Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים.

 

לאחר בדיקה ארוכה של רכבים להשכרה נשארו לי שתי אפשרויות.

יונדאי גטס ידנית בעלת מנוע 1.4, או שברולט ספארק ידנית מנוע 1.2.

הנסיעה היא מירושלים לצפון דרך כביש הבקעה ואנחנו 4 אנשים.

מצד אחד החיסכון בדלק שהשברולט מציעה מאד מגרה השאלה אם היא תשרוד את הנסיעה.

לעומת זאת היונדאי מציעה יותר מרחב פנים לציוד.

 

אשמח לעזרה ממי שנפגש קצת יותר עם המכוניות האלה.

דניאל.

פורסם

4 אנשים + ציוד בכביש הבקעה עם ספארק נשמע לי סיוט, הגטס חזקה יותר ומרווחת יותר.

החיסכון בדלק הוא שולי מאוד לדעתי בהחלטה כזאת.

אין אפשרות לשדרוג ל-1600?

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

Hyundai Getz :-P

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

זה חברת השכרה, ממילא לא בטוח תקבל מה שביקשת.

למה שהשברולט לא תשרוד נסיעה של 200-300 ק"מ ? אתה חושב שזה רכב חד פעמי עירוני ? זה מטריה ב-15 ש"ח ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בתנאים האלה הספארק תצרוך יותר מרכב שיתאמץ פחות, ובכלל עניין צריכת הדלק לכמות כזאת של אנשים+ציוד זה עניין מאוד שולי

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

היי,

מאחר והנסיעה היא ארוכה ומרחב פנים חשוב לך נראה כי היונדאי מתאימה יותר,

למרות זאת לספארק יש יתרון של צריכת דלק נמוכה משמעותית מן היונדאי לכן עלייך להחליט מה חשוב יותר עבורך.

מעבר לכך חשוב לציין כי למרות שהספארק מגיעה עם מנוע 1.2, המנוע עוצמתי ויוכל לשרת אותך היטב בנסיעות ארוכות.

 

גיא משברולט

פורסם
צהריים טובים.

 

לאחר בדיקה ארוכה של רכבים להשכרה נשארו לי שתי אפשרויות.

יונדאי גטס ידנית בעלת מנוע 1.4, או שברולט ספארק ידנית מנוע 1.2.

הנסיעה היא מירושלים לצפון דרך כביש הבקעה ואנחנו 4 אנשים.

מצד אחד החיסכון בדלק שהשברולט מציעה מאד מגרה השאלה אם היא תשרוד את הנסיעה.

לעומת זאת היונדאי מציעה יותר מרחב פנים לציוד.

 

אשמח לעזרה ממי שנפגש קצת יותר עם המכוניות האלה.

דניאל.

 

מהניסיון שלי אני יכול להמליץ לך על יונדאי!

בשעה טובה, לאחר חיפושים ארוכים, ותודה לאתר הזה שעזר לי הרבה, אני בסופו של דבר קניתי מחברת ליסינג אלבר יונדאי I20 כמעט חדשה לגמרי (קניתי בתקופה שיש עכשיו מבצעים למכירת רכבים כמעט חדשים לגמרי עם ק"מ נמוך מאוד!) ואני מאוד אוהב את הנהיגה בה, היא חיסכונית בדלק לעומת שאר הרכבים שנהגתי בהם בעבר, ומבחינתי היא מושלמת. בכלל אני חושב שיונדאי ידועה כרכב מצוין! אני חושב שכדי לך ללכת על יונדאי!

פורסם

הספארק תשרוד את הנסיעה, אל חשש. זה לא שאתה נכנס לשטח. מדובר במכונית מודרנית שלא אמורה להתתפרק מנסיעה בכבישי ישראל.

 

השאלה העיקרית היא כמה ציוד אתם מתכננים להביא. אם באמת מדובר בהרבה ציוד, לכו על הגטס. אני מאמין שהיא גם תהיה מעט יותר מרווחת מאחור, וזה קריטי בנסיעה ארוכה עם מבוגרים מאחור.

 

אגב, למה דווקא שתי אלה? אני די בטוח שיש לחברות ההשכרה סופר מיני יותר נוחות משתי האפשרויות שלך.

פורסם
מבין האפשרות האלו, לטעמי, אין בכלל שאלה, הייתי הולך ברגל. :lol:

 

לא שאני חושב שהן כאלה גרועות אבל אהבתי את מה שכתבת...

:-)

×
×
  • תוכן חדש...