Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חומרי איטום


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לאטום 2 דלתות בצורה כמה שיותר יעילה. הבנתי שיש עוד חברות שמייצרות מוצרים באותה רמה כמו האקסטרים. אני מחפש את הדרך הכי טובה איך להשקיע כ500 שח על אטימת דלתות. יש לי משפחה בארה"ב, אם זה ממש יכול לעזור במחיר אז אני ישתמש בהם.

פורסם

השאלה היא אם המשפחה יכולה להביא את זה איתם או לשלוח, אם זו האופציה השניה אז לא בטוח שזה יהיה כדאי כי המשלוח יקר (החומר כבד).

 

ב500 אני מאמין שאפשר לקנות קיט אקסטרים שיספיק לך לשתי דלתות בארץ, תשאל את אודי.

 

חברות שמייצרות מוצרים טובים מלבד דיינמאט הן: second skin, brown bread, cascade audio יש עוד חברות אבל אלו החברות הטובות יותר.

 

עריכה:

בקשר לאטימת שתי דלתות, אם מדובר באטימה מלאה גם של הפח הפנימי והחיצוני אז 500 לא יספיק. התכוונתי שזה יספיק לקיט דלתות.

פורסם

500 שקל לא יספיקו גם למוצר אחר? כולל משלוח?

לא מצאתי מידע על מיסים על מוצר כזה.. יש בכלל?

אני מחפש משהו ברמה של אקסטרים.

כמה אמור לעלות המוצר כדי שכולל שמשלוח יצא 500 שקל?

הקיט הקטן שמתאים רק לרמקול נותן משהו? או שאם כבר לייבא אז ללכת על הקיט הגדול?

 

ובקשר למשפחה.. הם יכולים רק לשלוח ואם ההבדל בין משלוח רגיל למשלוח דרכם קטן אז אני מעדיף שלא לערב אותם.. לא נעים לטרטר.

ויש דרך אחרת לשלם חוץ מאשראי לא בילאומי? כי אין לי בינלאומי.

פורסם

לאיטום שתי דלתות עם שכבה פנימית וחיצונית, אתה זקוק לכ18 פיט רבוע. אין מכס אלא רק מע"מ ומי יודע, לפעמים מוותרים על המע"מ (תלוי במצב הרוח של המוכס). העניין הוא המשלוח וכמה מהר אתה רוצה שהמוצר יגיע אלייך. כמו כן אתה תשלם משלוח כפול, אחד בתוך ארה"ב אלא אם כן החברה תשלח לך לארץ.

המוצר של קסקייד ברמה של האקסטרים נקרא VB2MAX (או VMAX) אבל הוא מוצר יקר אולי אפילו יותר מהאקסטרים.

הBROWN BREAD גם עולה בערך כמו האקטסרים ואם אני לא טועה לחברה עצמה אזל המלאי. נסה לראות אותו ב http://www.b-quiet.com

ל http://www.secondskinaudio.com יש את הDAMPLIFIER שהוא אותו חומר כמו האקסטרים רק דק יותר ויש את הSTFU80 שהוא אותו חומר ועבה יותר (ואם אני זוכר נכון גם יקר מאוד).

 

יש לך עוד מוצרים כמו למשל RAAMAT60 אבל קראתי הרבה תגובות מאנשים שאחרי זמן מה ההמוצר התקלף מהדלת.

פורסם

לא יודע אם זה יעזור לך אבל לי עלה לייבא את הדיינאמאט אקסטרים, סט דלתות, כ-390 ש"ח כולל הכל שזה אומר מוצר+משלוח מכיוון שבארץ לא לקחו לי על זה לא מכס ולא מע"מ.

 

איציק.

פורסם

קודם כל תודה לכם.

עשיתי חיפוש באיביי והוא מצא לי חזיות, סט צלחות, וקרוואנים.

אייל.. לפי מה שאתה אומר בעצם יותר כדאי לי ללכת על אקסטרים מבחינת תמורה למחיר. לא סתם הוא הכי נמכר.

בלק.. בטח שזה עוזר לי ויעזור לי יותר אם תגיד לי איפה קנית ותפרט לי טיפה על המשלוח.

גם אני לא יצטרך לשלם מעמ או שזה תלוי במצב רוח של המוכס כמו שאייל אמר?

מתאים לי ב390 שקל. כמה עלה המשלוח עצמו?

ואיפה יותר יעיל לשים אותו בשביל לקבל צליל יותר יפה? בחלק הקידמי או הפנימי של הדלת?

כמו שהבנתי מתגובות של אנשים בחול וגם בארץ גם איטום רק של החלק הקדמי משפיע המון על הצליל. וגורם גם לרמקול פשוט יחסית להשמע חזק יותר והרבה יותר נקי. זה נכון?

 

מצאתי את זה.. נראה לי עסקה יותר טובה מאקסטרים כי הוא הרבה יותר קל וגם מקבלים יותר חומר בפחות כסף.

http://www.cardomain.com/item/CAEVB2

 

אבל למה יש קו על המחיר? הוא לא במלאי?

 

מה אתם אומרים? שווה?

פורסם
אבל למה יש קו על המחיר? הוא לא במלאי?

 

Why is the price not displayed?

This indicates that there are additional savings for this item, and the savings are calculated in the Shopping Cart. You can view your final price by adding the item to your cart from the product information page.

 

Simply adding an item to your cart does not obligate you to buy it - you can always remove the item from your cart if you decide not to purchase it.

 

המחיר יותר נמוך מאשר גם מה שמצויין באתר.

$44.95 זה המחיר ליחידה.

פורסם

תראה, קשה לי לעמוד על התמורות שהדיינאמאט נתן כי תוך כדי התקנתו החלפתי גם סט קומפוננט וגם הד יוניט, אני חושב שהחלק שהכי ישפיע על הסאונד בדלת הוא החלק החיצוני של הפח ואח"כ החלק הפנימי, לי יש יונדאי אקסנט והסט של הדיינאמאט הספיק לי לחלק החיצוני ונשארו לי עוד חתיכות נכבדות בשביל החלק הפנימי.

 

לגבי עלויות, הדייינאמאט עצמו עלה לי $42 והמשלוח $44 ככה שבסה"כ זה יצא $86.

המוכר הוא mobile-pros.

 

איציק.

פורסם

אם כבר פתחתם שירשור על זה אז חבל שאני יפתח אחד נוסף.

אני גם רוצה לאטום אצלי,יש להונדה סיוויק(הרמקול יושב על הפלסטיק) בעיה של אטימות.

אז חשבתי פשוט להוריד את כל התושבת הפנימית מהפלסטיק לרמקול וליצור אחת מMDF (כלומר להכין מספר טבעות באותו קוטר של המקורי ולהגיע בעזרתם לגובה המקורי)ולהדביק דיינאמיט על החלק החיצוני של הדלת ואת החלק הפנימי לאטום בעזרת ספריי זפת.

יש הצעות טובות יותר או שזה רעיון טוב?

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...