Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס דיזל- מתי בארץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ח'ברה,

 

מישהו יודע פרטים על מתי בערך הפוקוס עם מנוע דיזל צריכה לנחות בארץ?

בסוף שנה שעברה דובר על זה שהיא תגיע "בקרוב".

 

בסוכנויות יודעים להגיד שהיא תגיע, אבל אין להם הערכת זמן.

 

תודה!

פורסם

כבר יש יחידה אחת של פוקוס דיזל שהגיעה לארץ, כנראה אחרי התהליכי תקינה יתחיל השיווק.

 

מעניין אם הפוקוס גם תופנה למוניות כמו שהיה עם המונדיאו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

דיזל זה רע למדינה - פוגע בהכנסות ממיסים על הדלק :-)

לכן, "המיסוי הירוק" יהפוך את הרכב ללא רלוונטי לרוב הנהגים הפרטיים - הפרש במחיר מול דגמי בנזין יהיה גדול מאוד.:-(

פורסם
דיזל זה רע למדינה - פוגע בהכנסות ממיסים על הדלק :-)

לכן, "המיסוי הירוק" יהפוך את הרכב ללא רלוונטי לרוב הנהגים הפרטיים - הפרש במחיר מול דגמי בנזין יהיה גדול מאוד.:-(

 

תלוי מאד ביבואן - ראה מקרה הפלואנס כדוגמה חיובית, פערי המחיר בין דגמי הבנזין לדיזל זניחים.

ראה מקראה VW/Skoda כדוגמה שלילית, הפער בין מחירי דגמי הבנזין לדיזל של רב הדגמים גדול מדי.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

מנועי דיזל מודרניים מהשנים האחרונות מצויידים במסנן חלקיקים ואמצעים טכנולוגיים נוספים להקטנת זיהום אוויר. אפילו בשיטת חישוב הישראלית הם כבר לא נמצאים בדרגות הזיהום הגבוהות, בניגוד למה שהיה לפני כמה שנים.

 

ברוב המקרים גם באירופה וגם בשערי המפעל מחיר גירסת הדיזל יהיה גבוה בכמה אחוזים מגירסת בנזין מקבילה.

 

 

פורסם

לפורד יש מנועים Ecoboost מצויינים. יהיה מעניין מאוד לראות גם את הדיזל.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם
כבר יש יחידה אחת של פוקוס דיזל שהגיעה לארץ, כנראה אחרי התהליכי תקינה יתחיל השיווק.

 

מעניין אם הפוקוס גם תופנה למוניות כמו שהיה עם המונדיאו.

 

לפי סניף פורד בחיפה, היא תופנה בעיקר למוניות.

 

מקווה שהיא תגיע בקרוב, אמורה להיות חסכונית בצורה משמעותית.

פורסם
מנועי דיזל מודרניים מהשנים האחרונות מצויידים במסנן חלקיקים ואמצעים טכנולוגיים נוספים להקטנת זיהום אוויר. אפילו בשיטת חישוב הישראלית הם כבר לא נמצאים בדרגות הזיהום הגבוהות, בניגוד למה שהיה לפני כמה שנים.

 

ברוב המקרים גם באירופה וגם בשערי המפעל מחיר גירסת הדיזל יהיה גבוה בכמה אחוזים מגירסת בנזין מקבילה.

 

אני יודע שאתה לא נביא,

אבל מתי יהיו מחירים סבירים וריאלים לשיפוץ/החלפה של משאבת סולר וטורבו במחיר לכל פועל? (עזוב בצד את המחיר של הסולר)

ממה שאני יודע, אלה ההוצאות העיקריות ברכב דיזל כבלאי(משאבת סולר שמגיעה ל8 אלף שקל, טורבו 5-6 אלף שקל), כמובן אני מוציא כאן את עניין גיר אוטמטי כלשהו(שתיקונו יכול להגיע גם ל5-6K ) ואנחנו מדברים על גיר ידני ומנוע שאם מטופל כמו שצריך לא צריך לעשות חור בכיס

 

הבנתי גם שבגלל שיש יותר וויברציות במנוע דיזל, תושבות מנוע הולכות יותר מהר.. אבל זה כבר כסף קטן, לא?

פורסם

טורבו יש היום גם בהרבה מכוניות בנזין, ולפי המגמה המסתמנת, שימוש במנועי טורבו רק ילך ויהפוך נפוץ יותר ויותר. ואולי גם מחירי השיפוץ ומחירי טורבואים משומשים ירדו.

 

בכל מקרה, אנו מדברים על מכונית חדשה, בשימוש סביר ובטיפול נכון אין שום סיבה שטורבו וגם משאבת הזרקה לא יחזיקו כמה מאות אלפי קילומטרים, כלומר המחיר הגבוה שלהם לא ממש צריך לעניין את מי, שקונה אוטו חדש.

 

לגבי הרעידות - היה נכון בעבר, היום פחות.

 

דיזלים של היום חלקים יותר, עדיין יש יותר רעידות בהשוואה למנועי בנזין, אני מניח שבפוקוס יש מנוע דיזל 1.6 כמו של פיז'ו ( פיתוח משותף של פיז'ו ופורד). רמת הויברציות שלו יחסית נמוכה.

 

 

טורבו דיזלים תמיד הצטיינו במומנט גבוה בסל"ד נמוך ושימושי בחיי היום יום, מול מנוע טורבו בנזין היתרון הזה כבר פחות בולט, אך יתרון בצריכת הדלק נשאר.

 

 

פורסם

מנועי דיזל בדרך כלל שורדים יותר קילומטרים. זה גם יתרון משמעותי. מבחינת רעש וויברצייה זה כבר הגיע להבדל זניח. עדיין שומעים שזה דיזל, אבל לא יותר מזה, המנועים כבר לא נשמעים כמו כלים חקלאיים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...