Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

איך אתה משתמש בסלולרי בזמן נהיגה?  

149 הצבעות

  1. 1. איך אתה משתמש בסלולרי בזמן נהיגה?

    • יש לי דיבורית קבועה ברכב/ מערכת יעודית בקסדה.
      50
    • אני משתמש באוזניה אישית/BT תוך כדי נהיגה.
      24
    • במכשיר שלי יש speaker וזה מספיק לי.
      19
    • מדבר ללא אביזרים יעודיים.
      21
    • לא מדבר כלל תוך כדי נהיגה.
      35


פוסטים מומלצים

פורסם

ספרו לנו איך אתם משתמשים במכשיר הסלולרי שלכם בזמן נהיגה.

 

1. יש לי דיבורית קבועה ברכב/ מערכת יעודית בקסדה.

2. אני משתמש באוזניה אישית/BT תוך כדי נהיגה.

3. במכשיר שלי יש speaker וזה מספיק לי.

4. מדבר ללא אביזרים יעודיים.

5. לא מדבר כלל תוך כדי נהיגה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

די קשה לי להצביע פה.

כי יש לי דיבורית קבועה,ואני בקושי אבל ממש בקושי מדבר איתה.

אני יותר מאלה שלא מדברים בנסיעה בכלל,אבל אני לא הבכלל,אני מדבר קצת קצת..;)

פורסם

בדרך כלל אני לא מדבר בזמן נהיגה. אבל מדי פעם כשיש שיחות דחופות אז אני משתמש בספיקר.

בנסיעות ארוכות, שאני יודע שבטוח אקבל שיחה, אני משתמש באוזניה. אני שם אותה לפני תחילת הנסיעה כמובן.

172

פורסם

שיחות קצרות ודחופות, ספיקר.

ארוכות להעברת השעמום, אוזנייה.

שיחות לא דחופות של סתם אנשים שמשעמם להם, אני משתדל לא לענות.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

לאימי יש את הפלאפון הזה http://www.pelephone.co.il/itemDetails.asp?pgid=988&catID=164&tmpltId=27&fId=128 הוא הכי בטיחותי לדעתי.

 

ולאבא שלי יש מחזיק למירס שלו במכונית שלו.

אם כבר מדברים על כאלה דברים אני זוכר שראיתי פיז'ו 607 עם לא פחות מ-4 דיבוריות.

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם

צהריים טובים,

 

 

אחי , משתדל לא לענות לטלפונים , כאשר הוא נהג. מידי פעם , הוא שם אוזנייה אישית.

כאשר אני נוסע איתו , אז אני עונה לטלפונים.

 

ההורים , עוצרים בצד (אם זה אפשרי) ועונים או שאני עונה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני אישית עדיין לא יכול לנהוג, אבל כשאני אקבל רישיון, אני אשתדל שלא לדבר בפלאפון. אפילו עם דיבורית, אוזניה, וספיקרים הפלאפון מוציא מריכוז. ככה שבמקום להתרכז בנהיגה, אנשים מתרכזים בדיבור.

 

אני אצביע בשם אבא שלי, שלא מדבר בתוך המכונית בפלאפון.

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם

אני לא מדבר כלל תוך כדי נסיעה, אם זה מקרה חירום אני משתדל לעצור במקום שלא יסכן אותי או את האחרים.

אבל ברוב המקרים אני לא עונה, מקסימום אני מתקשר בסוף הנסיעה.

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם

אני משתמש בקביעות באוזניה לפלאפון , הפלאפון מחובר באופן קבוע לאוזינה

ובצלצול אני מרכיב את האוזניה לאוזן , מכוון שאני נוהג דיי הרבה ק"מ ביום

אוזניה היא הפתרון הטוב ביותר .

פורסם
אני משתמש בקביעות באוזניה לפלאפון , הפלאפון מחובר באופן קבוע לאוזינה

ובצלצול אני מרכיב את האוזניה לאוזן , מכוון שאני נוהג דיי הרבה ק"מ ביום

אוזניה היא הפתרון הטוב ביותר .

1. יש לך מכשיר סלולרי ברשת orange ולא מכשיר "פלאפון".

2. אם אתה נוהג הרבה ק"מ ביום, איך בדיוק אוזניה היא הפיתרון הטוב ביותר? יותר מאשר דיבורית קבועה?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

יש לי טלפון נייח של אורנג'.

אני מבלה את רוב הנסיעה בשיחות, רובן בנושאי עבודה (time is indeed money...)

כל פעם שאני מסיים שיחה אני קולט שבכלל לא שמתי לב לנסיעה ונסעתי במעין מצב אוטומאטי.

בהתחלה זה נראה לי מסוכן - אבל בפעם היחידה (טפו טפו) שהייתי צריך תגובה מהירה והייתי בטלפון - איכשהו הגבתי בזמן כמו שועל ערבות... :)


×
×
  • תוכן חדש...