Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי קליאו 2002, הייתי היום במוסך (לא בעיה שקשורה לקירור) ובין היתר הוסיפו לי שם מים מהברז למיכל מי קירור כי היה חסר שם קצת, מעל לקו של המקס'. בלי ליידע אותי.

כשהגעתי הביתה שאבתי את כל המים שהיו במיכל, במטרה להחליפם למי קירור מתאימים.

אחרי ששאבתי את המים, לתדהמתי גיליתי שכל התחתית של המיכל מלאה בבוץ וזה כנראה גם סותם את הפתח של הצינור למטה.

הרכב אצלי כחצי שנה, ולא היו לי שום בעיות של התחממות. אולי בגלל שמזג האוויר היה די קריר..

 

יכול להיות שנגרם נזק?

מה צריך לעשות עכשיו כדי למנוע נזקים עתידיים? האם אני יכול לפרק את הצינורות והמיכל ולשטוף אותו?

 

תודה מראש

פורסם
שלום,

יש לי קליאו 2002, הייתי היום במוסך (לא בעיה שקשורה לקירור), הוסיפו לי שם מים מהברז למיכל מי קירור, מעל לקו של המקס'.

כשהגעתי הביתה שאבתי את כל המים שהיו במיכל, במטרה להחליפם למי קירור מתאימים.

אחרי ששאבתי את המים, לתדהמתי גיליתי שכל התחתית של המיכל מלאה בבוץ וזה כנראה גם סותם את הפתח של הצינור למטה.

הרכב אצלי כחצי שנה, ולא היו לי שום בעיות של התחממות. אולי בגלל שמזג האוויר היה די קריר..

 

יכול להיות שנגרם נזק?

מה צריך לעשות עכשיו כדי למנוע נזקים עתידיים? האם אני יכול לפרק את הצינורות והמיכל ולשטוף אותו?

 

תודה מראש

 

 

לפי דעתי אתה לא צריך להתעסק עם זה אתה רק תגרום נזק לא כל פעם שמישהו ממלא לך מיי ברז אז אתה צריך לרוקן את כל המיכל

 

בקשר לבוץ אולי זה אבנית של המים לא שמעתי את מקרה של בוץ בתוך מיכל של מי קרור

פורסם

לדעתי עליך לרוקן את המערכת מנוזל קירור.

לפתוח צינור תחתון, ולהזרים מים פנימה עם צינור גינה.

ככה תשטוף את המערכת.

כמו כן, פרק את מיכל העיבוי ונקה אותו היטב.

לאחר מכן, הרכב חזרה, ומלא נוזל קירור מקורי.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

למה לעזאזל הוא הוסיף לך מי ברז למערכת קירור?

הלכת למוסך ולבסוף אחרי ששילמת לו אתה זה שצריך לעשות את כל העבודה? בעצמך?

 

סלח לי אבל המוסכניק אידיוט.

 

לדעתי לקחת את הרכב למכון רדיאטורים שיבצע לך ניקוי כולל של הרדיאטור, גם אצלי היתה בעיית בוץ ברדיאטור שלבסוף גרמה לסתימה, וחימום יתר של המנוע (לא ביום כ"כ חם), ותקיעה באמצע כביש 6 עם ראש מנוע הרוס.

 

אל תשחק עם זה.

 

אגב,

לוקי2

 

שמעתי שאסור להזרים מים בלחץ חזק מדי ע"י הצינור כדי לא להרוס את הרדיאטור, האם זה נכון?

Opel Adam S 2017

פורסם

את הבעיה מהבוץ תקבל בקיץ... המעברים נסתמים לאט לאט. והאפקטיביות של הרדיאטור יורדת.

עדיף לא לשטוף עם לחץ גבוה מידי - המערכת בנויה לעבוד בלחץ מסויים - כנראה גבוהה מזה של צינור גינה, כאן כנראה אין בעיה אבל לא לוקח אחריות.

המלצה חמה כמו שנאמר - לך למכון רדיאטורים, ימנעו בעיות בקיץ. יעלה 200 ש"ח אבל ישאיר ראש נקי.

ד""א קצת מים מהברז לא יגרמו לבעיות של בוץ, זה משהו יותר רציני.

בנוסף אם אתה מבצע את העבודה לבד תנכז אוויר, לא בטוח שבקליאו צריך אבל אם כן זה קריטי.

פורסם

בינתיים פירקתי את מיכל העיבוי וזה לא כזה גרוע כמו שזה היה נראה.

היה קצת לכלוך שירד עם זרם מים וחלק מהלכלוך דבוק לתחתית של המיכל (מה שחשבתי לבוץ) ולא הצלחתי להוריד אותו.

 

העלות של ניקוי כל המערכת היא 200 ש'ח+-?

פורסם

ניקוי רציני שכולל פירוק רדיאטור הוא כ 450 שקל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תעשה לעצמך טובה ואל תתחיל לרוקן את נוזל הקירור לבד אלא גש למוסך נורמאלי שיבדוק ובמידה וצריך ישטוף לך ויחדש את נוזל הקירור.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...