Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אשמח מאד לעזרתכם.

ברשותי פנדה 2006, לא עשתה עד עתה בעיות מיוחדות כל שהם.

ביום חמישי קרה לי משהו מוזר, באמצע הנסיעה ההילוך ירד לי לראשון ונתקע בו ללא אופציה להעביר לניוטראל או לרוורס.

גם המכונאי ששלחו מהחברה לא הצליח לטפל בעניין והזמנתי גרר.

לקחתי את הרכב למוסך מורשה של פיאט, שעות ניסו להוריד את הרכב מהגרר בגלל שהיה תקוע על ראשון. היום התקשרו אלי ואמרו שיצרכו לפתוח את הגיר ואת הרובוט המכני כי ניסו לעשות כיול ולא הצליחו ועוד לפני שיעלו על הבעיה רק הפתיחה הזו תעלה לי 1500 ש"ח.

 

שאלותי הם 1. האם מישהו חווה את הבעיה הזו?

2. האם כדאי לקחת את הרכב למוסך רגיל שמישהו המליץ לי? אולי הוא יהיה זול יותר אבל השאלה אם יצליח לפתור?

3. במוסך הנוכחי אמרו לי שזה מראה להם על בעיה במזלג של המצמד ושתי בעיות ברובוט.

4. מוסך שטיפלתי בו עד היום ברעננה אמר לי שפתיחת גיר היא 800 ש"ח כולל סגירה. אולי כדאי לי כן לקחת אליהם כי הם מורשים פיאט והם יבינו טוב יותר ממוסך רגיל או שזה לא קשור??

 

יש לציין שלאחרונה העברתי את הגיר לE אולי זה בילבל אותו..?

 

אני די מבולבלת והכי חשוב, אין לי את הכסף הזה להוציא כרגע. לפני שאני לוקחת הלוואות ממש חשוב לי שתמליצו לי מה לעשות.

תודה רבה ושבת שלום.

פורסם

מצב E בתיבת דואלוג'יק הוא מצב חסכון (ECONOMY). מה שהוא עושה זה לגרום לתיבה להעלות הילוכים מוקדם יותר, וכך לשמור את המנוע בטווח סל"ד נמוך יותר, דבר שבתורו יוביל לחסכון מסוים בצריכת הדלק.

למיטב ידיעתי אין קשר בין זה לבין התקלה שלך.

בלי קשר, מניסיוני ההבדלים בצריכת הדלק עם מצב E ובלעדיו אינם גדולים, אבל בגלל שהתיבה ממהרת להעלות הילוכים הרכב במרבית הזמן נע בהילוך גבוה מידי, מה שגורם לירידה חדה בביצועים. אישית אינני משתמש במצב הזה בכלל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
שלום, אשמח מאד לעזרתכם.

ברשותי פנדה 2006, לא עשתה עד עתה בעיות מיוחדות כל שהם.

ביום חמישי קרה לי משהו מוזר, באמצע הנסיעה ההילוך ירד לי לראשון ונתקע בו ללא אופציה להעביר לניוטראל או לרוורס.

גם המכונאי ששלחו מהחברה לא הצליח לטפל בעניין והזמנתי גרר.

לקחתי את הרכב למוסך מורשה של פיאט, שעות ניסו להוריד את הרכב מהגרר בגלל שהיה תקוע על ראשון. היום התקשרו אלי ואמרו שיצרכו לפתוח את הגיר ואת הרובוט המכני כי ניסו לעשות כיול ולא הצליחו ועוד לפני שיעלו על הבעיה רק הפתיחה הזו תעלה לי 1500 ש"ח.

 

שאלותי הם 1. האם מישהו חווה את הבעיה הזו?

2. האם כדאי לקחת את הרכב למוסך רגיל שמישהו המליץ לי? אולי הוא יהיה זול יותר אבל השאלה אם יצליח לפתור?

3. במוסך הנוכחי אמרו לי שזה מראה להם על בעיה במזלג של המצמד ושתי בעיות ברובוט.

4. מוסך שטיפלתי בו עד היום ברעננה אמר לי שפתיחת גיר היא 800 ש"ח כולל סגירה. אולי כדאי לי כן לקחת אליהם כי הם מורשים פיאט והם יבינו טוב יותר ממוסך רגיל או שזה לא קשור??

 

יש לציין שלאחרונה העברתי את הגיר לE אולי זה בילבל אותו..?

 

אני די מבולבלת והכי חשוב, אין לי את הכסף הזה להוציא כרגע. לפני שאני לוקחת הלוואות ממש חשוב לי שתמליצו לי מה לעשות.

תודה רבה ושבת שלום.

בגיר הזה יכול לטפל רק מוסך המכיר היטב ומצויד במחשב דיאגנוסטיקה יעודי לפיאט. אחרי כל תיקון במערכת הזו יש ללמד אותה באמצעות המחשב כיצד להתנהג, ולכן אני מציע לך לתקן או במוסך מורשה פיאט או במוסך כללי המצויד ומנוסה בגירים כאלה

×
×
  • תוכן חדש...