Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני רואה טיפטוף איטי מחלק התחתון של הפולי שצמוד למנוע

(איפה שנכנס הצינור מים התחתון. החלק שממנו יוצא הציר של הונטה)

הטיפות נמצאות בצמוד לחור - לא יודע מה תפקידו.

ניסיתי לצלם - לא הולך.

המעבה מתרוקן ביומיים.

כמה יעלה תיקון?

ניתן לתקן לבד?

תודה רבה.

פורסם
לא אמור להיות עסק יקר בהיתחשב בסובארו לאונה שזה הרכב מספר 1 היה ומספר 1 יישאר!!! :)

 

יש גבול לכל תעלול..

יש לך ידע בפירוק של משאבה?

פורסם
יש גבול לכל תעלול..

יש לך ידע בפירוק של משאבה?

לא בעיה במיוחד להחליף את המשאבה הזו והיא גם זולה משהו כמו 200 ש"ח. בעיקרון אתה מוריד את הרצועות ואם זכור לי גם צריך להוריד את המאוורר כדי להגיע לברגים שמשחררים אותה. מה שחשוב זה לעבוד בעדינות ובהיגיון כדי שהכל ילך חלק. אם אין לך ידע בנושא ולא עשית דברים דומים מעולם לא ממליץ להיתעסק. היו לי כמה לאונה ולא יצא לי להחליף משאבת מיים שם אבל החלפתי בלא מעט רכבים והרבה יותר מורכבים. באמת שזה קליל יותר בלאונה.

פורסם
לא בעיה במיוחד להחליף את המשאבה הזו והיא גם זולה משהו כמו 200 ש"ח. בעיקרון אתה מוריד את הרצועות ואם זכור לי גם צריך להוריד את המאוורר כדי להגיע לברגים שמשחררים אותה. מה שחשוב זה לעבוד בעדינות ובהיגיון כדי שהכל ילך חלק. אם אין לך ידע בנושא ולא עשית דברים דומים מעולם לא ממליץ להיתעסק. היו לי כמה לאונה ולא יצא לי להחליף משאבת מיים שם אבל החלפתי בלא מעט רכבים והרבה יותר מורכבים. באמת שזה קליל יותר בלאונה.

 

תודה רבה

פורסם

במידה ויש למישהו נסיון בפירוק של משאבת מים בלאונה- אשמח לשמוע דגשים,תודה.

מהחיפוש הבנתי שיש צורך לנקז אוויר. איך עושים את זה?

תודה

פורסם

קודם כל לפני שאתה מרכיב אצ המשאבה החדשה נקה הייטב את האיזור עליו תשב המשאבה. הורד את כל סימני הסיליקון הישן ששם. לאחר מכן מרח שיכבת סיליקון דקה על שפת המשאבה כלומר על כל ההיקף. זה סיליקון אדום שבלעדיו עלולות להיווצר נזילות. אחרי ההרכבה שלב הניקוז הוא שלב פשוט שזה אומר אתה ממלא מיים ברדיאטור עד הסוף, מניע את הרכב, ותוך שהוא מונע ממשיך למלאות ומפמפם עם לחיצות של היד על הציורות המיתחברים בין הרדיאטור למנוע ואז תראה שיוצא בועות אויר. ככה ממשיך חלילה עד שניםסקות הבועות והרדיאוור מלא עד סופו.

פורסם
קודם כל לפני שאתה מרכיב אצ המשאבה החדשה נקה הייטב את האיזור עליו תשב המשאבה. הורד את כל סימני הסיליקון הישן ששם. לאחר מכן מרח שיכבת סיליקון דקה על שפת המשאבה כלומר על כל ההיקף. זה סיליקון אדום שבלעדיו עלולות להיווצר נזילות. אחרי ההרכבה שלב הניקוז הוא שלב פשוט שזה אומר אתה ממלא מיים ברדיאטור עד הסוף, מניע את הרכב, ותוך שהוא מונע ממשיך למלאות ומפמפם עם לחיצות של היד על הציורות המיתחברים בין הרדיאטור למנוע ואז תראה שיוצא בועות אויר. ככה ממשיך חלילה עד שניםסקות הבועות והרדיאוור מלא עד סופו.

 

תודה מאור על העזרה המהירה!

פורסם
מאיפה אתה בארץ? אם אתה מאיזור חדרה אולי אוכל לעזור לך מעשית...

 

אני רחוק ממך.. תודה על ההצעה! אעדכן אותך בהתפתחויות..

פורסם

כמו שכתבו לך אם אין לך ידע אל תתעסק סתם, חבל.

הסיליקון האדום שמאור התכוון אליו נקרא RTV.

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

אם אתה מתכנן לעשות את זה לבד, אתה צריך גם לקנות אטם,

העבודה לא כל כך קלה כמו שמתארים, אם אין לך ניסיון אל תגע בזה, אתה צריך לפרק את הכונס של הפאן קלאץ', את הפאן עצמו, אח"כ לנסות לפתוח את הברגים של המשאבת מים מבלי שיגזרו, וזו לא עבודה לחובב, אם אין לו ניסיון כמובן.

 

עדיף לך ללכת להחליף במוסך ולראות מה ואיך עושים, על הדרך תרוקן את המים תנקה ראדיאטור, ותבדוק טרמוסטט ויוניטים, חבל שילך מנוע סתם .

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

כל מילה בסלע!!

לגבי אטם למשאבת המיים יכול להיות שהחדשה תגיע עם אטם כמו שהרבה משאבות מגיעות כך. במידה ולא הסיליקון יעשה טוב את העבודה למרות שגגם עם אטם מורחים סיליקון.

×
×
  • תוכן חדש...