Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מתערוכת אוטומוטור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 279
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הכי היה לי חבל מהחברה הצעירים שבנו את מכונית המירוץ הישראלית באוניברסיטת בן גוריון

 

נו יופי הם עשו מכונית והם יסיימו כמהנדסי מכונות וכו' אבל מה הם יעשו בזה בארץ ?

 

הפסד כולו שלנו , כי הם יכולים להתפתח בחו"ל ...

 

האם לא הגיע הזמן שמכונית כזו והחברה האלה יקבלו לובי גם במקום יותר גבוהה , כמו הכנסת , או איזה פגישה עם נשיא המדינה

הם מלחי הארץ עם הישג הנדסי מכלום שאין כאן , אז למה לא לפתח כאן את החברה האלה שיבנו איזה מכונית מבית רנו או סדנאות למכוניות מירוץ מחו"ל או משהוא כזה , איזה נתיב תעסוקה אדיר זה יפתח. ממש כאב על העניין הזה.

פורסם

הלכתי והתאכזבתי--ואם הכרטיס לא היה חינם הייתי מתייסר על זה שהוצאתי 90 שקל.

היו יותר מידי סוחרים בין אם זה ליסינג או מוצרי שטח.

בטר פלייס הפתיעו אותי עם מה שהם בנו(אני התלהבתי).גם צ'מפיון עשו תצוגה נאה.

תמונה של הR8:

DSCN5379.jpg

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

* תודה על כל התמונות היפות שהעלתם.

* קראתי בשרשור הזה ובשרשורים אחרים לא מעט טענות ותלונות לגבי התערוכה, להתלונן זה דבר אחד, זה החלק הקל יותר, לעמוד וליישם את הטענות זה החלק החשוב באמת!

כאשר אני ביקרתי באוטומוטור לפני שנים רבות, שמתי לב מהר מאוד לחובבנות, לאיכות הלא מרשימה ולאי עמידה בהבטחות של המארגנים ומאז אני פשוט לא הולך לאוטומוטור, נקודה!! וזה לא משנה שיכולתי לקנות כרטיסים בזול יותר בפעמים קודמות וכן עכשיו.

אנשים לא צריכים להיות בעלי זיכרון קצר או לחשוב שזה ישתנה מעצמו, כי עד היום הוכח שתערוכה הולכת ותערוכה באה והמארגנים כמנהגם נוהגים ומזלזלים בציבור המבקרים.

כל אלה שהתלוננו צריכים פשוט לזכור ולא לשכוח מדוע הם התאכזבו, לקחת אחריות אישית ולהחרים תערוכה זו כל עוד הם לא משנים את הקונספט ומנסים לייצר תערוכה איכותית כנהוג במדינות אחרות, ולא אני לא מדבר רק על התערוכות הגדולות כגון ג'נבה או פרנקפורט, במדינות רבות בעולם מעמידים תערוכות שלא מוכרות בעולם לכל אחד ואחת אך הן תערוכות רכב מכובדות ומרשימות ביותר.

 

- נ.ב. בנוסף לכל הטענות המוצדקות שלכם ואפילו שלא ביקרתי אני לא מבין גם איך זה שלא בפעם הראשונה המארגנים מבטיחים דבר ולא עומדים מאחוריו כגון האמירה שיהיו 3 מכוניות פרארי ו3 מכוניות מזראטי בתצוגה והיו כמובן פחות וכן שיביאו את האוונטדור של למבורגיני ולבסוף מביאים דגם שכבר לא מיוצר, שלא לדבר על כך שממש לא ברור לאן נעלמה ה-599 פיוראנו שהוצגה טרום התערוכה, מביך.

פורסם

מה יש לבכות ,רק ההנעות של למבורגיני וLFA שוות את הכסף ,באיזה עוד תערוכה מניעים את המיפלצות הללו ואיפה תשמעו אותם מגרדים את הטווח העליון של הסלד בלייב ??

הייתי בהמון תערוכות אוטומוטור הצטערתי ואפילו החרמתי כמה אבל הפעם שיחקו אותה .

נכון ,התערוכה עצמה הייתה על הפנים חסרים הרבה מותגים כמו מרצדס ובמוו במיוחד חסרות לי גרסאות מיוחדות שלהם M ו AMG מצד שני איפה אפשר לשמוע למבורגיני רועמת או LFA מבלי לנסוע למרוץ במונקו ,ההנעות שוות כל שקל מתוך ה 50 ששילמתי :-) .

פורסם

הייתי בתערוכה והיה פשוט בושה , כל כך לא שווה את הכסף - פעם אחרונה שאני בא.

כל YNET מוצף בתגובות כאלה , אבל אנשים ממשיכים לבוא.

פורסם

תערוכה מבאסת. חוץ מדברים בודדים ממש היה מאוד מאכזב והרגיש כמו סבב סוכנויות - רק שחלק מהרכבים היו נעולים.

מצטער ששילמתי, למרות שלא שילמתי מחיר מלא. בפעם הבאה אחשוב פעמיים אם ללכת.

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

היה נחמד...

קצת פחות רכבי על אבל באתי בלי ציפיות אז לא התאכזבתי.

 

 

אחרי שראיתי את הסרטון של תערוכת ז'נבה 2012 (26 דקות של דפדוף מהיר) אז הבנתי שאין בכלל מה להשוות.

 

 

לא לבעלי לב חלש.

Detailer.gif
פורסם
כל שנה התקליט חוזר על עצמו, ואני לא רואה שינוי בתגובות.

תמיד יש תלונות על המחיר הגבוה של הכרטיסים,

ועל כמות הרכבים שמביאים לתצוגה.

כולם אומרים שזו הפעם האחרונה שהם הולכים,

ואז נפתח שירשור תמונות וחוויות מהתערוכה,

אף אחד לא מחרים את התערוכה, כי אחרת המפיקים היו זוכים לקבל הפסדים

שלא משתלמים להם כלכלית לערוך את התצוגה.

 

:roll:

 

 

 

 

 

ל'

 

אני הלכתי פעם אחת ב2008 הספיק לי! תודה! אני מעדיף לבלות את הפסח שלי בשטח,

 

לגבי מה שאת אומרת, הרי זה ברור וצפוי, אנחנו עם של פראיירים מטומטמים,

בשביל לראות כמה מכוניות ספורט/יוקרה + לשמוע קצת גרגור מנועים אנחנו נשלם

מחיר שיכול למלא לרובינו חצי טנק דלק,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
מה יש לבכות ,רק ההנעות של למבורגיני וLFA שוות את הכסף ,באיזה עוד תערוכה מניעים את המיפלצות הללו ואיפה תשמעו אותם מגרדים את הטווח העליון של הסלד בלייב ??

הייתי בהמון תערוכות אוטומוטור הצטערתי ואפילו החרמתי כמה אבל הפעם שיחקו אותה .

נכון ,התערוכה עצמה הייתה על הפנים חסרים הרבה מותגים כמו מרצדס ובמוו במיוחד חסרות לי גרסאות מיוחדות שלהם M ו AMG מצד שני איפה אפשר לשמוע למבורגיני רועמת או LFA מבלי לנסוע למרוץ במונקו ,ההנעות שוות כל שקל מתוך ה 50 ששילמתי :-) .

 

גירדו את הקו העליון?

לפי איך שזה היה נשמע הם היו די רחוקים ממנו.

פורסם
הלכתי והתאכזבתי--ואם הכרטיס לא היה חינם הייתי מתייסר על זה שהוצאתי 90 שקל.

היו יותר מידי סוחרים בין אם זה ליסינג או מוצרי שטח.

בטר פלייס הפתיעו אותי עם מה שהם בנו(אני התלהבתי).גם צ'מפיון עשו תצוגה נאה.

תמונה של הR8:

 

בתמונה שלך, הדוגמנית מימין- קוראים לה שיבא במקרה? למה יש לה יותר מדיי ידיים... :lol:

 

אחח, איזו תמונה, כל מה שאני יכול לחשוב זה איזה כיף זה ארבע על 4 :twisted:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
היה נחמד...

קצת פחות רכבי על אבל באתי בלי ציפיות אז לא התאכזבתי.

 

 

אחרי שראיתי את הסרטון של תערוכת ז'נבה 2012 (26 דקות של דפדוף מהיר) אז הבנתי שאין בכלל מה להשוות.

 

 

לא לבעלי לב חלש.

אהבתי שהם שמים את הפרארי על סתם מתקן מסתובב, בלי להגביה ובלי לתחום עם גדרות חשמל ועדיין אין ילדים שקופצים עליה ומנסים להידחף כמה שיותר קרוב אליה, באמת שחוץ מכמות הדגמים, שאין מה לעשות עדיין לא נמכרות אצלו בוגאטי, קוניגסג, פגאני וכו', אין הרבה הבדל מבחינת רמת התערוכה, הביתנים נראים דיי זהים, התאורה זהה, ההבדל הבולט הוא איכות האנשים, הם עומדים מסתכלים לא משתוללים לא נדחפים, הרבה הרבה פחות צפוף שם

פורסם
גירדו את הקו העליון?

לפי איך שזה היה נשמע הם היו די רחוקים ממנו.

 

גירדו גם גירדו! בפרארי לפחות.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
בתמונה שלך, הדוגמנית מימין- קוראים לה שיבא במקרה? למה יש לה יותר מדיי ידיים... :lol:

 

אחח, איזו תמונה, כל מה שאני יכול לחשוב זה איזה כיף זה ארבע על 4 :twisted:

 

ת'אמת היו שם 4 דוגמניות אבל בגלל המצלמה המעאפנה,זוית הצילום ובגלל שהדוגמנית הראשונה דאבה היא מסתירה את האחורית :lol:

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
אהבתי שהם שמים את הפרארי על סתם מתקן מסתובב, בלי להגביה ובלי לתחום עם גדרות חשמל ועדיין אין ילדים שקופצים עליה ומנסים להידחף כמה שיותר קרוב אליה, באמת שחוץ מכמות הדגמים, שאין מה לעשות עדיין לא נמכרות אצלו בוגאטי, קוניגסג, פגאני וכו', אין הרבה הבדל מבחינת רמת התערוכה, הביתנים נראים דיי זהים, התאורה זהה, ההבדל הבולט הוא איכות האנשים, הם עומדים מסתכלים לא משתוללים לא נדחפים, הרבה הרבה פחות צפוף שם

אני אזרוק ניחוש ואנחש שזה בגלל שהם רואים את זה ביום יום ברחוב בניגוד אלינו הישראלים שרואים פרארי אולי בפעם הראשונה?

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves


×
×
  • תוכן חדש...