Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי בתוך כיכר, ומשאית נכנסה מאחת הפניות ולא נתנה לי זכות קדימה, ופגעה בי. הגשתי תביעה לביטוח שלו דרך הסוכן שלי. הזמנתי שמאי להצעת מחיר. אחרי חודשיים של טיפול, הביטוח שלו שלח גם שמאי מטעמו. מהדיבור עם השמאי הבנתי שהוא מאשר כמעט הכל, חוץ מהירידת ערך באחוז אחד פחות במקום 3.75 ל 2.75. אחרי כמה ימים קיבלתי תשובה מהסוכן שלי שנהג המשאית לא מודה באשמה כי לטענתו נסעתי מדי מהר.

עכשיו הסוכן שלי מציע, שאתבע הביטוח שלי (המקיף) ואח"כ אתבע הנהג על השתתפות עצמית+ עליות הפוליסה.

1. האם אכן התהליך הוא כך, או שהסוכן סתם מתעצל לעבוד קשה?

2. מה ההגיון לשלוח שמאי אם הנהג לא מודה באשמה?

פורסם

אין קשר בין שליחת השמאי לבין לקיחת אחריות על התאונה

 

אם הנזק בתחום תביעות קטנות עד 30K תבע אותו , כמובן אם יש לך את הכסף לתקן בינתיים את רכבך.

 

אם לא ,דרוש את הכסף מהמקיף שלך ותבע את הנהג על עליית הפרמיה + ההשתתפות העצמית.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם הביטוח שלך מקיף- בד"כ הוא כולל סעיף הגנה משפטית עד ל [בד"כ] רף תביעות קטנות.

אם ממילא, ככל הנראה, פניך מועדות לתביעות קטנות, פנה לסוכן הביטוח והפעל סעיף זה. הם ינסחו לך את כתב התביעה כולל כל האישורים/צילומי השמאי וכולי, ולך רק יוותר לשלם את האגרה ולשלוח לביהמש לתביעות קטנות.

 

מה מיקום הפגיעה ברכבך?

פורסם

אחרי שאני מפעיל את הפוליסה שלי, במקרה שאח"כ יהיה לי עוד תאונה ובאשמתי, האם יש עוד עלית פוליסה?

ד"א כמה זמן לוקח לקבל דיון בתביעות קטנות?

פורסם

בערך כחצי שנה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • שנה מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...