שלום, אשמח מאד לעזרתכם.
ברשותי פנדה 2006, לא עשתה עד עתה בעיות מיוחדות כל שהם.
ביום חמישי קרה לי משהו מוזר, באמצע הנסיעה ההילוך ירד לי לראשון ונתקע בו ללא אופציה להעביר לניוטראל או לרוורס.
גם המכונאי ששלחו מהחברה לא הצליח לטפל בעניין והזמנתי גרר.
לקחתי את הרכב למוסך מורשה של פיאט, שעות ניסו להוריד את הרכב מהגרר בגלל שהיה תקוע על ראשון. היום התקשרו אלי ואמרו שיצרכו לפתוח את הגיר ואת הרובוט המכני כי ניסו לעשות כיול ולא הצליחו ועוד לפני שיעלו על הבעיה רק הפתיחה הזו תעלה לי 1500 ש"ח.
שאלותי הם 1. האם מישהו חווה את הבעיה הזו?
2. האם כדאי לקחת את הרכב למוסך רגיל שמישהו המליץ לי? אולי הוא יהיה זול יותר אבל השאלה אם יצליח לפתור?
3. במוסך הנוכחי אמרו לי שזה מראה להם על בעיה במזלג של המצמד ושתי בעיות ברובוט.
4. מוסך שטיפלתי בו עד היום ברעננה אמר לי שפתיחת גיר היא 800 ש"ח כולל סגירה. אולי כדאי לי כן לקחת אליהם כי הם מורשים פיאט והם יבינו טוב יותר ממוסך רגיל או שזה לא קשור??
יש לציין שלאחרונה העברתי את הגיר לE אולי זה בילבל אותו..?
אני די מבולבלת והכי חשוב, אין לי את הכסף הזה להוציא כרגע. לפני שאני לוקחת הלוואות ממש חשוב לי שתמליצו לי מה לעשות.
תודה רבה ושבת שלום.