום הבדל לעומת I3 שמוצע כאן, ובמקרים הבודדים שכן תצטרך, אז הכרטיס מסך פשוט יגביל אותך.

 

אמנם HD4000 הוא מעבד גרפי לא איום ונורא, אבל הוא די גרוע בסנטדרט של מחשבים נייחים, וכמעט כול כרטיס גרפי מעל 400 שקל, יהיה טוב יותר ממנו.

 

למען האמת, ומקווה שאני לא מבאס, הוא יכול לבנות מחשב בסביבות ה-2000 שקל שבפועל יריץ ישומים בצורה יותר טובה מהמחשב שלך שב-4 אלף.

פורסם

הי ולילה טוב,

 

dave, מלבד מערכת מחשב שכוללת I3 + כרטיס גרפי נפרד חזק וכונן SSD (קשה עד כמעט בלתי אפשרי להרכיב מערכת שתכלול את שלושתם ב2000 ש"ח), איך בדיוק אתה מרכיב מערכת כזו "שבפועל יריץ ישומים בצורה יותר טובה מהמחשב שלך שב-4 אלף"? סתם מתוך סקרנות, זה לא קשור לשרשור עצמו כי פותח השרשור מעוניין במערכת ב2000 ש"ח שכוללת כבר מערכת הפעלה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

כן לצערי התקציב שלי כרגע מוגבל למחשב.

המחשב בעיקר משמש לאינטרנט ופתיחת קבצי וורד,וצפייה בתמונות נראה לי שזה מספיק לא? :wink:

היום אני אלך לבדוק בחנויות בראשל"צ ואבדוק מחשבים.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
הי ולילה טוב,

 

dave, מלבד מערכת מחשב שכוללת I3 + כרטיס גרפי נפרד חזק וכונן SSD (קשה עד כמעט בלתי אפשרי להרכיב מערכת שתכלול את שלושתם ב2000 ש"ח), איך בדיוק אתה מרכיב מערכת כזו "שבפועל יריץ ישומים בצורה יותר טובה מהמחשב שלך שב-4 אלף"? סתם מתוך סקרנות, זה לא קשור לשרשור עצמו כי פותח השרשור מעוניין במערכת ב2000 ש"ח שכוללת כבר מערכת הפעלה.

 

האמממ כן אולי קצת קצת הגזמתי.

I3 לא יראה עליונות על ה-I5 הזה בשום מצב, אבל ברוב המקרים ההבדל יהיה מאוד זניח עד לא קיים, ודווקא שילוב של כרטיס מסך טוב יכול להקפיץ את המחשב להריץ ישומים גרפיים שה-I5 בתור חבילה יקרה יותר, לא יצליח לעשות.

פורסם

אני מציע לך להשקיע קצת יותר בשני דברים: דיסק SSD ודיסק רגיל של 1T ולא 500G.

 

למשל דבר כזה:

 

lrg16015.jpg

 

דגם מחשב: הרכבה עצמית של מחשב נייח AMD

 

מעבד AMD: AMD Vision x2 Dual Core A4-3400 Socket FM1 2.7GHz Radeon HD 6410D Box 1

 

מאוורר למעבד: Arctic Alpine 11 GT 1

 

לוחות אם למעבדי ‏AMD: לוח אם Gigabyte A55M-S2V FM1, AMD A75, DDR3 1866, VGA, DVI, GBL 1

 

זכרונות: Transcend 1x4GB DDR3 1600Mhz CL9-9-9-24 1

 

דיסקים קשיחים: Seagate 1TB Barracuda 7200RPM 64MB Sata III ST1000DM003 1

 

כונני SSD: כונן Transcend SSD320 2.5'' 64GB SSD SATA III Retail 1

 

מארזים: Sohoo M501 Mid Tower ATX Case Black With PSU 1

 

מחיר החבילה: 1835 שקל

לרכישה

 

הסבר:

כל מיני דברים כמו מעבד גרפי חזק יותר וכולי לא יועילו לך כלל לפי הדרישות שכתבת - להיפך, הם ידרשו מאווררים חזקים ורועשים יותר.

אבל דיסק SSD משפר את ביצועי המערכת בצורה משמעותית, לכל השימושים - כולל גלישה.

אם אתה רוצה להחזיק סרטים במחשב כדאי שהדיסק הראשי יהיה גדול יותר - 1T או אפילו 2T, כרצונך.

 

אפשר גם להוסיף את הדברים האלה (דיסק SSD ועוד נפח לדיסק הראשי) למחשב שאתה ציינת, אם אתה מעדיף.

 

דני

פורסם

סליחה על הבורות אבל מה זה כונן SSD? יש כונן קשיח בשביל מה מוסיף הכונן SSD?

 

המפרט שעשית הוא כולל בתוכו מערכת הפעלה? מעבד AMD הוא טוב כמו אינטל? אני רגיל לרכוש מעבדי אינטל מהמחשבים הקודמים שלי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

כונן SSD מקביל לדיסק קשיח אבל מהיר ממנו פי 1000 בערך בפעולות מסויימות, שהמערכת עושה אותן הרבה. מצד שני הוא יקר יותר וקטן יותר. לכן שמים את מערכת ההפעלה וקבצים בשימוש תדיר על SSD, ודברים כמו סרטים או תמונות - על כונן רגיל.

 

כך מאיצים דברים מסויימים - הדלקה, כיבוי, פתיחת תוכנות ועוד - פי 2 ויותר, בהשקעה של 400 ש"ח ומטה.

 

המפרט שלך לא כלל מערכת הפעלה ולכן גם שלי לא.

 

לשימושים שלך אין הבדל בין AMD ואינטל, למעט שלמעבדי AMD מהדור החדש יש מאיץ גרפי פנימי שכולל פענוח סרטי H.264, שזה שימושי לך (למרות שגם למערכת אינטל יש מאיץ גרפי, אם כי ישן יותר). משאר הבחינות אין שום הבדל מבחינתך.

 

דני

×
×
  • תוכן חדש...