Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים

היום המזגן החליט שלא בא לו לעבוד וזה אחרי נסיעה ארוכה שהכל היה בסדר והוא קירר כמו שצריך, בדרך חזרה קיללתי כל הדרך!

 

מדובר ברכב שלי, לאון 1.8T 2005

מבדיקות שעשיתי

הפיוזים על המצבר תקינים

פיוזים נוספים בתא המנוע תקינים

לא נבדקו הפיוזים בתוך הרכב..

 

2 המאווררים עובדים כרגיל ונכנסים לעבודה בנסיעה וחום המנוע תקין ועומד על 90 ולא זז משם.

ברגע שמדליקים מזגן המאווררים לא נכנסים לפעולה וגם המדחס מזגן לא נכנס לפעולה.

 

אשמח לעזרה

פורסם

עד היום לא הייתה בעיה במיזוג לא הייתה ירידה ברמת הקירור אף פעם.

גם היום נסיעה לפני הכל היה בסדר (נסיעה לים) בדרך חזרה המזגן התחיל להוציא איוורור ולא קור.

אני לא מאמין שיש בעיה של חוסר גז שעתיים שלוש לפני הכל היה תקין אלא אם כן כל הגז עף החוצה במכה בשביל למנוע נזק..

אני חושד ביחידת בקרה של המאווררים או באיזה חיישן שקשור למזגן.

פורסם

אביתר, אין לך לאן להמשיך בבדיקות מכיוון שאתה צריך ציוד של מזגניסטים בכדי לקבוע בוודאות שהתקלה בחיישן לחץ גבוה. ברכבך לא מותקן מפסק F129 למרות שמופיע ב-VAG-COM קוד תקלה שמתייחס למפסק.

אצלך מותקן חיישן לחץ הנקרא G65 ואכן חיישן זה הינו בעל 3 פינים ולא 4 פינים כמו מפסק לחץ F129.

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה מרק מחר אני אקפוץ למזגניסט.

מצאתי את האשם הגז יצא החוצה,

ככה שאין בעיה בחיישן , זה פשוט ההגנה על המדחס שלא יהרס בעבודה ללא גז..

נקווה שהנזק לא יהיה גדול

פורסם

טוב הבעיה אותרה וטופלה

מי שמעניין אותו נהיה לי חורים במעבה מזגן, התושבת של הקולר חזית יצאה מהמקום והקולר דפק על המעבה, נהיה חורים ב3 שורות..

אז הוחלף מעבה + הפילטר שברח לי השם שלו, ושונו התושבות של הקולר חזית, מחר נלך לעשות וואקום גז.

 

אפשר המלצה למקום בב"ש שמתקן רדיאטורים מאלומיניום?

או מישהו שיש לו רתכת מתאימה שיכול להשאיל לי בשביל לסדר ואולי למכור את המעבה הישן..

  • ספונסר פורום
פורסם

מצנן ביניים לא מקורי בחזית גורם להרבה בעיות כאלו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

האמת שזה פאשלה שלי, אני תכננתי את הצנרת והתושבות של הקולר חזית וגם הרכבתי הכל ובתושבות פיקששתי טיפה, לא יקרה שוב :)

אגב להחליף את המעבה מזגן, פשוט סיוט!

פורסם

ברגע שאין גז אכן המדחס לא נכנס לפעולה כי בקרר יש שמן על מנת לשמן את המדחס שלא יהרס.

 

אם תרצה להבא לבדוק אם יש לך גז או לא, תלחץ עם מברג קטן עם הנקו' חיבור למילוי גז ותיראה אם מהניפל יוצא גז או לא.

קובי

×
×
  • תוכן חדש...