Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה אנשים

 

סתם בדקתי משהו בEBAY

ולפתע ראיתי את המצלמה לרכב הזו

http://www.ebay.com/itm/IR-6-LED-2-5-Camera-Recorder-TFT-HD-Car-DVR-Audio-Camcorder-Monitor-SD-Card-T4-/200780987653?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item2ebf7abd05

 

איך יכול להיות רק 9 דולר ומשלוח חינם ?

זה מאוד זול

 

אני בטוח שהאיכות בהתאם, אבל עדין זה מאודדדדדדדד זול

אם נתחשב שניה באייבי , אז באותה קטגוריה , המחיר הבא של מצלמה כל שהיא , הוא 22 דולר ...

 

לא נראה לכם זיוף ?

אולי בשביל 9 דולר שווה את הסיכון ?

 

מה אתם אומרים ?

 

 

 

אפשר למחוק : עדכון :

זה רק המחיר של כרטיס SD , איך מנסים לעבוד על אנשים !

איכס !

פורסם

בדיוק כמו ששניכם ( מעלי ) לא סגורים על המחיר ... ככה המוכר הזה בונה על זה שתזמין ותקבל רק כרטיס ...

 

 

אתה חייב לבחור למעלה מה אתה רוצה להזמין ...

 

נראה ממש כמו טריק "ישראלי" משהו ...

פורסם

היי, chen132

למה לא סגורים על המחיר?

כתבתי הרי שמסקנתך נכונה... הברירת מחדל היא בהחלט מטעה וגם הפירוט מטעה, מי שלא שם לב מקבל רק כרטיס זכרון, כאמור הכותרת של המכירה מטעה-כפי שציינת.

פורסם

זאת שיטה חדשה שנתקלתי בה כבר בעת הזמנת בגד ים לחברה. מי שאין לו עין חדה ולא קורא פרטים יכול ליפול פה בכמה דולרים.

פורסם

שימו לב שהרבה פעמים עם כותבים איכות HD אבל בפועל זאת איכות נמוכה שעוברת מתיכה והתמונה יוצאת גרועה.

כבר נתקלתי במקרה כזה.

פורסם
מה קורה אנשים

 

סתם בדקתי משהו בEBAY

ולפתע ראיתי את המצלמה לרכב הזו

http://www.ebay.com/itm/IR-6-LED-2-5-Camera-Recorder-TFT-HD-Car-DVR-Audio-Camcorder-Monitor-SD-Card-T4-/200780987653?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item2ebf7abd05

 

איך יכול להיות רק 9 דולר ומשלוח חינם ?

זה מאוד זול

 

אני בטוח שהאיכות בהתאם, אבל עדין זה מאודדדדדדדד זול

אם נתחשב שניה באייבי , אז באותה קטגוריה , המחיר הבא של מצלמה כל שהיא , הוא 22 דולר ...

 

לא נראה לכם זיוף ?

אולי בשביל 9 דולר שווה את הסיכון ?

 

מה אתם אומרים ?

 

 

 

אפשר למחוק : עדכון :

זה רק המחיר של כרטיס SD , איך מנסים לעבוד על אנשים !

איכס !

 

לדעתי, אף אחד לא ניסה לעבוד עלייך.

 

כשאני קראתי את הכותרת של תיאור המוצר, ישר הבנתי שמדובר רק בכרטיס זיכרון,

 

ההבדל הוא כנראה שאני דובר אנגלית וזה היה נראה לי ברור

 

ואתה צודק שכאשר מנסים לתרגם זה סימולטנית מאנגלית לעברית זה נראה כלו הם מנסים להסתיר את ה SD Card.

 

בקיצור, לא כולם מנסים לדפוק אותנו כל הזמן, למרות שאנחנו ישראלים מאוד אוהבים לחשוב ככה...

"אני לא מצטער על דברים שעשיתי, אני מצטער על דברים שלא עשיתי…"

פורסם

הכותרת מאוד מבלבלת (גם למי שיודע אנגלית):

IR 6 LED 2.5" Camera Recorder TFT HD Car DVR Audio Camcorder Monitor SD Card T4

 

למה לכתוב שזה כרטיס SD ולתת את כל המפרט בכותרת של מצלמה? הרי כרטיס SD כזה מתאים לכל דבר. למה הם לא רשמו למשל ככה:

BMW M6 V8 engine twin turbo intercooler xenon head lights leather seats 18" wheels M6 label

אני אמור להבין מזה שזו מדבקה M6 ולא כל הרכב?

הם רשמו כדי להטעות כדי שמישהו יזמין ויפול בפח. גם בתמונה של מוצר יש את המצלמה הזאת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ב EBAY למוכר יש אופציה למכור את אותו פריט במספר אפשרויות . למשל חולצה ירוקה או לבנה או שחורה וכו...

הסוחר הזה מנצל את האופציה הזו לרעה.

 

בשם הפריט הוא הכניס את הכל האופציות האפשריות ולכן ה מבלבל.

×
×
  • תוכן חדש...