Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שנאמר בכותרת, אני לפני טיפול 10K לפונטו ספייס 2006 ידנית.

 

אני מעוניין לקנות בעצמי את השמנים ונוזל הקירור, ונותרתי עם 2 שאלות:

 

1. איזה שמן 10-40 מומלץ לרכב זה?

2. מהו אופן השימוש בפרפלאו? שמעתי משהו על דילול החומר ולא ברור לי מה היחס. כמו כן האם לדלל עם מים מזוקקים.

 

תודה מראש לעוזרים ושבוע טוב.:-P

פורסם

נוזל קירור עלייך להחליף אחת ל-40,000KM - יחס של 1:1 עם מים מזוקקים - 1 ליטר נוזל + 1 ליטר מים מעורבבים באותו מיכל.

לגבי שמן אני משתמש ב-10W40 חצי סינטטי מאוטו דיפו.

עם המנוע שלך עשה פחות מ-100KKM אולי ימליצו לך על שמן יותר איכותי.

פורסם

אפ ברשותך ספר רכב באחד הדפים הדי אחרונים בקטע של אחזקהה וטיפולים יש רשימה של נוזלים מומלצים ע"י סמלת.

אם אני זוכר נכון זה שמן חצי סינטטי של דלקול 10w-40.

לגבי הפרפלו כחול או אדום ביחס של 50/50 עם מים מזוקקים.

זה נוזל שמגיע בפחית ואתה צריך שני ליטרים שזה שתי פחיות.

×
×
  • תוכן חדש...