Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סובארו לגאסי 99 בזמן האחרון אני מרגיש שהאוטו לא נותן פול כוח.... מתי שאני מרגיש את זה אני שומע גם רעשים מהמנוע כמו מין קרררקרררקרררר קטנים כאלה מתי שאני לוחץ על הדוושה... וגם הטורים לאחרונה דיי נמוכים מהרגיל ובעמידה ברמזור אני מרגיש רעידות באוטו.... עשיתי לפני כ שבועים טיפול 10000 והחלפתי KNOCK SENSOR חיישן נקישות של סובארו B4 כי לא היה להם... HELP!

פורסם

הייתה לי הבעיה הזאת לפני חודשיים בערך בפונטו 2006 שלי.

אצלי הבעיה היתה בכבלי ההצתה, שווה לבדוק כי אם כן אתה הורס לעצמך את המנוע...

פורסם

באמת לא מזמן החלפתי חוטי הצתה שקניתי מאיזה מקום מעפן ב 80 שקל לסט.... ואחרי זה החלפתי חזרה לחוטים שהיו קודם...

יכול להיות שהראשים האלה באים מהחוטים?=S

פורסם
באמת לא מזמן החלפתי חוטי הצתה שקניתי מאיזה מקום מעפן ב 80 שקל לסט.... ואחרי זה החלפתי חזרה לחוטים שהיו קודם...

יכול להיות שהרעשים האלה באים מהחוטים?=S

כן !

 

יש לי סובארו לגאסי 99 בזמן האחרון אני מרגיש שהאוטו לא נותן פול כוח.... מתי שאני מרגיש את זה אני שומע גם רעשים מהמנוע כמו מין קרררקרררקרררר קטנים כאלה מתי שאני לוחץ על הדוושה... וגם הטורים לאחרונה דיי נמוכים מהרגיל ובעמידה ברמזור אני מרגיש רעידות באוטו.... עשיתי לפני כ שבועים טיפול 10000 והחלפתי KNOCK SENSOR חיישן נקישות של סובארו B4 כי לא היה להם... HELP!

איל זמיר שלום רב !

ראשית המלצה חמה ישר מהתנור , קרא בעיון את כללי פורום טכני, והתמקד בעיקר , באיסור להשתמש בשלוש נקודות כמו כאן למשל....

ו/או לכתוב משפטים שלמים ללא שימוש בפיסוק, כמו פסיק, נקודה, סימן שאלה ,או סימן קריאה !

 

שנית חוטי ההצתה שהחלפת, הם קרוב לוודאי מאיכות ז.. !

החלף לחוטי הצתה איכותי שעלותם לפחות פי 3 או פי 4 מהעלות ששילמת על החוטי הצתה הנוכחים.

בנוגע לחיישן הנקישות למרות שהמנועים כמעט זהים, מומלץ להחליף לחיישן מקורי המותאם ללאגסי לפי קוד היצרן.

שלישית יתכן שגם להחלפה המיותרת של חיישן הנקישות יש השפעה לרעה על חוסר הסחיבה בגלל איחור ההצתה בגלל הנקישות, שמקורם בחוטי הצתה בעלי התנגדות גבוהה, הגורמים לצלצולים, לחיתוכים, ולחוסר סחיבה.

התחל מהקל לכבד,התחל תחילה מהחלפת חוטי ההצתה לאיכותים(בירו) ואחר כך בהתאם לשיפור עבור להחלפת חיישדן נקישות מקורי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה צביקה, אז ככה היום החלפתי את החוטים לחוטים הקודמים, בעיית סחיבה ורעשים באותה מידה , החלפתי גם את החיישן נקישות לחיישן הקודם רק שאחרי בערך 5 דקות של נסיעה נדלקה לי מנורת CHECK ENGINE בגלל החיישן ,השאלה שלי אם יכול להיות שהחיישן הישן טוב ובעצם הוא רושם לי CHECK ENGINE בגלל שהוא מזהה את הטיקטוקים מהמנוע ? או שבעצם הבעיה היא באמת בחוטי ההצתה? או שבכלל כיוון אחר שזה מהמשאבת דלק? { אני נוסע הרבה על הסוף של הדלק יכול להיות שזה הורס אותה }

ובקשר לחוטים אין מאיפה להשיג חוטים איכותיים, אני גר באזור תל אביב

תודה

×
×
  • תוכן חדש...