Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

לאחרונה החל לי חופש בדוושת הבלם: כלומר המהלך הראשון לא בולם. מעבר לזה, הרכב עוצר מצוין.

 

 

יש לציין שגם בלם היד עוצר רק ב'קליק' האחרון - אולי זה קשור.

 

יש כיוון?

 

תודה!

פורסם

אהלן,

מניסיון שלי יש כמה דברים:

1. משאבת בלם שעומדת לשבוק חיים.

2. אוויר שנכנס למערכת.

3. אם יש תוף מאחורה אז יש מצב שהוא נסדק (קרה לחבר).

Girls Like It When I Hit It Sideways

פורסם
אהלן,

מניסיון שלי יש כמה דברים:

1. משאבת בלם שעומדת לשבוק חיים.

2. אוויר שנכנס למערכת.

3. אם יש תוף מאחורה אז יש מצב שהוא נסדק (קרה לחבר).

 

או שפשוט הברקסים נשחקים, בלאי טבעי

 

כמה נסעת עליהם?

פורסם

אין לי מושג כמה הרכב נסע - אני יד עשירית (הראשונה השכרה) :lol:

 

במידה ומשאבת בלם שובקת חיים באמצע נסיעה זה אומר שהרכב נשאר ללא ברקסים?

במידה והרכב עוצר תקין - ניתן להמשיך לנסוע?

פורסם
אין לי מושג כמה הרכב נסע - אני יד עשירית (הראשונה השכרה) :lol:

 

במידה ומשאבת בלם שובקת חיים באמצע נסיעה זה אומר שהרכב נשאר ללא ברקסים?

במידה והרכב עוצר תקין - ניתן להמשיך לנסוע?

 

הדוושה נמוכה? אם כן הברקסים כנראה גמורים

 

בכל מקרה כנס למוסך ותעשה בדיקה, רובם לא גובים תשלום על בדיקת בלמים (לפחות לא כאלה שאני ביקרתי בהם)

×
×
  • תוכן חדש...