Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

אני יודע שזו שאלה מאד כללית אבל אולי אוכל למצוא כיוון.

האם תוכלו להמליץ לי על רדיו דיסק / MP3 במחיר עד 1000 ש"ח ?

אני מבין שכדאי ללכת על השמות הידועים (?):

Pioneer DEH-P4650MP

JVC KDG700

 

האם אני בכיוון ?

 

תודה רבה על העזרה.

פורסם
שלום לכם.

אני יודע שזו שאלה מאד כללית אבל אולי אוכל למצוא כיוון.

האם תוכלו להמליץ לי על רדיו דיסק / MP3 במחיר עד 1000 ש"ח ?

אני מבין שכדאי ללכת על השמות הידועים (?):

Pioneer DEH-P4650MP

JVC KDG700

 

האם אני בכיוון ?

 

 

תודה רבה על העזרה.

אכן כן
פורסם

הייתי בחנות מסויימת.

 

ביקשתי Pioneer 460 אבל המוכר המליץ לי בחום על ה-JVC AR400.

לטענת המוכר - מוצר הרבה יותר טוב, אמין, בעל אפשרויות עתידיות להרחבה

 

(אגב - מה שהציעו לי היה אחרון במלאי, בעוד שה-460 לא היה נמצא בחנות והיא המתינו למשלוח שאמור היה להגיע היום).

 

האם כך?

או שכדאי לבדוק בפיוניר?

פורסם

כפי שאתה אמרתה הוא היה אחרון במלאי יש מצב שהוא רצה לסגור איתך עיסקה ולא היה לא את הפיוניר או שיש לו יותר אחוזים על הJVC ויכולות להיות עוד הרבה סיבות אבל הפיוניר הוא מכשיר איכותי ואמין!!! לך אליו לא תיצטער

פורסם
כפי שאתה אמרתה הוא היה אחרון במלאי יש מצב שהוא רצה לסגור איתך עיסקה ולא היה לא את הפיוניר או שיש לו יותר אחוזים על הJVC ויכולות להיות עוד הרבה סיבות אבל הפיוניר הוא מכשיר איכותי ואמין!!! לך אליו לא תיצטער

הוא היה איתי כנה ואמר לי שכרגע אין לו את הפיוניר (היה אמור להגיע אליו משלוח "תוך שעתיים

).

הוא אמר שלפיוניר לוקח 3 שניות לעבור בין שיר לשיר בעוד של-JVC זה לוקח שניה אחת. מבחינתי, אם זה נכון, אז זה היתרון היחיד של ה-JVC. מישהו מכיר את זה?

 

אני אתקשר אליו היום ואשאל אם הגיעו דגמי פיוניר (אני הולך על 460).

פורסם
יכול להיות שבאמת לפיוניר לוקח 3 שניות לעומת הJVC שלוקח לו שנייה

אף פעם לא בדקתי אבל לך על הפיוניר הוא

יותר איכותי מה-JVC וזה בדוק!!!

איך זה בדוק, אם אתה בעצמך רושם ^^^ "אף פעם לא בדקתי" ???

אני שיש לי כעת jvc ובעבר מאוד התנגדתי לפיוניר, עדיין לא מסוגל לומר שזה יותר טוב מזה.

אני פשוט מבסוט ממה שיש לי, ובדקתי בכמה מקומות אם שווה לי לקנות אותו...

ואם אתה כ"כ בטוח במה שאתה אומר, ורושם כי זה בדוק, אז בבקשה, תביא את תוצאות הבדיקה,

ואני אהיה הראשון לקנות את הפיוניר. :)

פורסם
יכול להיות שבאמת לפיוניר לוקח 3 שניות לעומת הJVC שלוקח לו שנייה

אף פעם לא בדקתי אבל לך על הפיוניר הוא

יותר איכותי מה-JVC וזה בדוק!!!

איזה ילד בעייתי..

בכל מקרה שטויות שלוקח לפיוניר 3 שניות . הוא מעביר גם MP3 וגם שירים רגילים באותה מהירות וזה שנייה בדיוק.

×
×
  • תוכן חדש...