Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי פורום,

 

אני מחפש מתנה ליומולדת של סבא וסבתא. שניהם חזקים בהצגות וקונצרטים, אז הרעיון שעלה לי זה זה מנוי זוגי שנתי לתיאטרון.

 

הם ירושלמים אז זה או תיאטרון החאן או תיאטרון ירושלים.

 

אין לי שמץ של מושג איזה יותר עדיף (סגנון, סוג תכנים וכ')- מה אתם אומרים? (מבחינת עלות ותכולת המנוי- ההבדל לא מהותי)

 

תודה!!

פורסם

יש כמה אופציות למנוי לתאטרון ירושלים - הצגות, קולנוע או מחול. זו שאלה של טעם.

 

כמו שנאמר, השאלה היא מה מהרפרטואר יתאים למקבלי המתנה. חניה חופשית יש ליד שני המקומות אם מגיעים בזמן. הלובי של תאטרון ירושלים רחב ומכובד יותר, וכלל בית קפה נחמד, חנות ספרים ותערוכות מתחלפות.

 

לי היו מנויים בשני המקמות ונהניתי מאד משניהם.

 

כשאתה רוכש, תבדוק אם אתה זכאי להנחה, יש הרבה הסכמים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
תעיף מבט בתוכניה לתקופה הקרובה של החאן, תשווה מול זו של תיאטרון ירושלים, ומהכרותך את סבא וסבתא, תחליט איזה מהם יקלע יותר לטעם שלהם.

הרעיון עצמו נשמע לי נחמד. רק תוודא שאין להם מנוי, אמרת שהם חובבי הצגות וקונצאטים.

 

אם הייתי מבין משהו בתכנייה זה היה עוזר :)

 

יש כמה אופציות למנוי לתאטרון ירושלים - הצגות, קולנוע או מחול. זו שאלה של טעם.

 

כמו שנאמר, השאלה היא מה מהרפרטואר יתאים למקבלי המתנה. חניה חופשית יש ליד שני המקומות אם מגיעים בזמן. הלובי של תאטרון ירושלים רחב ומכובד יותר, וכלל בית קפה נחמד, חנות ספרים ותערוכות מתחלפות.

 

לי היו מנויים בשני המקמות ונהניתי מאד משניהם.

 

כשאתה רוכש, תבדוק אם אתה זכאי להנחה, יש הרבה הסכמים.

 

אכן, יש הנחת אזרח ותיק מה שאמור להוזיל את העלות. בכ-30%.

 

חברים, תודה על התגובות!

אם אני מבין נכון זה סוג של win-win, אז נהמר על תיאטרון ירושלים ונקווה לטוב!

×
×
  • תוכן חדש...